PEMIKIR POLITIK JERANTUT

PEMIKIR POLITIK JERANTUT


GILA DAH!! VIDEO TERBARU ANWAR DENGAN BINI X DIDEDAHKAN!!

Posted: 11 Apr 2013 01:00 AM PDT


 BUKAN KATA GAMBAR!!
vIDEO PUN PAKATAN HARAM TAK PERCAYA!!!
TUNGGU ANWAR SAPU BINI DEPA BARU TAU!!
kIH KIH KIH!!
Menurut sumber yang gua dapat, Anwar akan berdepan dengan pertandingan 3 penjuru di Parlimen Pmtg Pauh untuk PRU13 ni.. Selain dari calon baru dari Umno/BN, Anwar juga diberitakan akan berdepan dengan sorang calon bebas yang pro kerajaan..

Apa yang gua tahu setakat ni, calon baru Umno di Pmtg Pauh nanti memang bukan calang-calang orang.. Gua yakin calon ni ada kelebihan untuk menang kalau tak ada sebarang sabotaj dari pihak-pihak tertentu..

Dan bagi calon bebas yang dikatakan bakal lawan Anwar disini.., gua rasa korang pun kenal beliau kalau gua bagitau nama dia.. Tapi rasanya elok lah kita tunggu sampai hari penamaan calon pada 20hb nanti ye..

Setakat ni hanya Ummi Hafilda je yang tawarkan diri untuk lawan Anwar.., tapi yang gua dapat ni merupakan calon lelaki yang memang hebat berceramah..

Khabarnya.., calon bebas tu nanti hanya nak mendedahkan segala salah laku moral Anwar kepada rakyat Permatang Pauh melalui pentas ceramah.. Bagi gua, ni memang satu strategi yang baik untuk alihkan tumpuan Anwar dan macai Pakatan dari menyerang calon Umno/BN..

Lagi satu.., ada info yang bagitau gua bahawa video skandal Anwar dengan bini orang akan dikeluarkan masa kempen PRU nanti.. Gua tak tahu lah sama ada video tu ada kaitan dengan Shamsidar atau tak.., tapi ia dikatakan memang akan buat Anwar tak tidur malam beb..

So kita sama-sama lah tunggu nanti ye.. Gua teringin jugak nak tengok video yang dimaksudkan tu.. Kita tengok nanti sama ada aksi dalam tu setanding dengan aksi kamasutra Nuar dengan Chinadoll dulu..-mpp

GILA!!! WANITA UMNO DIBAHAM ULAR SAWA!!

Posted: 11 Apr 2013 12:18 AM PDT

Lupakah mereka sabda Rasullullah saw yang bermaksud, dari Abu Musa Al Asy'ri dia berkata: Aku bertanya, "Wahai Rasulullah, kaum muslimin manakah yang paling utama?" maka beliau menjawab 
"Siapa yang kaum muslimin lain selamat dari gangguan lidah dan tangannya."  (HR. Al-Bukhari)

Tapi tengok kelakuan biadap Dewan Muslimat PAS Pusat. Apakah ia selari dengan sabda Rasulullah? Apakah ia bercirikan seorang muslimat sejati?

 

Jahatnya Muslimah Pas!!!
Eiiiii!!!

iNI ajaran Bos Pas!!???

TERBONGKAR!! LAGI PENDEDAHAN JAHAT MENJELANG PRU13!!!

Posted: 10 Apr 2013 09:47 PM PDT



Kih Kih Kih!!
Dap Pembela Melayu woi!!

Kih Kih Kih!!
 
DAP didakwa terlibat dalam perancangan bersama rakan parti pembangkang dan Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (BERSIH) menimbulkan huru hara pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Bekas Naib Presiden DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim berkata, beberapa bukti perancangan strategi Pembangkang yang akan mengganggu kelancaran pilihan raya dengan menjejaskan integriti Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) pada hari mengundi.

"Kami telah menerima maklumat gangguan tertentu dan dokumen berkaitan yang menunjukkan terdapat rancangan jahat pihak tertentu pada hari mengundi PRU13 yang akan datang.

"Maklumat dan dokumen ini mendedahkan suatu strategi licik untuk mengganggu PRU13 dengan mencetuskan kekacauan dan akibatnya merosakkan imej SPR untuk melemahkan keyakinan umum terhadap integriti proses pengundian demokrasi kita," READ MORE....

DAP parti KOMUNIS yang sememangnya cukup dasyat permainan politik mereka terutama dalam mencapai impian mereka untuk menjadi PEMERINTAH di Malaysia ini dengan membuang segala Sultan dan Raja yang ada dalam Istitusi beraja waktu ini.

Agenda jahat DAP ini sebenarnya sama dengan apa yang berlaku diwaktu tregedi 13 Mei dan juga modus operandi yang sama sepertimana dilakukan Chin Peng ketua Komunis yang menghalang rakyat dan mencetuskan kekecohan pada hari pengundian.

Gomo tidak mahu mengulas panjang mengenai pekara ini namun Gomo harap orang Melayu terutamanya sedar apa agenda DAP selama ini. Orang Melayu harus sedar apa yang DAP mahu dan apa yang DAP akan lakukan jika PRU 13 mereka berkuasa.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...