BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


HOT NEWS !!! 100 RIBU MANUSIA BANJIRI CERAMAH #ANWARIBRAHIM DI PANDAN INDAH !!!

Posted: 30 Apr 2014 07:56 AM PDT


Sebagai persediaan untuk Perhimpunan Haram Mei 1hb untuk jatuhkan kerajaan esok satu perhimpunan kecil di adakan di padang MPAJ di Pandan Indah,Ampang Selangor.fuyooo ramai nya yang datang.jom lihat gambar di bawah 






APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

KANTOI !!! KEKECOHAN #PEMILIHANPKR #KEMAMAN DIDEDAHKAN

Posted: 29 Apr 2014 08:32 PM PDT


Apa sudah jadi dengan Parti yang diberi nama Keadilan ini ??? Inikah dinamakan Keadilan ??? Pemilihan PKR di kemaman kecoh dan dihentikan selama 2 jam.Parti tunggang langgang,inikah rakyat mahu mereka mentadbir negara kelak ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

2 comments:

  1. PKR sudah mati pucuk.

    ReplyDelete
  2. aku duk kira jari akau satu satu, dengan menunjuk pada setiap orang di gambar tu, tak cukup satu round, ulang lagi ulang lagi sebab jari tangan aku ada sepuluh saja, sampai lenguh pun tak sampai seribu, jadi komfom lah yang dating tak berapa kerat, cukup cukup lah anwar..PKR, kalau nak menarik orang ramai kena tukar strategy, cerita macam mana hang dan eskay pi ke tempat tersembunyi, dan lepas tu hang gomoi doll tu, buat lah lenggok macam hang menari tarian india tu, dah tentu ramai orang datang sebab tengok gambaq video tak jeleh, muka macam hang, perut macam hang tapi hang kata bukan hang...paham paham lah tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...