CELAH GELEGAR

CELAH GELEGAR


PKR Pecat TANPA BICARA Ketua Penerangan PKR Merbok Gara-Gara ONANI

Posted: 01 Apr 2013 02:38 AM PDT


Sungai Petani - Ketua Penerangan PKR Merbok Saharuddin Hamid yang juga Ahli Majlis Perbandaran Sungai Petani kesal dengan pucuk pimpinan parti PKR yang mengambil tindakan memecat beliau dari parti tanpa diberikan peluang untuk membela diri.

"Apa salah saya sehingga dipecat dari parti tanpa memberikan saya peluang untuk mempertahankan diri? Adakah salah saya melancap didalam pejabat saya sehingga menyebabkan pihak parti PKR memecat saya?"

Beliau yang ditemubual melalui talifon agak kecewa dengan pemecatan yang dilakukan tanpa asas ekoran penyebaran gambar beliau yang sedang melakukan onani didalam pejabat PKR negeri Kedah.


Aksi Bakal PM dengan China Doll
 

"Saya hanya melancap dan bukan saya melakukan kesalahan merogol ataupun meliwat. Ada pucuk pimpinan parti lebih teruk dari saya dengan melakukan seks luar tabii beserta bukti video adengan seks tetapi tidak dikenakan apa apa tindakan dari pihak parti PKR."

Apabila dirujuk oleh wartawan siapa yang dimaksudkan oleh beliau tentang pucuk pimpinan itu beliau menjawap
Aksi Bakal PM dengan Jantan (Mahasiswa) di Hotel Hilton

"Dato Sri Anwar Ibrahim, YB Azmin Ali dan Yb Elizebeth Wong semuanya terbukti jelas melakukan kesalahan dengan bukti video dan gambar namun tidak dikenakan apa apa tindakan oleh pihak parti PKR. Apakah melancap merupakan satu kesalahan jenayah?" Ujar beliau.

Saharuddin Hamid yang kini masih lagi memegang jawatan Ahli Majlis Perbandaran Sungai Petani memaklumkan sudah memohon bantuan daripada Ahli Parlimen Sg Petani yang juga Pemimpin PKR Yb Johari Abdul untuk membantu beliau dalam mempertahankan hak beliau dalam membela diri dari pemecatan parti PKR.

Aksi Timbalan Presiden bagi 'ais krim' dalam tandas

 
"Adakah kerana saya hanya berjawatan Ketua Penerangan PKR Cabang maka saya dijatuhi hukuman bersalah sedangkan pucuk pimpinan parti sendiri lebih teruk dari saya yang hanya melancap bersendirian. Yang duduk diatas kebal dari sebarang tindakan, tapi kita yang dibawah ini yang akan menjadi korban".

Saharuddin Hamid menjadi tumpuan minggu lalu apabila beberapa blog menayangkan gambar beliau sedang melakukan onani dihadapan komputer didalam pejabat beliau. Gambar tersebut tersebar dan turut dimuat naik dalam blog http://www.1cilipadi.blogspot.com/  yang kemudiannya disebarkan oleh blog blog lain.

Pihak kami cuba mendapat maklum balas dari Presiden PKR Datin Sri Wan Azizah bagi mendapat jawapan berhubung kenyataan Saharuddin Hamid tetapi gagal.

Lahad Datu: Datuk Seri SERAH DIRI, Mengaku SALUR WANG Kepada Sultan Sulu

Posted: 01 Apr 2013 12:57 AM PDT


Datuk Seri Muhammad Ridzwan Sulaiman (kiri) dikerumuni pihak media ketika tampil menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang Jaya di Kuala Kumpur, hari ini
KUALA LUMPUR - Yang Dipertua Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan, Datuk Seri Muhammad Ridzwan Sulaiman hari ini menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang bagi membantu siasatan berhubung pencerobohan bersenjata di Sabah.

Beliau, yang memakai baju Melayu merah dan berserban, hadir bersama lebih 10 orang kenalannya di balai polis itu pada 11.05 pagi tadi.

Bercakap kepada pemberita sebelum menyerah diri kepada pihak polis, Muhammad Ridzwan mengaku memberi bantuan kewangan kepada Sultan Sulu, Jolo, selatan Filipina iaitu Sultan Muedzul Lail Tan Kiram yang pernah ditemuinya pada 15 dan 16 Sept tahun lalu.

Beliau bagaimanapun menafikan bahawa Jamalul Kiram, yang dipercayai menjadi dalang pencerobohan di Sabah, adalah Sultan Sulu.

 "Saya tidak kenal pun Jamalul Kiram," katanya.

Muhammad Ridzwan menyerah diri hari ini berikutan kenyataan Pesuruhjaya Polis Sabah Datuk Hamza Taib semalam yang memintanya menyerah diri dengan segera di mana-mana balai polis berhampiran.

Hamza berkata Muhammad Ridzwan, yang tidak terlibat dengan pengganas bersenjata dari selatan Filipina, boleh membantu pihak polis dalam siasatan mengenai kes pencerobohan di Lahad Datu pada 12 Februari lepas.

Penduduk demonstrasi tuntut Kerajaan DAP P. Pinang tunai janji hapus tol

Posted: 31 Mar 2013 07:06 AM PDT


BUTTERWORTH 31 Mac - Sekumpulan penduduk Bagan, di sini mengadakan demonstrasi aman bagi menuntut kerajaan negeri Pulau Pinang menunaikan janji yang dibuat dalam manifesto pilihan raya lepas untuk menghapuskan tol Sungai Nyior, di sini.

Penyelaras Barisan Nasional (BN) Parlimen Bagan, David Chua berkata, penduduk di kawasan berkenaan kecewa dengan sikap Ketua Menteri, Lim Guan Eng yang gagal menunaikan janji itu.

Katanya, janji yang diberikan ialah sekiranya memenangi pilihan raya umum, tol Sungai Nyior akan dihapuskan dalam tempoh tiga tahun tetapi sehingga hari ini Lim yang juga Ahli Parlimen Bagan masih gagal memansuhkan tol.

"Pengguna masih tetap membayar 50 sen setiap kali melalui tol berkenaan.

Bagaimana mereka (pakatan pembangkang) mahu mansuhkan tol lebuhraya utara selatan kalau tol 50 sen pun gagal dimansuhkan," katanya kepada pemberita selepas mengadakan demonstrasi aman berkenaan hari ini.

Kumpulan itu turut membawa pelbagai sepanduk dalam beberapa bahasa bagi menunjukkan ketidakpuasan mereka terhadap kerajaan negeri yang gagal menunaikan janji itu.

"Mereka hanya pandai berjanji itu dan ini tetapi gagal menunaikannya dan saya berharap rakyat Pulau Pinang dapat membuka mata dan lihat apa yang mereka telah lakukan sepanjang tempoh lima tahun mentadbir negeri ini," katanya

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...