Makan Tengahari Bersama Keluarga di The Curve


Something wonky in the design? Check it out on the web for the best possible view.



Layari www.1malaysia.com.my untuk maklumat terkini





Saudara/Saudari tuanhamba,
Makan Tengahari Bersama Keluarga di The Curve
Saya mengambil peluang untuk mengisi masa lapang pada hari Ahad lepas dengan menikmati makan tengahari bersama keluarga saya di Little Penang Café, The Curve. Keluarga adalah segala-galanya bagi saya dan sebab itulah saya cuba meluangkan masa untuk bersama mereka.









Saya melancarkan Unit Rondaan Bermotosikal (URB) bagi kawasan kejiranan Subang Jaya di Pusat Kemudahan Masyarakat Majlis Perbandaran Petaling Jaya (MPSJ). Memandangkan URB ini dilihat berkesan dalam menangani jenayah sejak ia diperkenalkan pada Disember lalu, saya telah umumkan yang Kerajaan bersedia melancarkan fasa kedua dengan menambah lagi 1,000 unit  Kawasaki 250 R untuk tujuan itu.
 
Anda boleh menonton video saya “Pelancaran Unit Rondaan Bermotor” di sini. Pelancaran Unit Rondaan Bermotor











Saya berpeluang untuk berkunjung ke Masjid Jamek Sri Petaling dan menunaikan solat Isyak berjemaah di masjid tersebut. Saya mengingatkan seluruh umat Islam supaya tidak merosakkan kepentingan agama dan sentiasa bersatu meskipun ada kalanya kita berbeza pandangan dalam beberapa perkara.










Copyright © 2013 1Malaysia.com.my All rights reserved.  If you'd like to stop getting these emails, you can unsubscribe.
 

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...