House PK

House PK


GEMPAR! VIDEO AWEK RUMAH SEKS DI SELANGOR - WAJIB TONTON

Posted: 31 Oct 2012 11:00 PM PDT

AES OH AES! HENTIKAN TERUS LA ATAU BUAT KAJIAN YANG MENDALAM DULU!

Posted: 31 Oct 2012 08:00 PM PDT

Ini kamera AES yang sedang mengkap kelajuan Kapal Terbang dari KL ke Ipoh!
Ok sekarang ni aku nak cerita pasal AES! Yalah sekarang ni dah semakin panas pulak nampaknya setelah banyak kali kita siarkan pasal isu ni. Aku malas nak cerita banyak la, macam ni je la cadangan aku.

Apa kata AES ni dilakukan kajian terlebih dahulu, pasang kat traffic light, takde siapa pun marah. Orang marah bila ianya dipasang di lebuhraya yang jalannya lurus dan kita tak tau apa statistik kemalangan disana. Lakukan kajian dulu, betul ke kerana memandu laju di lebuhraya punca kemalangan?

Kalau nak letak sangat kat highway pun especially highway PLUS, naikkanlah speed limit ke 130-140 ke. bila hujan kena memandu 110-120. Kalau dah nak sangat letak AES, letak kat kawasan yang memang kadar kemalangannya sangat tinggi, letak la papan tanda berapa kematian dan kemalangan yang beralku kat situ. Jadi takde siapa pun boleh pertikai.

Lagi bagus kalau pihak berkuasa yang menjaga AES ni tanpa melibatkan pihak peniaga. Takut-takut nanti disalahguna pulak kan, yalah nak buat duit. Bukan nak menuduh cuma risau. Benda macm ni elok pihak berkuasa je yang menjaganya.

Lagi stau kat Highway ni, LORI-LORI dan BAS-BAS yang memandu dengan laju dan suka memasuki lorong laju itulah yang menjadi punca kemalangan sebenarnya. Ini kena ambil tindakan, terutama sekali BAS yang membawa penumpang, merek main masuk je hingga menbahayakan kenderaan yang berada si lorong laju.

Kalau nak letak AES dan rakam cara pemanduan lori dan bas yang amat berbahaya tu, aku setuju. Tapi takleh pakai kamera still la, kenapa pakai video cam beb. Aku gerenti syarikat yang jaga AES akan gembira sebab terlampau banyak Lori dan Bas yang memandu secara bahaya terutama sekali lepas 10 malam.

Korang ada cadangan lain ke? Sila bagi cadangan korang.

PANAS BERAPI! APABILA ANJING DAP MENYALAK! MESTI BACA

Posted: 31 Oct 2012 05:00 PM PDT

Ini aku nak sambung dari apa yang aku tulis beberapa hari lepas, KLIK SINI


Aku sebenarnya malas betul nak tulis pasal sekor mamat senduk yang dikenali sebagai sakmongkol aka SUCKMYCOCK atau nama sebenarnya Arif Sabri bekas adun BN di Pulau Manis ni. Banyak kali aku dah dedahkan pasal manusia tak bertanggungjawab terhadap keluarga sendiri ni.

Kini setelah join DAP, si melayu tak sedar diri ni sudah semakin gila nampaknya, ada saja tulisan baru dia tulis untuk hentam PM dan Isteri, tak lepas juga dendam kesumat dia terhadap Tun Mahathir dan terbaru dia juga menyerang Tan Sri Syed Mokhtar.

Yang paling aku tak tahan bilamana si pencerai bini melalui blog ni kata Tun Mahathir mengata pasal Datin Seri Rosmah, itulah yang ditulis si bahalol yang tak memberi nafkah pada anak bini dia, mengikut kata si senduk ni semua pemimpin UMNO tahu kununnya Rosmah la punca UMNO rosak sekarang!

Wahai SUCKMYCOCK! Satu Malaya dan satu donia dah tahu siapa punca orang meluat dan benci kat UMNO! Jangan la pasal kau nak seronokkan bekas bos kau tu maka kau mereka-reka cerita bodoh tak masuk akal! Nak tulis pun logik la sikit. Aku tengok dah serupa reform je dia ni tulis!

Aku tau kau masih lagi baik dengan bos lama kau yang kau puji dan puja dulu. Sebab itu kau attack Tun M, aku tak perlu sebut siapa bos kau tu. Aku percaya ramai yang tahu. 

Dah la masuk DAP jadi anjing si Guan Eng pastu ada hati nak tulis apa yang berlaku dalam UMNO. Kah kah kah, aku nak tergelak pun ada, paling malang sekali bilamana portal bebal macam Free Malaysiakini ambil cerita ini dan paparkan di portal mereka. Takde kualiti langsung.

Lain kali kalau nak buat cerita biarlah logik sikit, jangan pakai main hantam kromo saja, Tun M tak pernah kacau Najib dari apa segi pun. Ini semua tahu, tapi biasa la anjing-anjing kurap yang tak reti nak jaga keluarga sendiri sengaja mereka-reka cerita tahap hanjeng ni.

Eeeuuwww geli la aku nak tulis pasal dia ni...


ALHAMDULILLAH! SEMUA PESERTA MISI KP1M TELAH SELAMAT KEMBALI KE TANAH AIR!

Posted: 31 Oct 2012 02:17 PM PDT

Seramai 56 sukarelawan Misi Bantuan Kemanusiaan Pelarian Syria di Jordan anjuran Kelab Putera 1Malaysia (KP1M) selamat tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) kira-kira jam 6.30 petang tadi.

Ketibaan mereka disambut dengan linangan air mata kegembiraan selepas misi yang berlangsung selama 11 hari itu berjaya mencapai objektifnya membantu mangsa konflik yang kini mendiami beberapa kem pelarian.

Selain membantu pelarian Syria, KP1M turut mengembangkan sayapnya membantu pelarian Palestin selain memberi peluang kepada mereka semua menyambut Hari Raya Aidiladha dalam suasana yang lebih ceria.

Disifatkan sebagai misi terbaik setakat ini, Presiden KP1M, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim, berkata penglibatan pelajar-pelajar Malaysia di Jordan merupakan antara faktor yang menyebabkan misi tersebut berjalan lancar selain sokongan dan dokongan yang diberikan oleh Duta Besar Malaysia di Jordan, Datuk Abdul Malek Abdul Aziz.

"Misi KP1M kita telah berakhir dengan jayanya di mana kesemua barangan bantuan telah kita agihkan, sekaligus mencapai objektif yang ditetapkan bagi membantu pelarian Syria dan tidak ketinggalan juga pelarian Palestin.

"Sokongan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan mantan Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad dalam menjayakan misi ini amat dihargai oleh KP1M.

Read more...

House PK: Alhamdulillah , dikala kita bersama-sama keluarga kita menyambut Aidil Adha, mereka ni semua korbakan masa dan sanggup beraya diperantauan untuk misi bantuan kemanusiaan. Tolong la jangan politikkan misi bantuan ini.

Tahniah aku ucapkan pada mereka semua.

KP1M Sedia Bantu Pelarian Syria Hadapi Musim Sejuk Hujung November Ini

GEMPAR BERAPI! MAZA SUDAH TUKAR JADI TOYOL YANG NAK CARI TUAN BARU?

Posted: 31 Oct 2012 03:11 AM PDT

Khabar dari sumber inner circle Dr MAZA sendiri bertiup kencang bahawa beliau telah ditawarkan jawatan sebagai Menteri Besar Perlis sekiranya Pakatan Rakyat memenangi Pilihanraya di negeri tersebut.

Ini merupakan kali kedua berita berkenaan bekas Mufti kontroversi ini, yang sentiasa cuba menampakkan seolah-olah beliau neutral dengan mengkritik UMNO dan PAS sedangkan pada masa yang sama beliau cukup mengkagumi reformis kristian barat seperti Martin Luther. Malah ada ura-ura beberapa minggu lepas, beliau telah dengan bangganya memberitahu beberapa orang yang rapat dengannya bahawa Kerajaan Syaithan Besar Amerika Syarikat di bawah Barrack Obama cukup berminat untuk memberikan beliau biasiswa Leadership tajaan White House.

Beliau bagaimanapun menafikan khabar tersebut walaupun mengambil masa lebih dari 24 jam untuk dengan 'berat hati' menafikan berita tersebut. Walaubagaimanapun, adalah sukar untuk mempercayai penafian beliau kerana beliau dilihat menghentam para pencinta ahlul bayt, pejuang-pejuang Islam di dalam PAS dan UMNO tetapi cukup rapat dan memuja-muji para tokoh liberalisme dan pluralisme agama seperti Anwar Ibrahim dan mengangkat dan menjulang pemikiran-pemikiran para kafirin orientalis barat. Malah, beliau secara konsisten selalu memuji demokrasi Syaithan Besar Amerika Laknatullah yang meyeksa umat Islam seluruh dunia termasuk di Al–Quds dan Iran. Beliau juga cukup berbangga menghadiri majlis kerabat diRaja England walaupun tidak diketahui atas kapasiti apa beliau hadir di majlis tersebut.

Baca seterusnya di SEL13.com
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...