Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


HOT!! Anak Sultan Selangor Murtad? #Fitnah?

Posted: 24 Jul 2014 07:49 PM PDT

Tengku Amir difitnah Murtad?

Dengan tidak semena mena kerabat Diraja Selangor telah di serang dan dimalukan serta membawa kecurigaan kepada rakyat Selangor apa bila sebuah portal yang berpengkalan di eropah mula menyiarkan bahawa satu satunya anak lelaki dan waris Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah, Tengku Amir Shah, dikatakan telah memeluk agama kristian di ketika istana Selangor kini berhadapan dengan tomahan dan cacian pihak yang berkepentingan politik terhadap isu ketuanan dan kuasa Sultan.

Portal berkenaan juga menyebut bahawa Putera Mahkota Selangor itu juga telah melepaskan semua kepentingan Baginda termasuk bakal mewarisi tahta Negeri Selangor kerana mengikuti kehendak model Sepanyol, Cristina Gomez yang berusia 16 tahun.

Malah baginda Tengku Amir juga di burukkan dengan tingkah laku yang tidak mengikut ajaran agama islam saperti yang telah didik oleh Ayahanda Baginda sejak dari kecil lagi, malahan Baginda di katakan akan menukar agamanya dan menganut agama kristian kerana cintanya yang mendalam pada Cristina Gomez. Sesuatu yang tidak masuk dek akal untuk seorang yang berpendidikan agama dikalangan istana.

Dimaklumkan juga pengkristianan (Pembaptisan) baginda akan dilakukan oleh seorang yang juga didakwa bekas penganut agama Islam dan akan dilakukan di Santa Maria Cathedral di Braga, Portugal.

Sebenarnya perkara serangan terhadap Istana Selangor ini mungkin boleh di jangka kerana sejak kebelakangan ini pihak Istana sering di serang dengan pelbagai isu termasuk soal ketuanan dan kekebalan Sultan didalam menjadi Ketua Agama Islam terutamanya Selangor. Malah Baginda Sultan Selangor sendiri di perlekehkan oleh beberapa orang yang berkepentingan politik.

Malahan Baginda Sultan juga pernah menzahirkan kemarahan Baginda ketika baginda berucap di majlis perasmian sebuah masjid di Sepang, Selangor, beberapa minggu yang lalu, dan ianya belarutan sahingga membawa kepada tidak menerima mengadap mereka yang terlibat.

Jadi serangan kepada Kerabat dan Istana ini sudah boleh di jangkakan, oleh itu rakyat Selangor tidak perlu panik dengan sebarang serangan dari portal berkenaan yang mungkin mendapat petunjuk dan ajar dari mereka mereka yang bakal di halau keluar dari negeri Selangor ini. Saperti pesalah yang di jatuhkan hukuman 'Buang Daerah'.

Walaubagaimanapun kesahian berita di portal berkenaan amatlah diragukan kerana ia adalah sebuah portal harian Yahudi Zionis Amerika yang berpusat di Tel Aviv sejak 1988. mungkin ini adalah propaganda mereka untuk mengucar kacirkan hubungan baik Malaysia dengan Portugal.

Gambar dibawah adalah gambar terbaru Tengku Amir yang difitnah murtad.


Berita dari Istana Selangor - Tengku Muda akan bersembahyang Jumaat di Masjid Bukit Jelutong hari ini semperna Hari Pahlawan. Baginda Sultan murka dengan perkara ini dan sudah memaklumkan kepada IGP. Baginda Sultan juga akan menyaman pihak yang tidak bertanggungjawab itu.


McTheory:
tunggu lagi.. saman saja. Jangan bagi muka!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...