BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


KURANG AJAR !!! TRAGEDI #MH17 !!! #SIMKWANGYUNGSIM MENGHINA AGAMA ISLAM !!!

Posted: 19 Jul 2014 08:00 AM PDT


Sepatutnya dalam keadaan sekarang kita bersatu untuk menempuhi cabaran dan memberikan semangat kepada keluarga mangsa dan bukannya seperti haram jadah dalam gambar diatas yang boleh menimbulkan ketegangan diantara kaum dan agama


Bila ada anak Melayu yang bersuara lantang memaki seperti kejadian pelanggaran kenderaan milik Kiki baru baru ni tau pulak ramai yang memekik melolong kata si Kiki tu kurang ajar,statement diatas tu pulak agaknya macam mana ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

EKSKLUSIF !!! ADAKAH ANDA KENAL DENGAN LELAKI INI ???

Posted: 19 Jul 2014 05:00 AM PDT


sempena bulan puasa ini.jom kita ikuti sejarah.dulu singapura di bawah melayu.kini dibawah cina.apa pun kita ikuti sejarah di bawah

nama individu di atas adalah Yusof bin Ishak,Presiden pertama Singapura.Selepas beliau,tiada lagi orang Melayu yang menjadi Presiden.Semuanya Cina dan India.Kenapa orang Melayu tak lagi jadi presiden sedangkan orang India yang hanya 9.2% boleh jadi Presiden (orang Melayu 13.4%). 

Senarai Presiden Singapura :

Yusof bin Ishak 
Benjamin Henry Sheares 
C.V. (Chengara Veetil)
Devan Nair 
Wee Kim Wee 
Ong Teng Cheong 
S.R. Nathan (Sellapan Ramanathan) 
Tony Tan Keng Yam 

Jika Karpal Singh kata Guan Eng boleh jadi Perdana Menteri,tidak mustahil kerana Singapura telah menjadi bukti bahawa kepimpinan Melayu yang lemah akan membuatkan negeri tergadai kepada yang lain.Adakah ini yang anda mahukan ???

ANDA NAK LAGI ???


UNTUK SELANJUTNYA 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

BREAKING NEWS !!! #MALAYSIAKINI MEMBUKTIKAN DS #ROSMAHMANSOR LEBIH POWER DARI #BARACKOBAMA !!!

Posted: 19 Jul 2014 01:30 AM PDT


Aku gelak terguling-guling bila baca laporan ini dari portal yang mendapat pengiktirafan sebagi portal terbaik dari Dawood the kayu !!! Mana taknya dia punya spin sampai kata Rosmah arah presiden Russia call Najib dan cerita pasal MH17 !!! Ini adalah spin tahap dewatan raya, aku rasa Malaysiakini tengok banyak sangat drama pukul 7 malam yang TV3 tayangkan ni.Sebab itu imiginasi mereka boleh melangkaui batasan kebijaksanaan manusia.Kah kah kah. Fuh kalau betul la cerita ni bayangkan begitu powerfulnya Rosmah kan ???

Kalau macam tu Rosmah dah boleh jadi Presiden USA sebab dia boleh control Russia yang Amerika pun tak leh kawal beb.Fuyoooo Muahahahahahaha !!! Elok tutup je la Malaysiakini tu.Kassi bikin malu je,Sin Chew pun satu babi jugak,manyak makan babi sebab tu bodoh kan Sin Chew ??? You are what you eat kan ??? - Parpukari 

Sekali baca, kita boleh tahu ianya satu laporan bodoh yang langsung tidak masuk akal.Tak perlu Datin Seri Rosmah nak talipon tapi Putin dan Datuk Seri Najib sudah pasti akan berhubung sesama mereka.Namun oleh kerana pembaca kedua media ini sudah terlalu mudah ditipu maka pihak penulis dan editor kedua-dua akhbar anggap pembaca mereka tidak ada otak dan mudah ditipu hingga tidak ada masalah untuk siarkan laporan tak masuk akal ini.Suatu serius bila kebodohan pembaca boleh mudah dieksploitasi.Padan mereka suka kutuk sistem pendidikan negara.Sebab mereka ini tidak cerdik dan bodoh langsung


meloyakini sendiri kata sumber tu TIDAK PASTI.Bila tak pasti kenapa keluarkan juga berita ??? Saja nak divert peranan Datuk Seri Najib dan kerajaan dalam tragedi MH17 ni.Untuk pastikan rakyat melihat dari sudut negatif.Lebih pelik,ustaz-ustaz PR boleh telan bulat-bulat

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

KANTOI !!! AKAUN #FB YANG UGUT PM DS @NAJIBRAZAK DIKENALPASTI !!!

Posted: 19 Jul 2014 12:12 AM PDT


Penguna facebook yg mengunakan nama Ahli Fikir yang telah melakukan ugutan untuk membunuh Datuk Seri Najib,Perdana Menteri Malaysia kini telah pun dikenal pasti.Beliau merupakan orang barisan hadapan SAM yg dipimpin oleh Cikgu Bard pemimpin kanan parti PKR.Siasatan yang dibuat keatas beliau,Individu ini mempunyai 3 waran tangkap berhubung saman trafik yang dikeluarkan di IPD Bukit Mertajam.


Memiliki 5 kenderaan bermotor ( no plate juga didapati ) serta tel yang digunakan juga dikenal pasti no nya. Tak guna otak.Sedap sedap duduk luar dengan bini secantik ini.Pilih jalan susah yg bakal dihukum dengan hukuman yg cukup berat jika disabitkan dimahkamah kesalahannya nanti.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

TRGEDI #MH17 !!! APA MASALAH PEREMPUAN YANG BERNAMA #LISAHASYIM NI ??? MACAM FAKE JERR ???

Posted: 18 Jul 2014 07:00 PM PDT


Ketika seluruh dunia bersedih atas tragedi yang menimpa pesawat MH17,seorang gadis yang mendakwa dirinya anak kepada salah seorang penumpang pula bergembira dengan berita itu.Melalui akaun Twitternya,Lisa Hasyim menggunakan hashtag #MH17 untuk meluahkan kegembiraannya, apabila menerima berita pesawat berkenaan telah terhempas di timur Ukraine.Dalam mesej tweetnya,gadis berkenaan mendakwa,dia tidak perlu lagi bersusah payah membunuh ayahnya,dengan berlakunya tragedi itu. 

Lisa Hasyim mendakwa,dia benci bapanya,kerana pernah menjadi mangsa rogol lelaki berkenaan.Katanya,dia tidak kisah bapanya mati dalam insiden tragis berkenaan,kerana selama ini,bukan bapanya yang menyara kehidupannya,selain mengibaratkan bapanya seperti haruan makan anak.

Bagaimanapun,pengguna laman Twitter lain berasa sangsi dengan akaun itu, kerana ia baru diwujudkan beberapa jam,selepas tragedi MH17 tersebar.Pengguna Twitter @IzzahSulaiman berkata,mungkin akaun itu sengaja diwujudkan bagi mendapat publisiti murahan,selain dakwaan gadis itu kononnya bapanya salah seorang penumpang juga direka-reka."Kalau betul ayahnya salah seorang penumpang MH17,kenapa tidak dedahkan sahaja namanya?" soalnya dalam mesej twitter.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...