House PK

House PK


CILI KASI TARUK! KALAU MELAYU CEPAT DIAMBIL TINDAKAN! KALAU CINA, PEGUAM NEGARA PUN MEMBISU

Posted: 19 Jul 2014 05:00 AM PDT

Kenapa video Cina maki Polis Melayu Tidak 'Viral' dan 'Trending' ???

Kita sedang kecoh selepas menonton dan memberi komen video seorang perempuan di Pahang mengherdik seorang lelaki tua yang melanggarnya.

Namun kenapa apabila polis dimaki dan di provokasi tiada siapa yang sudi membela mereka,

Berikut koleksi video Cina biadap dengan anggota polis

Video 1 http://youtu.be/9p-GpToRqIk

Video 2 http://youtu.be/JFAVJfFoCI8

Video 3 http://youtu.be/fz5z_oXs310

Video 4 http://youtu.be/_ykQ33FOg40

Video 5 http://youtu.be/qyJLqEPBw6A

Jika semua menghebahkan video ini rasanya mustahil Astro Awani Malaysiakini Mstar akan memejamkan mata melihat ia tersebar di kalangan pengguna media sosial tanpa membuat liputan mengenainya.

Seperti mana mereka menyiarkan berita kebiadapan perempuan Melayu Islam bertudung bernama Kiki Kamaruddin yang mengherdik Cina yang melanggar keretanya

Kecuali mereka juga anti dengan polis kita dan bersetuju dengan kebiadapan Cina kepada polis yang mana polis lah yang bekerja keras menegakkan Perlembagaan demi keamanan dan keselamatan rakyat.

Fikirkan sekali lagi kenapa video ini tidak 'viral?

Terpulang kepada anda samada mahu forward dan share bahan ini.

Jangan sampai ada berkata betapa senangnya kita terikut dengan pendekatan RBA yang mana melagakan kita dan mahu menjadikan orang Melayu Islam sebagai bahan utama.

HOUSE PK: Aku dah lama perhatikan benda ni, memang betul apa yang diperkatakan tu, Kiki memang pukimak. Aku takleh terima perempuan melayu yang lemah l;embut boleh jadi gila macam ni. Tapi masalahnya Kiki melayu dan walau dah mintak maaf dan Unker tu pun tak repot polis, tapi sebab dia Melayu maka dia ditangkap.

Kalau Cina maki la, hina la siapa dia nak, takde siapa berani nak usik mererka punya. Untung jadi Cina kat Malaysia ni sebab Peguam Negara sangat takut dengan Cina begitu juga dengan beberapa pemimpin lain.

Bukan semua Cina jahat! Tida, ada Cina yang baik dan aku yakin tanpa bangsa Cina negara kita ni pun tak ke mana cuma jenis kurang ajar ni kena diajar bukan dibiar! Selepsa penghapusan semua akta la ni takdak apa akta dah, aku rasa yang tinggal tepung ATTA ja...

So Melayu jangan lebih-lebih! Babi kan?

INI HAKIKAT! BEZA ANTARA PEMIMPIN NEGARA DAN PEMIMPIN PAKATAN HARAM!

Posted: 19 Jul 2014 03:07 AM PDT




Gambar ini aku baru terima tadi, inilah beza diantara pemimpin pakatan lahanat yang suka jadikan semuanya isu dan pemimpin negara kita yang bersungguh-sungguh bersama rakyat. Aku tak payah cerita banyak la, gambar menceritakan segalanya..
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...