House PK

House PK


PDRM MOHON MAAF KERANA SILAP SIAR GAMBAR! PEMIMPIN PAKATAN BILA LAGI?

Posted: 01 Jan 2014 10:20 AM PST



Adat manusia, memang tidak lekang daripada membuat kesilapan. Bagaimanapun, kesilapan hanya berlaku bagi pihak yang bukan Pakatan Rakyat sahaja. Kalau melibatkan Pakatan Rakyat, mereka tidak pernah salah. Kalaupun memang salah, tetap akan dibela dan dibebaskan dengan pelbagai dalih seperti KLIP VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM, KULUM JAMBAN AZMIN ALI mahupun yang melibatkan MUSTAFA ALI.

Barangkali kesibukan dan kucar-kacirnya perjalanan maklumat semalam, membolehkan ada pihak tertentu yang menyelitkan maklumat tentang 'seorang anggota polis' kononnya dari PGA yang telah pecah kepalanya di Bukit Bintang akibat dibaling botol. Kemudian 'anggota PGA' itu bertukar menjadi anggota penguatkuasa DBKL.

Dan akhirnya ia digunakan kerana mempunyai 'nilai berita' walaupun beberapa persoalan, khususnya lelaki di dalam gambar tersebut tidak berbaju, dan raut wajahnya tidak menunjukkan yang dia seorang anggota, masih tidak dapat dipastikan.

Perhubungan Awam PDRM cepat-cepat menyedari keterlanjuran tersebut dan kemudiannya meminta maaf secara terbuka atas tindakan berkenaan.

Itulah yang dinamakan makhluk... tidak sempurna dan ada-ada sahaja cacat celanya. Cuma yang berjiwa kuat sahaja yang akan mengakui kesalahan dan kemudian meminta maaf. Manakala yang berjiwa syaitan, terus-menerus menyalahkan pihak lain dan dia tidak pernah salah walaupun kesalahannya terjojol ketara seperti KOTE BENGKOKnya juga!

House PK: Ok, ini aku petik dari blog The Flying Kick. Aku respek PDRM, mereka sanggup akui mereka tersilap, bukan macam pemimpin fuckatan haprak, bikin onar tapi tak mau ngaku. 
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...