Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


PANASS LAGI! Adakah Ini Video Panas yang Muka Sama Dengan Setiausaha Agung Pas? #TolakPAS

Posted: 11 Apr 2013 10:36 AM PDT


Inikah video yang mukanya sama macam Setiausaha Agung Pas tu? Mc nak minta maaf pada semua pembaca blog, bukan nak berniat lucah tapi, jika ini pemimpin yang kita pilih, maka nescaya hancur la kita dan negara kita kelak!




SUMBER : hapraknews

adakah muka sama macam orang kat atas ni? he he

Siapa yang benarkan semua ni? boleh tolong baca?

McTheory:
Mengaku Islam, tapi lakukan perkara terkutuk! Nauzubillahh!!

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

PANASS!! Penyebar Video Terlampau Setiausaha Agung Pas Di Tangkap! #TolakPas

Posted: 11 Apr 2013 08:37 AM PDT


Hari ini kita dikejutkan dengan foto-foto printcreen yang didakwa melibatkan seorang pemimpin tertinggi PAS.

Yang terbaru ialah laporan di bawah :

Telah disahkan dua orang anggota AMK ditahan berhubung penyebaran video lucah membabitkan seorang lelaki menyerupai Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali dengan seorang wanita warga asing. 


Kedua-dua orang anggota AMK tersebut kini ditahan polis untuk soal siasat.
Dalam laporan awal, seorang lelaki telah ditahan oleh anggota polis di Kampung Alor Lintang, Kampung Raja, Besut Terengganu.
Pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat, Kampung Alor Lintang itu menemui 16 sampul surat yang mengandungi sekeping VCD setiap satu pada lelaki terbabit. sumber

PANASS!! Video Terpanas Pendedahan Berani Blogger Kedah!! @MukhrizMahathir #TukarKedah #SaveKedah

Posted: 11 Apr 2013 06:37 AM PDT


Aksi Panas? Aksi panas macam mana?

Blogger TMK ka? ishh.. 

Bukan blogger TMK, tetapi dari sahabat blogger Kedah yang lain. Namun video dari meja blogger ini sebenarnya bagus.

Blogger selalunya menulis, sekarang blogger bercakap untuk menerangkan isu. Kita tengok isu apa kat bawah ni..


Kerajaan Pas Kedah memang teruk pun, kalau pegang 5 tahun lagi, rasanya bungkuih la Kedah! Bankrup!

McTheory:
Video dari Meja Blogger ni akan disiarkan bersiri kelak..

TUDIAA AIHH!! Video Terlarang Setiausaha Agung Pas Pulak Tersebar!! #TolakPAS

Posted: 11 Apr 2013 04:39 AM PDT



Panas beb!!! Rupanya geng Pas pun bukan se"maksum" seperti yang dorang dok canang selama ni.. Kalau setakat berlakon macam orang alim, tapi sebenarnya "buas" dibelakang tabir.., itu hipokrit namanya...

Yang terbaru.., ada berita mengatakan video Setiausaha Agung Pas beraksi ngentot-ngentot akan tersebar di ruang siber.. Pasangan nya bukan bini orang atau chinadoll.., tapi dalam kategori warganegara asing jugak beb..

Rasanya.., apa pulak komen Pok Nik dengan Hadi Awang mengenai perkara ni.. Takkan nak tuduh video tu dibuat oleh Umno jugak kot? Geng dorang yang sedap-sedap.., Umno jugak yang dipersalahkan.. Macam Gampang!!!

Apapun.., gua dapat sikit sedutan video aksi terlarang tu.. Kita warm up dulu sebelum video full keluar yee... Enjoyyy!!!

video

Ishh.. ishh.. cerita dan video ni Mc ambil kat Blog MPP, tak sangka S/U besar Pas pun ada video macam ni. Kalau korang tak buat salah, takkan kami blogger UMNO nak dedahkan?

McTheory:
Pemimpin Pakatan Haram memang suka buat kerja haram ka?

PANASS!! Pakar Feng Shui Ramal BN Menang PRU dan Rampas Semula Selangor dan Kedah! #PRU13 #TolakPR

Posted: 11 Apr 2013 02:17 AM PDT


Seorang pakar Feng Shui meramalkan Barisan Nasional (BN) akan memenangi pilihan raya umum ke-13 (PRU13) di peringkat kerajaan pusat serta merampas semula Selangor dan Kedah.

David Koh, 67, turut meramalkan BN akan meraih lebih banyak kerusi Dewan Undangan Negeri di Pulau Pinang berbanding semasa pilihan raya umum lepas.

Bagaimanapun, BN dijangka menghadapi persaingan sengit di Negeri Sembilan dan Perlis, katanya ketika dihubungi Bernama.

Sebelum ini, Koh pernah memberitahu Bernama TV beliau meramalkan pengundian PRU13 akan jatuh pada 5 Mei depan dan nyata tekaan beliau tepat apabila Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof mengumumkan tarikh tersebut, semalam.

Biarpun ramai beranggapan ramalannya hanya sekadar 'tembak angin' namun Koh berkata ramalan itu berasas kerana ia menggunakan pengiraan Feng Shui dikenali sebagai 'Shi' yang membawa maksud perang.

"Selepas pembubaran pada 3 April lepas, kita ada 60 hari untuk mengadakan pilihan raya, jadi menurut formula Shi, sepanjang tempoh 60 hari itu akan ada satu hari yang akan berperang dan hari tersebut jatuh pada 5 Mei," katanya.

Koh berkata BN telah banyak membuat perubahan drastik dengan beberapa kejayaan yang dilakukan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dalam memenangi hati rakyat selepas negara mengalami tsunami politik pada 2008.

"Selama lima tahun ini kita dapat lihat pelbagai transformasi telah dilakukan oleh Perdana Menteri. Meramalkan siapa yang menang atau kalah pada pilihan raya kali ini juga memerlukan ramalan yang berasas. Ia bukan bergantung kepada nasib tetapi berdasarkan usaha keras yang dilakukan oleh anggota politik itu sendiri untuk rakyat," katanya.

Beliau berkata semua pihak perlu terima keputusan siapa menang atau kalah pada hari mengundi nanti dan percaya rakyat Malaysia kini lebih matang dan bijak dalam membuat keputusan. - Bernama

TUDIAA!! Misteri Makhluk Dibawah Kain Nik Aziz!! #TolakPAS

Posted: 10 Apr 2013 11:17 PM PDT


Apa tu? Apa Pok Nik Aziz buat sebenarnya?

Anda baca dulu laporan dibawah yang Mc ambil dari Blog MiM,

Gambar ini telah diambil oleh seorang penyokong totok Pas dan beliau terkejut ada sesuatu yang menyerupai binatang keluar dari dalam kain Nik Aziz.

Sebelum itu beliau memohon maaf diatas penyiaran gambar ini dan ianya bukan untuk tujuan fitnah atau untuk memalukan Nik Aziz Nik Mat melainkan sekadar berkongsi mungkin sesuatu yang pelik.

Di fahamkan gambar kelihatan Nik Aziz sedang menyelak atau terselak kain ini diambik masa beliau menghadiri satu majlis, mungkin beliau terlupa atau sebagainya WallahuaalamAda yang menanyakan Mc tentang foto ini.

Jika merujuk kepada kesihatan Nik Aziz yang ulang alik ke hospital, Mc jangka 'benda misteri' itu ialah urine bag atau beg air kencing.

Dalam usia yang sudah tua, Nik Aziz mungkin mengalami masaalah incontinence disebabkan oleh enlarged prostate.

Penyakit ini sering dialami oleh orang tua. Incontinence akan menyebabkan pesakit tidak dapat mengawal atau kesusahan untuk buang air kecil.

Jika benar urine bag, satu tiub akan dimasukkan hingga ke pundi kencing bagi memudahkan pesakit buang air kecil.

Jika masalah ini berlaku, bermakna Nik Aziz sudah 'hampir nyanyuk'

Patut la statement yang keluar akhir-akhir ni merapu bagai!

McTheory:
Allah selamatkanlah Nik Aziz.. bukakanlah hatinya dari terus menghina sesama Islam..

PANASS!! Video Pakatan Haram Pandang Maruah Penjawat Awam Tahap Longkang! #TolakPR

Posted: 10 Apr 2013 09:37 PM PDT


Video dibawah terkandung segala jasa Pakatan Haram kepada penjawat awam di seluruh Malaysia. Dalam video tersebut juga, dilihat bagaimana maruah penjawat awam di persenda dan dipermain-mainkan. Tak percaya tengok la video tu.


Dah tengok? Nanti nak mengundi fikirlah sendiri, walaupun kadang-kadang penjawat awam ramai yang sokong puak Pakatan, namun sanggup pula pemimpin Pakatan mempermainkan, memperlekehkan dan menghina penjawat awam sebegitu!

Itu pun korang nak sokong dorang lagi? Mana maruah kalian semua?

McTheory:
Dah kena hina pun nak sokong? Itu belum perintah, macam mana pula lepas perintah nanti?

PANASS!! Cerita Di Sebalik Bekas MB UMNO Nak Masuk PAS? #TolakPR

Posted: 10 Apr 2013 06:49 PM PDT


Pemangku Ketua Bahagian UMNO Gerik Dato Hasbullah menafikan isu Dato Tajol Rosli mantan MB Perak akan lompat parti menyertai PAS malam semalam.

Isu ini merupakan fitnah yang dimulakan oleh Nizar Jamaluddin dan mula bertebaran di laman sosial.

Nizar Jamaluddin yang dikenali sebagai PEMBOHONG BERSIRI meneruskan agenda pembohongan beliau untuk mengecapi cita-cita politik di Perak.

ternyata tindakkan bodoh Nizar ini sebenarnya untuk menaikkan namanya kembali setelah sekian lama tengelam.

Nizar ni dah takdak isu, cuba mencari isu dan buat isu, kononnya untuk buat impak bagi naikkan balik namanya. Tapi apa yang Mc nampak dia banyak buat kerja bodoh untuk popular.

Untuk popular, tak perlu buat kerja bodoh. Just do your work dan ikhlas, insyallah orang akan pandang.

Ini tak, buat cerita bodoh, hentam kerajaan, kutuk orang sana-sini, buat fitnah, kemudian ada la cacai-cacai yang angkat orang macam ni jadi hero.

Inilah manusia tak guna, dari sampah nak jadi hero. Kalau kita buat kerja, orang nampak, tapi tak buat, terpaksa cari kontroversi untuk tonjolkan diri. hampehh..


McTheory:
Nizar meroyan, asyik kumpul harta saja, orang kampung dibiar susah!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...