PAPA GOMO

PAPA GOMO


Video Ini Bikin Lembu Lembu PKR Sakit Hati

Posted: 21 Nov 2011 09:40 PM PST



Video dibawah ini memberikan satu lagi bukti bahawa PKR yang mana melalui Lembu lembu mereka Saifuddin Nasution, Zuraidah Mak Lampir dan Rafizzi Jambu Anwar Ibrahim merupakan mereka yang Bodoh dan Pembohong.



Sebelum ini pihak NFC telah menjelaskan mengenai lembu yang wujud dalam Ladang NFC di Gemas Negeri Sembilan namun ketiga tiga lembu PKR ini menafikan malah menyebarkan kepada rakyat bahawa tidak ada lembu di NFC sebaliknya gambar yang NFC keluarkan adalah lembu di Australia dan bukannya di Gemas N. Sembilan.

Semoga Ketiga tiga lembu PKR ini dapat menafikan pula video yang dikeluarkan ini dan diminta mereka menjawapnya serta memberikan bukti NFC tidak mempunyai Lembu.

Psssttt... Memang bangang puak PKR ni.....celako

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Dendam Jambu Anwar Ibrahim

Posted: 21 Nov 2011 05:00 AM PST


Razifi Ramli Jambu Anwar Ibrahim


Motif Rafizi Ramli memaparkan nombor telefon Izminur Salleh dan setiausaha anak lelaki Sharizat Jalil itu di Internet amat mudah. Rafizi Ramli yang tertekan dan terdesak kerana pembohongan serta tohmahannya semakin terburai, mengambil langkah yang lebih berani dengan mendatangkan ancaman keselamatan terhadap Izminur dan setiausahanya, seorang gadis berbangsa Cina.

Ketika menerangkan tentang tohmahannya, Rafizi dengan sengaja telah memaparkan kedua-dua nombor telefon mangsanya dan berharap mereka akan menjadi tertekan dan kemudian menyerah diri kepadanya sambil merayu-rayu dan berjanji akan menurut segala perintah serta kehendaknya.

Dengan kata lain, tindakan sembrono yang dilakukan oleh Rafizi Ramli sebenarnya boleh mendorong kepada wujudnya ancaman keselamatan diri dan nyawa buat kedua-dua orang mangsanya itu.

Gadis yang bekerja sebagai setiausaha Izminur itu telah dihubungi oleh pelbagai orang dan menuduhnya menjadi ANJING KEPADA SYARIKAT MELAYU. Manakala Izminur sendiri turut menerima ancaman selain caci-maki daripada pembuat panggilan.

Satu laporan polis telah dibuat berhubung perkara tersebut.

Saksikanlah pengakuan yang dibuat oleh Izminur Salleh berhubung perkara berkenaan.




Sumber The Flying Kick


Psssttt .... Memang bangsat lah puak pakatan haram ni, terdesak gila depa ni

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

PAS Kelantan Islam? Tu Semua Bohong Belaka

Posted: 20 Nov 2011 11:30 PM PST




MASALAH kegagalan penyediaan bekalan air bersih dan dirawat kepada keseluruhan penduduk Kelantan seolah-olah tidak diberi perhatian, tiada penyelesaian dan dibiarkan berlalu begitu sahaja.

Keadaan ini sangat berbahaya buat kira-kira 1.54 juta penduduk negeri itu. Ini kerana penggunaan air mentah dan tidak dirawat dalam kehidupan seharian bakal mengundang risiko kepada kesihatan.

Sepanjang dua bulan ini, Mingguan Malaysia telah melakukan pemerhatian dan siasatan secara klinikal di Kelantan malah mengambil sampel air dari semua jajahan untuk diuji kaji kualitinya di makmal bertauliah.

Hasilnya memeranjatkan. Selain bahaya air mentah yang tidak bersih dan tidak dirawat, ujian mendapati air yang dibekalkan ke rumah-rumah oleh Air Kelantan Sdn. Bhd. (AKSB) juga kurang berkualiti.

Malah air dibekalkan oleh AKSB itu khususnya di Bachok mengandungi logam arsenik dan besi yang boleh menyebabkan kanser dan juga komplikasi kepada hati serta jantung. Read more

Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat kini berlagak seperti nabi seolah-seolah orang lain tidak Islam hanya orang Pas sahaja Islam.

Kehebatan Nabi palsunya semakin terselah apabila menuduh tiada faedah Umno menawan negeri ini daripada Pas kerana ia tidak selari dengan kehendak Islam.

Justeru timbul persoalan golongan muda Kelantan apabila Islam sangatkah Pas jika keperluan air untuk rakyat Kelantan sejak 21 tahun Pas memerintah perkara itu masih tidak selesai. Malahan kerajaan pusat telah memberikan peruntukan RM600 juta untuk bantu Kelantan selesaikan masalah air itu sejak 10 tahun lalu.

"Malangnya, sehingga kini masalah bekalan air oleh Syarikat Air Kelantan Sdn Bhd (AKSB) masih berlarutan. Kemana duit itu pergi?," kata pekerja swasta Ahmad Azizi Rahman, 20.

Read more....


Tu lah masaalah rakyat Kelantan yang dah berpuluh tahun mengalaminya. Benar Gomo nyatakan kerana Gomo sendiri yang merupakan rakyat Kelantan cukup kecewa dengan pentadbiran Kerajaan Negeri yang hancur dalam mentadbir keewangan sehinggakan Hasil balak yang berjuta juta hilang entah kemana.

Semoga rakyat Kelantan sedar akan masaalah ini dan mengambil inisitif yang terbaik dalam memberikan anak anak dan cucu cicit kita kemudahan selaras dengan oeredaran zaman.


Psssttt... Keroni Keroni meraih hasil lumayan atas hasil Balak yang ada, rakyat juga yang menderita


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...