Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


HOT!! 18sx Betina Gila Fotostat Kemaluan Sendiri!!

Posted: 21 Nov 2011 10:30 AM PST

Perempuan ni dah gila gamaknya sampai sanggup fotostatkan kemaluan sendiri. Betul-betul dah tak siuman ni.






Dunia sekarang lagi banyak orang gila dari orang yang waras. Kat Malaysia pun ramai, contohnya macam Mak Lampir Zuraida, Saifuddin Lembu, Anwar China Doll, Mat Sabun, Bob Murtad dan ramai lagi la. Dorang semua tu, otak lebih kurang macam perempuan dalam video ni la.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Tahniah Harimau Muda Malaysia!! Garuda sudah patah sayap!!

Posted: 21 Nov 2011 07:37 AM PST

Yeahh!!..Malaysia menundukkan ego Indon dengan gayanya. Itu yang paling penting!! Walaupun menang dengan jaringan penalti, 5-4 namun Malaysia memang hebat!!

Badrol Bahtiar cool beb..
Apek playboy lu memang best!


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

TERGOLEK!! Kisah Gajah Pun Takut Dengan Anwar!!

Posted: 21 Nov 2011 04:49 AM PST



Cerita seloka ni Mc ambil dari blog Pelantaq Hujah. Ada sindiran dan makna yang tersirat didalamnya.

Begini selokanya.

Pada satu hari sekumpulan pasukan PERHILITAN telah menerima maklumat terdapat seekor gajah teruna tersesat dan terpisah dari kelompoknya. Akibat masih baru dan tidak berpengalaman, gajah yang tersesat itu telah jauh keluar dari belantara dan tanpa disedari telah menghampiri kawasan perkampungan. Penduduk-penduduknya pula yang masih lagi trauma akibat tanaman mereka musnah kerana dirosakkan oleh kera menjadi amat terkejut beruk bila mendapati ada seekor gajah berstatus teruna yang mereka sangkakan akan menambah parah kepada tanaman mereka seperti getah dan daun ketom yang baru setinggi tiga kaki dan juga kontan pisang berangan mereka. Lalu mereka bergegas melapurkan kepada PERHILITAN. Dan bergegas juga PERHILITAN menerjah kekampung mereka bersama dengan sebuah lori khusus untuk mengangkut pindah gajah teruna berkenaan.


Di'pendek kata'kan cerita, gajah teruna berkenaan telah dapat dikepung dan dipaksa-asak ke lori yang akan mengangkut gajah teruna berkenaan ketempat lain yang lebih sesuai dengan kehidupannya. Setelah gigih dengan pelbagai cara untuk memaksa gajah berkenaan menaiki lori namun  gagal, mereka memanggil pula bomoh handalan untuk memukau gajah teruna berkenaan untuk dikawal supaya menaiki lori yang telah lama menunggu dan hampir setengah tangki minyak dieselnya habis. Namun selepas sorang demi sorang bomoh dan pawang dijemput untuk menjampi gajah teruna berkenaan, namun semua mereka tetap gagal untuk membuatkan gajah itu naik kelori berkenaan.

Namun dengan takdir datanglah seorang kanak-kanak lelaki yang baru berusia lima tahun dan sedang dalam perjalanan pulang dari tadika berdekatan. Beliau memaklumkan boleh menyelesaikan masalah yang dilihat cukup berat dan semakin meruncing. Beliau terus menemui anggota-anggota PERHILITAN sambil mempelawa diri untuk membantu. Mereka yang dalam kesangsian namun tiada pilihan terus membenarkan kanak-kanak berkenaan untuk membantu.

Dengan langkah penuh keyakinan bergaya panglima Melayu terakhir yang gagah beliau terus menghampiri bahagian kepala gajah teruna berkenaan dan sambil memperkemaskan kuda-kuda tanda berhati-hati, dia lalu menyelak dedaun telinga gajah teruna berkenaan sambil...CEPUTTT!!! Gajah berkenaan terus melenting sambil melompat tepat kedalam perut lori sambil dilihat mengepit kaki belakangnya! Sepantas kilat juga anggota-anggota PERHILITAN berkenaan menutup pintu belakang lori berkenaan dengan kemas.

Dengan penuh kehairanan mereka menghampiri kanak-kanak berkenaan untuk bertanya, serapah apa yang disembur ketelinga gajah teruna berkenaan sehingga begitu ajaib sekali. Sambil tersengih dengan penuh gaya, selamba seiras JOZAN, dia berkata'"Chek bisik kat telinga dia yang ANWAR IBRAHIM dok ada di belakang dia".


McTheory:
Gajah pun takut woo.. kah kah kah..

PANAS!! Video Ustaz Azhar Idrus Belasah Pas Kedah Mengenai Isu Roboh Madrasah Tanah Wakaf!!

Posted: 21 Nov 2011 01:12 AM PST






Ustaz Azhar menghentam kezaliman dan kebodohan Ustaz Azizan Razak yang mementingkan shopping mall dari surau dan madrasah yang berusia 102tahun. Kezaliman kerajaan Pas Kedah!!

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

GEMPAQ!! Projek Kerajaan Kedah Yang Bakal Lingkup!!

Posted: 20 Nov 2011 08:12 PM PST


Merujuk video diatas, Adun Anak Bukit lebih banyak loyar buruk dari menjawab soalan. Setakat cakap dan memberikan fakta tanpa menunjukkan salinan aliran kewangan keluar dan masuk dari projek Keli-K, yang dipercayai sudah gagal, sesiapa pun boleh buat.

Mc tak nafikan projek ikan keli berjaya. Tapi yang menjadi punca masalahnya sekarang ialah, pemasaran. Dekat mana ikan keli tu hendak dijual. Kalau penghasilan dapat memberi 100kg, tapi permintaan hanya 20kg. Hasilnya tetap gagal.

Bagi yang tidak pernah masuk dalam bidang pemasaran ikan keli. Anda mungkin tidak mengetahui hakikat ini. Namun itulah masalah utama yang terjadi pada pengusaha-pengusaha ikan keli yang ada di Malaysia. Bukan hanya di Kedah.

Berapa banyak taukeh ikan keli yang gulung tikar apabila penghasilan lebih dari permintaan. Sebab tu Mc percaya projek ini akan gagal dan kerajaan negeri Kedah bakal mengalami kerugian atas tindakan membuat projek tanpa membuat kajian terlebih dahulu.

Keli tak laku nak jual hidup, Depa kata nak buat projek keli dalam tin. Tahukah mereka bahawa, projek keli dalam tin ni dah lama dirancang. 3 tahun lepas pun ada syarikat dari Kedah pernah mengusahakannya, namun ia gagal apabila tiada permintaan dari dalam negeri mahupun luar negara.

Jika benar, sudah ada tempahan dari syarikat luar negara untuk memasarkannya, Mc minta kerajaan negeri mengkemukakan senarai D.O (delivery Order) kepada rakyat Kedah untuk membuktikan bahawa kerajaan Kedah berjaya untuk memasarkannya, tak kisah la dalam atau negara.
Bukan hanya dengan cakap kosong dan impian semata.

Orang susah nak percaya kerajaan Kedah ni, sebab banyak projek yang depa buat lingkup. Ura-ura mengatakan projek ini bakal lingkup pun sudah tersebar, oleh itu sila kemukakan bukti bagi rakyat Kedah yakin bahawa projek ini, bukan satu lagi projek yang membazirkan wang rakyat!!

McTheory:
banyak-banyak projek, balak dengan pasir ja la yang hidup..

Panas!! Ong Kim Swee Kata "Cukup Mengecewakan"!!

Posted: 20 Nov 2011 05:13 PM PST


FOKUS dan tenang itu perwatakan jurulatih skuad bawah 23 kebangsaan, Ong Kim Swee pada sidang media selepas perlawanan sepanjang kempen mempertahankan emas bola sepak Sukan SEA di Jakarta.

Namun selepas perlawanan separuh akhir bertemu Myanmar kelmarin, Kim Swee tampak sedikit terganggu dan kecewa walaupun anak buahnya menang 1-0 dan menempah tempat ke final bertemu tuan rumah, hari ini.

"Mengecewakan!" kata Kim Swee berkenaan hukuman dikenakan jawatankuasa pertandingan yang melarangnya masuk ke padang walaupun perlawanan sudah berakhir.

"Mereka sudah menghukum saya untuk hanya melihat dari bangku penonton, itu saya boleh terima.

"Tetapi jika selepas perlawanan pun saya tidak boleh ke padang, saya perlu tahu sebabnya. Apakah kesalahan saya terlalu berat sehingga dihukum sedemikian rupa?"

Kim Swee yang pertama kali diarahkan keluar padang sepanjang kariernya sebagai jurulatih ketika perlawanan menentang Indonesia Khamis lalu, digantung satu perlawanan kerana membantah keputusan pengadil.

"Saya hanya memberitahu penjaga garisan, terjahan ke atas Syahrul Azwari Ibrahim terlalu keras, dan tiba-tiba pengadil (Fahad Al-Kassar dari Emiriyah Arab Bersatu) datang ke arah saya dan mengarahkan saya keluar padang.

"Saya dapat menerima keputusan pengadil itu dan juga susulan penggantungan satu perlawanan yang cuba menghalang saya daripada memberi arahan terus kepada pemain, tetapi tidak boleh masuk ke padang selepas perlawanan, saya tidak faham," katanya.

KASI PANAS!! Video Kenangan Sepanjang Zaman Papa Jahat!!

Posted: 20 Nov 2011 01:10 PM PST



Mc menyiarkan kembali video kegemilangan Papa Jahat sepanjang zaman!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...