Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


HOT 18sx Kolej Untuk Belajar Melacur!!

Posted: 22 Nov 2011 10:17 AM PST



Seorang bekas ibu ayam di Belanda mendirikan sekolah untuk belajar jadi pelacur. Namanya cukup hebat hanky Panky School. Kurikulumnya disusun sedemikian rupa agar para lulusannya boleh menjalankan profesinya lebih profesional, lebih banyak menghasilkan wang dan akhirnya boleh lebih awal 'pencen' dengan bekal kewangan yang cukup.

Elene Vis, 43, yang sebelumnya heboh gara-gara buku autobiografinya Escort Queen with Turbopower, membuka sekolahnya di Amsterdam beberapa waktu lalu yang menawarkan ilmu pemasaran eksklusif. "Anda boleh menyebutnya teknik pemasaran. Anda harus punya ketrampilan menjual, tak peduli yang anda jual tubuh sendiri atau peralatan rumah tangga. Prinsipnya tetap saja sama, "kata Elene.





 
Belanda yang membenarkan industri seks membuat daerah-daerah lampu merah di ibu kota menjadi tujuan utama pelancung dalam dan luar negeri serta menghasilkan berjuta-juta euro pada tahun. Sektor ini juga penyumbang cukai yang cukup besar bagi negara. Elene mengatakan bahawa para pekerja seks komersil yang bekerja lewat agensinya boleh mendapat 6000 euro per bulan, dengan hanya 40 jam kerja. Itulah sebabnya ia lalu mendirikan sekolah tersebut. "Kami memberikan training untuk mendapatkan hidup yang lebih baik dan wang lebih banyak dari pekerjaan mereka," katanya.




Dengan bayaran 450 euro per orang para 'murid' akan diberi perlajaran dalam bentuk tutorial dan video persembahan tentang berfikir positif dan teknik-teknik bercinta, termasuk ajaran Kama Sutra. Selain dirinya sendiri, Elene juga menyewa tenaga pengajar yang lain untuk subjek yang berbeza, seperti bagaimana berpakaian yang seseuai. "Intinya setiap orang boleh jadi cantik, dengan menonjolkan kekuatan dan menutupi kelemahan anda. Anda harus sedar seperti apa penampilan anda di mata orang lain, "tambahnya.

Menurut Elene, cara berfikir positif dan rasa percaya diri amat penting untuk membuat pelanggan lebih betah dan menghabiskan masa yang lebih lama. "Seks 10 minit tidak akan menghasilkan banyak wang," katanya. Prostitusi telah menjadi profesi legal di Belanda sejak 1988. Mereka mulai membayar cukai pendapatan sejak tahun 1996 dan rumah prostitus





McTheory:
Kolej untuk pelacur pun dah ada.. untuk gigolo takdak ka? dunia-dunia..

PANAS!!! PEMBANGKANG ADA KAITAN DENGAN KEBIADAPAN PENYOKONG INDONESIAL

Posted: 22 Nov 2011 07:08 AM PST




Tindakan biadab serta layanan kurang ajar yang diberi penyokong Indonesia kepada kontinjen Malaysia di sepanjang kejohanan Sukan SEA XXVI, mempunyai kaitan dengan sikap pemimpin pembangkang yang berterusan memburuk-burukkan negara sendiri di Indonesia.

Timbalan Menteri Belia dan Sukan, Datuk Razali Ibrahim berkata, walaupun beliau sendiri tidak berniat untuk memasukkan elemen politik dalam bidang sukan, tetapi perbuatan segelintir pemimpin pembangkang telah membakar dan menyemarak perasaan benci rakyat Indonesia kepada Malaysia.

Katanya, perasaan benci itu hanya ditujukan kepada kontinjen negara kerana pemimpin pembangkang dari Thailand, Vietnam mahu pun Singapura tidak pernah ke Indonesia secara berkala semata-mata kerana mahu memburukkan kerajaan dan negara sendiri demi kepentingan politik sempit.

"Kenapa penyokong Indonesia terlalu benci dengan Malaysia? Adakah kerana pekerja Indonesia tidak dilayan dengan baik? Ini bukan soal layanan kepada pekerja asing Indonesia. Mereka bukan setakat boleh cari makan tetapi boleh ada satu kehidupan yang cukup baik di sini.

"Tetapi kenapa Malaysia sahaja menjadi mangsa iri hati rakyat Indonesia, kenapa tidak Thailand, Vietnam dan Singapura. Ini kerana ada di kalangan pemimpin kita (pembangkang) pergi ke Indonesia untuk memburuk-burukkan negara dan ia dibuat secara berterusan," katanya.

Beliau berkata demikian ketika menjawab pertanyaan Datuk Mohamad Aziz (BN-Sri Gading) yang ingin tahu mengapa penyokong Indonesia begitu membenci kontinjen negara semasa sesi perbahasan peringkat jawatankuasa kementerian itu di Dewan Rakyat di sini, hari ini.

Terdahulu, Dewan Rakyat mendesak kerajaan, Kementerian Belia dan Sukan serta Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) supaya mengambil tindakan tegas ke atas kegagalan Indonesia memberi layanan terbaik kepada kontinjen Malaysia, termasuk menghina lagu Negaraku dan Jalur Gemilang.

Mohamad berkata, sikap tidak profesional Indonesia selaku penganjur dengan menjadikan pentas Sukan SEA sebagai medan menimbulkan kebencian sehingga membunuh semangat kesukanan adalah sesuatu yang biadab dan kerajaan Malaysia perlu bertindak segera.

"Sikap penyokong Indonesia dan penganjur cukup memalukan. Mereka ini bukan sahaja merosakkan nilai kesukanan tetapi tidak layak untuk menjadi tuan rumah. Kalau nak sangat menang semua acara, Indonesia anjur sukan yang dia sahaja main, jadi semua pingat dia yang dapat," katanya.

Sementara itu, P. Kamalanathan (BN-Hulu Selangor) pula mahu FAM membawa isu layanan buruk yang diterima pasukan Harimau Muda ke Persekutuan Bolasepak Dunia (FIFA).



PMK TAU SIAPA YANG YB DATUK RAZALI MAKSUDKAN TU,BIASA LAH ORANG YANG TERDESAK AKAN MELAKUKAN APA SAJA UNTUK MEMBURUKKAN KERAJAAN SEDIA ADA NI.JADI YANG MENJADI MANGSA IALAH RAKYAT MALAYSIA SAMA ADA DI SANA ATAUPUN DI MALAYSIA JUGA.

SEKARANG NI MALAYSIA SERING KALI MENJADI MANGSA RAKYAT INDONSIAL,BARU BARU NI DALAM LAMAN SOSIAL FACEBOOK DAN TWITTER RAKYAT INDONESIAL TAK HABIS CUBA MEMPROVOKASI ATLIT ATLIT MALAYSIA DI SANA.

JADI KITA PERCAYA KEBIADAPAN RAKYAT INDONESIAL SEKARANG NI ADALAH BERPUNCA DARI PEMBANGKANG


PMK
GARU DADA TANYA SELERA.HEHEHE

TERKINI!! GARA GARA KALAH BOLA PELAJAR MALAYSIA AKAN DIBUNUH?

Posted: 22 Nov 2011 04:08 AM PST




JAKARTA 22 Nov. - Pahitnya untuk menelan kekalahan pasukan Garuda Muda di tangan pasukan Harimau Muda pada pertandingan akhir bola sepak Sukan SEA 2011 di Stadium Utama, Gelora Bung Karno di sini malam tadi telah menyebabkan ada pihak menghantar ugutan bunuh terhadap pelajar Malaysia di Indonesia.

Ugutan itu yang disebarkan malam tadi melalui pengguna twitter bernama @hikmat—maswara kepada akaun twitter sebahagian besar artis Malaysia selepas keputusan sepakan penalti menentukan Malaysia menang berbunyi: "Tomorrow I will kill Malaysia student at the University of Padjadjaran" di Jatinangor, Bandung.

Setelah mendapat kecaman, pengguna twitter itu telah memohon maaf atas tulisannya itu, namun pihak Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia tidak memandang ringan ugutan berkenaan dan telah membuat laporan polis berkaitan perkara itu.

Atase Pendidikan, yang juga Setiausaha I (Pendidikan) Jabatan Penuntut Malaysia di Indonesia, Ludinata Misnun berkata, twitter mengandungi ugutan itu telah tersebar luas di Malaysia.

"Selepas mendapat kecaman daripada pelbagai pihak, @hikmat—maswara telah memohon maaf di twitternya dan memaklumkan beliau tidak berniat untuk membunuh tetapi didasarkan rasa kecewanya atas kekalahan pasukan Indonesia kepada Malaysia dalam pertandingan akhir itu," katanya di sini Selasa," katanya.

Ludinata berkata, pimpinan PKPMI di Bandung telah membuat laporan polis pada pagi tadi di Jatinangor dan polis memberi jaminan akan menyiasat kes itu.

Pada masa yang sama Education Malaysia (EM) Indonesia dengan kerjasama Atase Polis dan Kedutaan Besar Malaysia di Jakarta akan memanjangkan perkara ini kepada Ibu Pejabat Polis Indonesia untuk tindakan selanjutnya.

"Saya juga telah menghubungi Rektor Universitas Padjadjaran, Bandung bagi meminta bantuan dan kerjasama universiti untuk memastikan keselamatan mahasiswa Malaysia di Universiti Padjadjaran, Bandung," katanya.

Berikutan kes itu, EM Indonesia katanya telah meningkatkan pemantauan mahasiswa Malaysia di Bandung dan seluruh Indonesia.

Pada masa ini, ada 1,005 pelajar Malaysia menuntut di Universiti Padjajaran, iaitu mewakili sebahagian besar daripada sejumlah 1,148 pelajar Malaysia yang menuntut di institusi pendidikan tinggi sekitar Kota Bandung pada masa ini. - Bernama


MEMANG ORANG INDON NI SANGAT BERDENDAM DENGAN MALAYSIA.SEKARANG NI APA APA ISU TIMBUL BERKAITAN MALAYSIA,KEDUTAAN,PELAJAR,RAKYAT MALAYSIA DISANA MENJADI MANGSA..MALAH BENDERA KEBANGSAAN KITA PUN MENJADI MANGSA MEREKA SEPERTI MEMBAKAR,MEMIJAK DAN MELETAKKAN NAJIS..ORANG INDONSIAL NI MEMANG BANGSA YANG TIDAK BERTAMADUN LANSUNG.ADAT PERMAINAN LAH ADA MENANG ADA KALAH.

PMK
ORANG INDON NI MEMANG SIAL PUN,TAPI DATANG JUGAK MENGEMIS DI MALAYSIA

GEMPAR!! Sambutan Meriah Bob Lokman di Johor!!

Posted: 22 Nov 2011 02:08 AM PST


Parlimen Kota Tinggi mempunyai pengundi berdaftar hampir 30,000 orang. Agak-agaknya dengan kehadiran pada majlis anjuran PAS dan Pakatan Parlimen Kota Tinggi malam tadi, terjejas ke undi BN di Kota Tinggi?

Aku tak mahu le bercerita pasal Bob Lokman kat sini. Ini sebab kat Johor dia tak popularpun, malahan samada juruacara mahupun 3 penceramah awal sebelum Bob Lokman, tak da sorang pun yang memanggilnya dengan gelaran Ustaz. Jelas Bob Lokman belum layak dipanggil Ustaz.




Dalam kira-kira 70 orang (kiraan kasar aku) yang hadir, aku berminat nak cerita pasal satu Pak Cik ni. Dia tak duduk kat atas tu, tapi anak beranak duduk dalam van Mitsubishi Delica. Akupun buat le baik kat Pak Cik ni dengan menegurnya dan dijawab dengan baik oleh Pak Cik tersebut.

Dalam van tu rupanya semua anak-anak dia dari yang bujang, anak dara dan yang masih bersekolah. Itu menurutnya. Aku ingatkan Pak Cik ni datang kerana menyokong PAS, rupanya dia datang bawak anak-anaknya yang menurutnya bebudak sekarang ni tak tau memilih antara intan dan kaca.

Menurutnya dia datang supaya anak-anaknya menilai, kerana yang berucap sebelum Bob Lokman tu semuanya bakal-bakal calun Pakatan nanti sebab semuanya pernah kalah bertanding dahulu.

Dia mempersoalkan kepada anak-anaknya, bagaimana seseorang tu, kalau belum jadi pemimpin dan berkuasa lagi dah maki hamun dengan kepala hotak, mak bapak, haramjadah dan sebagainya kepada para pemimpin dan penjawat awam, bagaimana pulak nanti agaknya perkataan dan perbuatan mereka jika ada kuasa?

Aku salute kat Pak Cik tu dalam menyedarkan anak-anaknya. Tak rasa rugi duit minyak aku ke Kota Tinggi malam tadi. Sibuk berbual dengan Pak Cik tu, aku tak dengar apa yang Bob Lokman merepek.

Tenggara Is Southeast

PANAS!! Aiyoo.. Jahanam BN, Banyak Kroni!!

Posted: 21 Nov 2011 10:37 PM PST


Lawak-lawak, betul lah Pakatan tak kroni. Pakatan mana ada kroni langsung. Pakatan ni gabungan haram parti-parti yang bersih dan tidak ada cacat celanya. Kalau jahat semuanya UMNO/BN, yang baik semuanya Pakatan Rakyat.

Tengok gambar di atas, tu bukan kroni kan... tu cuma parti anak beranak saja. Semua tu bukan kroni.. halal semua tu. Pakatan buat apa pun halal. Meliwat, berzina, menyapu harta kerajaan, jual aset negeri dan meraba nenen pun ok. Semua bolehh..

McTheory:
Selagi ahli Pas, Pkr dan Dap.. buat apa pun bolehhh..

GEMPAR!! Minta Tolong Rakan-Rakan FB McTheory Kena Sabotaj Disable kan!!

Posted: 21 Nov 2011 08:11 PM PST


Pada rakan Facebook McTheory yang pernah menjadi friend di fb McTheoryCroniez. Mc nak maklumkan bahawa akaun FB McTheoryCroniez telah disablekan atas alasan report nudity. Tiada gambar lucah yang Mc upload ke akaun tersebut. Paling lucah pun gambar Anwar dengan China doll, itu pun ada sensor.

Mengikut laporan daripada admin FB, dalam masa satu hari akaun FB Mc telah di report lebih 50 kali. Walaupun Mc telah melakukan report deny. Namun hingga sekarang (dah 1 minggu), FB Mc belum di buka semula. Jadi Mc mengambil keputusan untuk membuat akaun baru pada yang masih berminat nak jadi friend di akaun Mc yang terbaru boleh klik FB McTheory Crew untuk add friend.


Mc percaya pihak penyokong Dap yang sabotaj akaun Mc. Kerana pada awal pagi sebelum akaun FB Mc di tutup. Mc ada bertekak dan berperang dengan beberapa aktivis Dap. Bila tiba pukul 5 ptg Mc dapati akaun Mc telah disablekan oleh pihak admin.

Jahanam betul puak anjing Dap ni.

Walaupun mereka tutup akaun Mc, namun cubaan ini tidak akan melemahkan semangat. Dap harus ditentang, Sokong Haramkan Dap!! Hapuskan Parti Imigran penjajah!!

McTheory:
Jangan lupa LIKE sekali Page Kedah Ke KL!!

GEMPAR!! Bomoh Bola Sepak Indon Di Kesan!!

Posted: 21 Nov 2011 05:04 PM PST


Patut la banyak peluang Malaysia di depan pintu gol Indon sepak tak masuk-masuk. Rupanya puak Indon ni mengunakan sihir ilmu hitam untuk mengelirukan permainan pasukan Malaysia. Walau bagaimana pun, bomoh ni tak cukup kuat untuk mengawal skuad harimau muda Malaysia mengaum di stadium Bung Karno!!

Tahniah Pasukan Malaysia!! Pergi Mampus Indonesia!!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...