PAPA GOMO

PAPA GOMO


Undi Bukan Lagi Rahsia, BN Mendahului Undian

Posted: 04 May 2013 09:08 PM PDT




Undi bukan lagi rahsia, Gomo dan ramai lagi rakan blogger dah jalankan tanggungjawap sebagai pengundi. Anda bagaimana? Jom mengundi Barisan Nasional. Pangkah BN demi keamanan kita semua.

Kedudukan terkini yang Gomo anggarkan BN sudah mendahului 138 kerusi Parlimen. InsyaAllah akan bertambah lagi selepas ini. Amin.

For Chinese Voters - DAP Supports Taliban Extremist To Be PAS Candidates In Penang

Posted: 04 May 2013 05:00 PM PDT


Yusni Paling Hadapan

Pengundi Cina nampaknya begitu mudah diperbodohkan oleh PAS. Pengundi Cina sebenarnya telah dimanipulasi oleh DAP bahawa PAS seiya dan sekata dengan mereka. Benarkan semua itu? Apakah pengundi Cina tahu PAS merupakan PELAMPAU AGAMA? Apakah pengundi cina tahu PAS meletakkan calon mereka yang merupakan Pengganas Taliban bertanding dibanyak tempat kerusi Dun pada PRU 13 ini?

Maklumat yang Gomo perolehi dari sumber Chegubard Calon PKR bagi Dun Sg Acheh nampaknya merupakan satu kebenaran tepat sama sekali. Kata Chegubard bahawa calon PAS Dun Sg Acheh merupakan orang yang mendapat latihan ketenteran di Pakistan dan juga merupakan kepala dalam melakukan gerak kerja Taliban diluar negara dan juga Malaysia sebenarnya merupakan perancangan rapat PAS dalam melakukan ekstremis agama andaikata Pakatan berjaya membentuk kerajaan kelak.

Chegubard juga amat hairan bagaimana pemimpin DAP Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang boleh menyokong apa sahaja kata PAS sedangkan maklumat yang diterima oleh DAP juga adalah maklumat tepat yang mana PAS telah meletakkan ramai calon calon berlatar belakangkan Kententeraan Taliban dan merupakan Ekstremis agama. Apakah DAP menyembunyikan maklumat ini kepada orang Cina terutama di Pulau Pinang?

Mengikut maklumat yang disampaikan oleh Chegubard:


Mohd Yusni Mat Piah calon PAS Dun Sg Acheh yang berumur 39 tahun merupakan seorang graduan daripada universiti Al Azhar Mesir yang mana kini merupakan Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Pulau Pinang. Beliau juga dikenali dengan nama Abu Suffian Al Malaysi oleh rakan rakan beliau ketika menyambung belajar di Ma'ahad Salman Al Farisi di Peshwar Pakistan dan juga di Universiti Islam Islamabad.

Menurut Chegubard calon PAS ini juga merupakan seorang ahli MASAPAKINDO di Islamabad yang juga telah menjalani latihan ketenteraan asas di Al Qaeda dan kemudiannya menyambung latihan di kem Taliban bersempadanan Pakistan dan Afghanistan sekitar tahun 1993 hingga 2001.

Pada tahun 1998, Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang ini telah berkerjasama dengan Al Qaeda membuka pusat latihan penyelaras Abu Zubaidah yang mana Calon PAS ini dipertanggungjawapkan untuk merekrut dan menguruskan pelajar bagi tujuan ketenteraan.

Pada 1 Mei 2011, Masran Arshad daripada Al Qaeda telah memberikan Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang ini RM 30,000.00 bagi menguruskan pembebasan 3 orang pelajar Malaysia yang ditahan dibawah pihak berkuasa Pakistan ekoran pencerobohan ke sempadan Pakistan - Afghanistan pada tahun 1998.

Antara 31 Julai hingga 1 Ogos pada tahun 2004, Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang ini telah menganjurkan gaya komando yang memberikan tunjuk ajar kepada para peserta tentang latihan praktikal pertahanan diri dan teknik hutan. Seramai 45 peserta telah direkrut beliau yang mana latihan tersebut diadakan di Teluk Bahang Pulau Pinang.

Menurut Chegubard, rangkaian Mohd Yusni Mat Piah Calon PAS ini begitu menakutkan kerana terdiri daripada kumpulan ekstremis agama dan mempunyai rekod di Pakistan bersama sama Taliban. Malah menurut Chuegubard pada hari penamaan calon yang lepas beliau sendiri telah diberikan ancaman yang begitu menakutkan oleh Calon PAS dna juga para pengikut Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang.

Gomo sebenarnya agak terkejut dengan pendedahan ini kerana sangkaan Gomo calon PAS yang bertanding pada PRU 13 ini adalah calon yang Edrogan, mengamalkan kebebasan seperti Khalid Samad ataupun Hussam Musa. Tapi apabila calon yang mempunyai rekod sebagai seorang Ekstremis Agama menjadi calon PAS maka Gomo nampak ada sesuatu agenda yang PAS mahu lakukan terhadap Malaysia ini.

Apakah tragedi Memali akan diulang PAS? Apakah tragedi Bukit Sauk juga akan berulang dan kali ini di Pulau Pinang? Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang Pelampau Taliban yang cuba disembunyikan maklumat ini dari DAP kepada rakyat Malaysia.

Kami orang Melayu juga berugama Islam, tetapi kami tidak menyokong Islam yang EKSTREMIS sepertimana Al Qaeda dan juga TALIBAN. Tetapi PAS? PAS sekutu rapat DAP? Ini lah yang sebenarnya membuatkan pengundi Cina kena berfikir, berfikir dengan bijak apa MOTIF PAS meletakkan calon yang merupakan seorang EKSTREMIS AGAMA sebagai pilihan di Pulau Pinang?

Malah lebih mendatangkan kesangsian Gomo adalah jawatan Mohd Yusni Pejuang Taliban Ekstremis Agama sebagai Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang. Satu jawatan besar di Pulau Pinang dan apakah DAP cuba menutup mata dan mengaburi mata orang orang Cina terutama mereka yang tinggal di Pulau Pinang?

Gomo rasa pengundi Cina boleh berfikir secara waras. Fikir dengan panjang dan saksikan video dibawah ini:



DAP telah membohongi orang Cina bahawa PAS menerima apa yang DAP perjuangkan. Tetapi dengan pendedahan dari Chegubard Calon PKR ini telah membuka mata para penduduk Pulau Pinang bahawa mereka sebenarnya telah diperbodohkan oleh parti DAP dengan merisikokan nyawa orang Cina Pulau Pinang kepada pelampau agama.

Psssttt.... Kalau dah Ekstremis Agama masuk bertanding agaknya apa jadi kelak? 



Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT


AMARAN Melayu Singapura Kepada Melayu Malaysia Sebelum Keluar Mengundi

Posted: 04 May 2013 01:00 PM PDT



(Dari Singapura)

Komen dan Saranan

Majority (maybe semua) china dari Singapura pro-Anwar di sini. Mereka dapat berita dari Straits times, cna, yahoo (elite-yahudi-owned), condemn Tunku Mahathir habis2an. Saya pasti takder satu pun tau pasal konspirasi PAP nak ambil alih Malaysia, kalau ada yang dengar pun akan ingat propaganda.
Baca forum di yahoo dan sana-sini mereka kata UMNO asal datang election ajer akan jadikan SIngapura sebagai bogeyman dan gunakan isu bangsa untuk pengundi melayu.

Ada keperluan, saya rasa, untuk expose mereka ni, sikit-sikit, kepada kejahatan LKY dan PAP.  Masalah nya kebanyakan blog pro-BN gunakan bahasa Melayu. yang gunakan Inggeris standard tak berapa baik, atau takder professionalism utk edit dulu.

Sebenarnya (anda pun tahu) China disini pun dah menyampah dengan PAP kerana isu CPF dan Immigration. Walaupun PAP masukkan ramai PRC, china Singapore tak suka kerana adat berbeza, selain kerana mereka kita org Singapore tak dapat kerja. 


Sekarang bila saya pikirkan memanglah PAP beria-ia sangat nak naikkan populasi hingga 6.9 juta (7 juta lah tu, nak kabur mata pakai .99) kerana mereka pikirkan gabungan malaysia+singapura akan berjaya, tapi mereka tak boleh bocor rahsia ngan rakyat untuk justify angka ini. So meanwhile, kita demo, demo lah, mereka tak peduli.

"5 Mei Kita Tawan Malaysia"

Singapura juga ada kelemahan, tapi mereka bongkak, mungkin kerana mereka bersekongkol dengan Yahudi, mereka fikir mereka akan dapat apa mereka mahu. Bila 5k-6k orang Singapura mengadakan demo di Hong Lim Park baru-baru ini, Goh Chok Tong, former premier, kata kita emosi. Respons yang biadab, menunjukkan yang kehendak rakyat tak penting langsung kerana mereka tahu 2016 mereka akan menang election lagi.

Apa yg saya nak katakan di sini kalau PAP boleh conspire untuk ambil-alih Malaysia, kenapa tidak Malaysia mulakan perancangan untuk ambil-alih Singapura tapi tanpa ambil kira parliament seat Singapura dan di bawah UMNO? Saya bukan orang politik, so pasal letak chess-pieces ni tak pandai. 


Saya sebenarnya Melayu Islam yang dah lama idamkan malaysia-singapura bergabung balik semenjak bangku sekolah lagi. Bila saya baca tentang LKY kata singapura masuk Malaysia balik 'is possible' saya gembira, tapi waktu tu tak sangkakan permainan kotor politik PAP dengan DAP, rupa2nya bersatu tapi China control. All along, impian saya adalah Singapura under Melayu/Islam. Makin hari makin geram dengan cina2 bangsat ni, tapi rasa macam tak boleh apa2.

Emel Kiriman Dari Melayu Singapura


Psssttt...Hari ini Penentuannya, Ayuh orang Melayu kita keluar mengundi dan pastikan Barisan Nasional kekal mentadbir negara. Amin



Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara. 

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT


MAMPOS - Video Khas Untuk Rakyat Malaysia Saksikan Aksi Anwar Ibrahim

Posted: 04 May 2013 09:01 AM PDT





Anwar Ibrahim tidak layak sama sekali untuk menerajui negara sebagai Perdana Menteri. Malah jika diikutkan pun Anwar Ibrahim sepatutnya sudah lama berundur dari pentas politik ekoran masaalah moral beliau dalam kegiatan Biseksual sejak dulu lagi. Anwar Ibrahim tidak layak untuk rakyat Malaysia.

Paparan video diatas menjelaskan mengenai dakwaan Anwar Ibrahim yang sebelum ini menafikan beliau selaku lelaki didalam video seks China Doll yang dipamerkan oleh Dato Eskay bekas rakan baik Anwar Ibrahim sendiri. Video diatas memberikan beberapa BUKTI nyata bahawa Anwar Ibrahim adalah lelaki yang menyondol wanita China tersebut.

Inilah yang wajar rakyat Malaysia sedar siapa pemimpin yang mahu kita angkat duduk dikerusi Perdana Menteri. Apakah Anwar Ibrahim yang merupakan pemimpin bermasaalah Moral layak untuk diangkat menerajui negara?

Apakah rakyat Malaysia sudah tidak waras dengan sanggup membiarkan seorang pemimpin yang mempunyai moral dan ahlak yang jijik menjadi pemimpin kita terutamanya umat Islam?

Ini video bukan video BESI, ini Video bukti nyata bahawa Anwar Ibrahim tidak layak untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Dengan memberikan 1 Undi anda kepada PAS,PKR dan DAP maka menjadikan Anwar Ibrahim semakin hampir kepada kerusi Perdana Menteri Malaysia.

Sedarlah rakyat Malaysia, Bill Clinton bekas Presiden Amerika Syarikat yang terlibat dengan skandal dengan Monika Lewisky meletakkan jawatannya walaupun bukti yang dipamerkan hanya melalui keterangan dan beberapa keping gambar sahaja. Apakah rakyat Amerika lebih cerdik daripada rakyat Malaysia yang menolak pemimpin tidak bermoral seperti Bill Clinton?

Sokonglah Barisan Nasional, Undilah Barisan Nasional demi mempertahankan MARUAH NEGARA yang bakal digalas oleh Najib Razak. Terbukti Najib Razak lebih layak menerajui negara berbanding Anwar Ibrahim. Jelas bahawa moral dan ahlak Najib Razak lebih baik berbanding Anwar Ibrahim.

Psssttt.... Anwar Ibrahim sehingga hari ini GAGAL menunjukkan Jam Omega nya.



Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT

EKSKLUSIF - Video Khas Untuk Rakyat Malaysia Kenal Siapa Anwar Ibrahim

Posted: 04 May 2013 05:00 AM PDT




LIKE


Tidak mahu bercakap banyak pada malam ini memandangkan sudah bertahun Gomo berjuang bersama rakan rakan lain mendedahkan siapa manusia bernama Anwar Ibrahim ini. Sudah macam macam pancaroba yang Gomo dan rakan seangkatan alami dalam menjelaskan kepada rakyat Malaysia akan implikasi jika kita menyokong Anwar Ibrahim yang akan diangkat menjadi Perdana Menteri jika PAS,PKR dan DAP menang pada PRU 13 ini.

Dalam video diatas kita dapat dengar Haji Dahlan bekas sahabat Anwar Ibrahim sejak kecil tentang apa yang telah dilakukan oleh Anwar Ibrahim sewaktu beliau menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri. Hubungan rapat Anwar Ibrahim dengan Israel dan Amerika sememangnya tidak dapat disangkal lagi dengan pendedahan demi pendedahan serta kenyataan Anwar Ibrahim sendiri yang menyuarakan sokongan beliau kepada Keselamatan Israel.

Rakan Anwar Ibrahim dibarat yang kesemuanya berbangsa Yahudi Amerika dan juga sokongan keewangan Anwar Ibrahim yang juga melalui sekutu rapat nya itu jelas merisikokan negara jika anda memberikan undi kepada parti PAS,DAP dan PKR.

Percayalah Gomo katakan, perjuangan ini amat tepu dan liat untuk memberikan kemenangan kepada PAS,PKR dan DAP kerana kami barisan Blogger yang berjuang sejak 2008 sehingga ke hari ini sedar akan tanggungjawap kami membantu seluruh rakyat Malaysia dalam menyelamatkan negara daripada MUSNAH dek kerana tangan asing yang akan masuk ke Malaysia andai kata Pakatan Pembangkang menang PRU 13 ini.

Mesej paling jelas adalah untuk orang Melayu. Sedarlah wahai orang Melayu, sedarlah jika kita masih alpa dan khusyuk dengan janji janji manis yang ditabur PAS,DAP dan PKR terutama Anwar Ibrahim maka kelak anak cucu cicit kita yang akan menerima aib dengan apa yang bakal berlaku kelak.

Sedarlah orang Melayu bahawa iklim politik di Malaysia berbeza dengan mana mana iklim politik negara luar kerana disini Malaysia merupakan tanah orang Melayu. Hanya di sini Melayu tinggal dan hanya disini untuk Melayu merempat. Berbeza dengan negara barat yang mereka sesama bangsa. Begitu juga dengan negara China, India, Korea malah Singapura juga merupakan iklim politik sesama bangsa mereka. tetapi kita di Malaysia? Fikirkan lah Melayu Malaysia.

Gomo tidak takut dengan kekalahan, pernah mengalami kekalahan dan Gomo juga yakin kita juga tidak lari daripada mengalami kekalahan tetapi untuk PRU 13 ini Gomo mahu menang besar. BN pasti menang kerana anggaran terkini sudah menunjukkan bahawa BN memang 150 kerusi Parlimen yang akan membentuk kerajaan. Namun apa yang Gomo harapkan adalah kesedaran rakyat untuk menolak terus parti PAS,DAP dan PKR pada PRU kali ini bagi memberikan pengajaran kepada TANGAN TANGAN ASING dari luar untuk memahami bahawa rakyat Malaysia menolak campur tangan asing dalam hala tuju negara.

Akhir kata dari Papa Gomo untuk pembaca setia blog ini:

Anwar Ibrahim Dajal yang telah menghuru harakan negara sejak beliau berada dalam landskap politik negara. Tidak ada apa yang beliau perjuangkan untuk rakyat melainkan kemusnahan yang dibawa oleh nya. Menang mereka Pakatan pada PRU 13 ini akan menjadikan Malaysia sekali lagi di JAJAH oleh Bangsa Asing dan tidak ada apa yang pemimpin lain boleh lakukan kerana Anwar Ibrahim hanya mahukan cita citanya duduk dikerusi Perdana Menteri mengkayakan dirinya, keluarga dan juga keroninya. Jika Papa Gomo salah maka Allah SWT akan membalas segala apa yang Papa Gomo lemparkan terhadap Anwar Ibrahim. Namun jika kebenaran yang telah Gomo sampaikan Gomo mohon pada Allah SWT untuk memberikan hidayah kepada rakyat Malaysia yang masih menyokong Anwar Ibrahim kembali ke pangkal jalan dengan mengundi Barisan Nasional 5 Mei ini.

Esok penentuannya. Apakah rakyat Malaysia terutamanya orang Melayu sedar ataupun lena diulit mimpi janji janji manis Anwar Ibrahim?

Psssttt.... Gomo teruja bab pakcik tu sebut Anwar Ibrahim mahu US buka ARmy Base di Pulau Pinang. Bayangkan jika Tun M tidak pecat Anwar waktu itu?


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT

SEBARKAN - Video Ini Mesej Jelas Untuk Seluruh Rakyat Malaysia

Posted: 04 May 2013 01:30 AM PDT





PERTAHANKAN PUTRAJAYA
Daripada Tangan Asing Propaganda Yahudi
Yang Mahu Menghancurkan Negara Islam



Undilah Barisan Nasional demi keamanan kita seluruh rakyat Malaysia dan ingatlah agenda tangan asing yang mengatur kekacauan melalui Pakatan Pembangkang. 5 Mei ini iaitu esok merupakan hari penting dalam ketamadunan kita. Undi Pembangkang bermakna kita kembali ke zaman gelap dan menuju kepada kehancuran.

VOTE BN

Psssttt.... Gunakan akal kita untuk berfikir dengan mengundi dengan lebih baik

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara. 

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT



Najib Razak Say "NO" Anwar Say "YES" To Biseksual

Posted: 03 May 2013 11:00 PM PDT




Ahad ini 5 Mei anda semua akan menentukan masa depan negara. Masa depan sama ada diterajui oleh Pakatan PAS,DAP dan PKR ataupun Barisan Nasional. Semuanya terletak dikertas undi anda dan anda yang bakal memberikan mandat untuk parti mana yang akan mentadbir negara.

Hari ini Gomo hanya mahu tegur isu LGBT yang mana isu yang sekarang ini cukup membimbangkan rakyat Malaysia waktu ini. LGBT Hubungan sesama jenis yang membawa maksud "Lelaki Balun Lelaki" Wanita Jilat Wanita". Ini adalah LGBT yang mana kita tahu LGBT di Malaysia ini diketuai oleh Ambiga Pandikutty dan juga disokong oleh Anwar Ibrahim dan barisan kepimpinan Pakatan Pembangkang yang lain.



Lihat video diatas.

Majoriti rakyat menolak LGBT, ramai dikalangan mereka tidak menyokong seks sesama jenis ini dan ianya amat ditentang oleh seluruh rakyat baik dari agama Islam, Buddha, Hindu. Namun ini semua tidak memberikan apa apa kesan dengan penentangan ini jika rakyat mengundi Pakatan PAS DAP PKR.


Pembangkang menyokong LGBT dan kenyataan Anwar Ibrahim sendiri yang menyokong Hubungan sesama jenis ini dengan menyatakan "Kebebasan Rakyat" merupakan satu pekara jijik yang jelas telah bertentangan dengan moral dan juga agama. Apakah relevan untuk kita rakyat Malaysia bersama sama mempersetujui Hubungan seks sesama jenis ini?

Nasihat Gomo kepada para pengundi semua, ingatlah dengan memberikan mereka 1 undi maka anda semua tergolong dalam manusia yang bersekongkol ke arah perilaku JIJIK dan songsang. 1 Undi anda membawa erti negara Malaysia ini sudah hilang kewarasannya dan sudah hilang nilai ketimurannya.

Tolak LGBT, tolak Pakatan PAS DAP PKR. Ingatlah kalau bukan kita siapa lagi yang akan menjamin masa depa anak cucu cicit kita kelak. Tewas kali ini bermakna kita akan tewas seluruh zaman kelak. Ayuh kita tolak Pakatan Pembangkang demi Akidah kita rakyat Malaysia.

Psssttt... Anwar Ibrahim, Rafizi Ramli, Azmin Ali merupakan pengamal Biseksual.


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT



-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...