House PK

House PK


MESEJ KHAS UNTUK PARTI ADA SPENDER (PAS)

Posted: 13 Apr 2013 11:42 PM PDT

Islam pada erti kata sebenar .......... AMAL MAARUF NAHI MUNGKAR

Islam lakonan yg dipegang oleh PAS dan Pakatan .......... AMALKAN MAKSIAT, READY WITH AUTA sebab itu kini mereka telah dilabrelkan sebagai PARTI ADA SPENDER!

Contohnya:

1. Dlm kes Mat Sabu, saksi dibayar utk tidak hadir ke mahkamah

2. Dlm kes ADUN Selising, Nik Ajis boleh kata Allah telah maafkan

3. Dlm kes Badrulamin, auta yg diberi ........ kaunseling pukul 3 pagi

4. Dlm kes Anwar dan China Doll, auta setakat perut buncit jer

5. Dan kes Cikgu Pa pula, auta hanyalah setakat tebar roti canai, burung punai pun boleh gelak besar ............ MUAAAAAAAAAAAAAA HA HA HA

MANIFESTO TAMBAHAN PAS? TURUNKAN HARGA SPENDER?

Posted: 13 Apr 2013 08:45 PM PDT

Wow!

SLOGAN BARU PAKATAN! AMALKAN MAKSIAT, READY WITH AUTA!

Posted: 13 Apr 2013 02:48 AM PDT

Seperti dijangka haramjadah punya Pakatan kata salah UMNO sebab tersebarnya video wajah yang menyerupai Mustafa Ali main dengan pelacur! Kah kah kah...so predictable la Pakatan ni..Hakikatnya Anwar upah orang buat video penzinaan di usia tua tapi UMNO pulak disalahkan!

Semua pemimpin Pakatan kata itu video tak betul! Wei, lagi sekali aku suruh korang tengok DISINI! Adegan dari mula sampai akhir siap ada suara, pemberian wang. Semua ada, tapi pencacai kata ini video yang sudah diedit! Kah kah kah. Masih terngiang di telinga ku kata-kata blogger pondan Milo Suam, video tu tak betul sebab ada tisu terbang! Kah kah kah



Makanya bila orang buat bendera macam ni sangat sesuai la adanya! Aku jauh disudut hati sedih dnegan apa yang pada brader Stopa Ali ni, sebabnya dia menjadi mangsa Anwar Ibrahim yang telah perangkap dia dengan begitu teruk sekali!

Aku cuma tak suka bila kena tang pemimpin pakatan, maka pencacai tak bermaurah mereka yang menggadaikan Islam akan memberi alasna tak masuk akal seperti gambar diatas tu!

Wahai penyokong PAS, sekiranya kamu ada maruah dan ada akal, maka sewajarnya kamu menentang Anwar Durjana Ibrahim yang telah merosakkan nama baik orang yang mukanya sama seperti Mustafa Ali ini. Pergi la buat demo depan rumah Anwar tu, kalau nak lagi best! Bakor je!

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...