House PK

House PK


PAS MEMANG LAKNATULLAH! DISEBABKAN PAS LA HARI INI KOMUNIS BESAR KEPALA

Posted: 11 Feb 2013 11:14 PM PST

Korang tengok la gambar ni, kalau tak kerana PAS pukimak takde la parti komunis kurang ajar hingga mrnghina Raja Permaisuri semua...ingat apa saja punca kaum komunis besar kepala hari ini adalah kerana PAS!

PAS ADALAH MUSUH ISLAM

CILI KASI TARUK! WAHAI MAHFUZ, BERANI KE KAU NAK SURUH KERAJAAN TUBUHKAN RCI UNTUK SIASAT TABUNG MEMALI?

Posted: 11 Feb 2013 07:00 PM PST

Mahfuz Omar perlu desak parlimen untuk adakan Suruhanjaya DiRaja untuk menyiasat isu duit Tabung Memali yang lesap bersama-sama tabung itu sekali semasa diuruskan oleh PAS sendiri. Selama ini Mahfuz sibuk nak buat suruhanjaya itu dan ini untuk memburukkan UMNO, tetapi bila ada isu integriti dan penindasan yang dibuat oleh PAS terhadap balu dan anak-anak korban Memali, pasal apa Mahfuz Omar tidak melalak di sana sini minta buat Suruhanjaya DiRaja?

Mahfuz Omar juga perlu menggesa diadakan Suruhanjaya DiRaja untuk menyiasat pengurusan wang sedekah orang ramai kepada PAS Kelantan yang dikatakan nak digunakan buat lebuhraya di Kelantan, tetapi hingga kini projek itu tak tahu hujung pangkalnya. Oleh itu silalah Mahfuz Omar desak parlimen untuk buat Suruhanjaya DiRaja untuk menegakkan kebenaran, bukannya sibuk menyalak memburukkan kerajaan, tetapi di pihak PAS berbagai kemungkaran dibiarkan berleluasa. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian

House PK: Ini aku dapat dari seorang facebooker. Aku sokong dengan apa yang dikatakan oleh brader ni. Selama mana kita nak dengar dia mintak RCI kunun-kunun untuk nak kenakan kerajaan, kali ini kita nak mintak si Mahfuz ni desak KERAJAAN buat RCI pulak tentang tabung memali..

Ada berani ke Mahfuz?

PANAS BERAPI! DISEBABKAN DENGAN KEHADIRAN 80 RIBU RAKYAT PENANG, MAKA PENCACAI PAKATAN DAH MEROYAN SAMPAI BUAT FITNAH MURAHAN?

Posted: 11 Feb 2013 04:00 PM PST

KeHADIRan sehingga 80 ribu orang semasa SAMBUTan Tahun Baru Cina di Kolej Han CHIANG sebenarnya begitu mengKAGUMkan.. Malah, keHADIRan DS Najib yang meLAKUkan 'WALKABOUT' sehari sebelumnya di Pulau Pinang jelas mengGUSARkan para 'AH-Beng' DAP La'anatullah yang cuba berMACAM cara untuk mengAIBkannya hingga sampai TAHAP mengANCAM NYAWA.. ->KLIK<- a="">
Kepada para 'AH-Beng' DAP La'anatullah yang terGUGAT dengan keHADIRan DS Najib, anda patut TAHU bahawa DS Najib pernah pergi ke 'WAR Zone' di Gaza dan Pattani sebelum ini.. Jadik, para 'AH-Beng' DAP La'anatullah kena TAHU bahawa Melayu BUGIS macam DS Najib bukannya PENAKUT macam 'Khalifah' LIM tuh.. HE!HE!HE!

Apa pun, kita TIDAK melihat keHADIRan PSY yang 'TUTUP Aurat' sebagai DALIL untuk mengeSAHkan majlis ANJURAN BN diTERIMA RAKYAT di Pulau Pinang sana.. Kita lebih SUKA meLIHAT JUMLAH orang RAMAI berKERUMUN apabila DS Najib meLAKUkan 'WALKABOUT' tanpa keHADIRan ARTIS.. Malah, TIDAK boleh diNAFIkan bahawa keHADIRan 'CROWD' untuk majlis ANJURAN UMNO/BN semakin meningkat.. Sedangkan majlis ANJURAN puak-puak PR pulak semakin diTOLAK orang RAMAI.. MCA telah pun memBUKTIkannya dengan pengANJURan majlis makan MALAM sebelum ini.. Oleh itu, tanpa ARTIS seperti PSY pun MCA dan Gerakan sepatutnya KONFIDEN untuk menarik 'CROWD' seperti UMNO..

Ya, PUJIan patut diBERIkan kepada pihak yang memBAWA PSY sebagai penyeri majlis pada hari ini.. Walaupun diBAYAR, ianya berBALOI kerana diBIAYA oleh PENAJA bukannya duit ZIONIS Neo-CON pun! RUMUSANnya MUDAH aje.. Jika anda tak SUKAkan majlis UMNO/BN, kenapa anda perlu HADIR? Lihat aje bagaimana Lebai-Lebai DUNGU PAS selalu LAKUkan sebelum ini di Kelantan dan Terengganu? Namun, hari ini SEMUAnya sudah terbalik.. Apa sahaja majlis yang diANJURkan oleh UMNO/BN di sana semakin menarik 'CROWD' yang begitu mengGERUNkan Lebai-Lebai DUNGU PAS.. Hari ini majlis ANJURAN MCA dan Gerakan pun dah berjaya menarik 'CROWD'.. Inilah SEMANGAT yang perlu ada..

Hari ini semakin RAMAI secara TERBUKA menunjukkan penentangan terhadap PAS + PKR + DAP La'anatullah ini.. RAMAI para PEMIMPIN dalam gabungan PR ini begitu terasa BAHANGnya.. Malah begitu mengAIBkan kerana 'BOSS' kepada gabungan PR ini terpaksa berLAGAK ala-ala ARTIS untuk menarik 'CROWD' walaupun BAKATnya sebagai peLAKON VIDEO SEKS lebih diKAGUMi..

Anda NAMPAK tak perBEZAannya? Ya.. 'BOSS' gabungan PR nih dah semakin SEMPUT untuk menarik 'CROWD' hingga terpaksa meLAKUkan AKSI-AKSI meLOYAkan seperti di atas.. Sedangkan SEKUTUnya dalam PAS seperti Pok Nik 'ALAIHISSALAM' atau pun dalam DAP La'anatullah seperti 'SINGH is King' dan 'Khalifah LIM' TIDAK pulak berMATI-MATIan menunjukkan AKSI sepertinya?

Mungkin kerana menyedari peranan ARTIS sebagai daya PENARIK menyebabkan Lebai-Lebai DUNGU PAS pun mula menarik segolongan ARTIS yang dah 'REPUT' sebagai daya PENARIK 'CROWD' ke majlis-majlis ANJURan mereka..


Malangnya, ARTIS yang diTAJA oleh mereka ini adalah 100% SAMA seperti mereka jugak - BODOH, kaki KEBAS duit DERMA dan cuma TAHU 'KENCING'kan RAKYAT.. Sebab itulah apabila para ARTIS 'REPUT' ini ber'TWITTER', NAMPAK sangat mereka nih SPESIS berhenti SEKOLAH semata-mata nak jadik ARTIS!

Apa pun, ARTIS bukanlah penentu keMENANGan pada mana-mana PARTI POLITIK.. RAKYAT dah semakin BIJAK untuk meNILAI pihak mana yang lebih berKHIDMAT dan menunaikan JANJI kepada mereka.. Itu sahaja dah CUKUP untuk RAKYAT mengenali siapa yang LAYAK diBERIkan UNDI pada PRU-13 nanti.. Oleh itu, selepas PARLIMEN diBUBARkan nanti, kita akan dapat LIHAT setakat manakah para PEMIMPIN POLITIK ini menarik 'CROWD' untuk MENANG di kawasan masing-masing.. Apakah mereka akan berGANTUNG kepada ARTIS atau YAKIN dengan diri sendiri? Kita SEMUA pakat-pakat TENGOKlah nanti.. NUKILAN TUKANG DOK PEGHATI

KIMAK PUNYA DAP! PENCACAI KOMUNIS TUNJUK ISYARAT JARI TENGAH KAT PERMAISURI DITEMUI! INI BUTIRANNYA..

Posted: 11 Feb 2013 07:11 AM PST

Apabila diberitakan  yang DYMM Permaisuri Agong serta konvoi yang mengiringinya telah diberikan isyarat lucah oleh penyokong-penyokong DAP, banyaklah pula Melayu-Melayu Pakatan Rakyat yang memang sah dari SPESIES PECACAI pengangkat najis, tidak percaya dan menganggap blog ini menipu serta menfitnah CINA BERKENAAN.

Ini adalah perincian peristiwa dan orang yang telah melakukan isyarat lucah terbabit:

Kejadian berlaku di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayang Lepas pada jam 1:05 tengah hari tadi. Seorang lelaki Cina telah menunjukkan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong dan telah ditahan oleh pihak berkuasa.

Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang. 

Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang diniaki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong.

ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.

Hasil siasatan polis mendapati, lelaki Cina tersebut tidak mempunyai rekod lampau, manakala ujian air kencingnya adalah negatif.

Namun alasan yang paling melawakkan diberikan olehnya ketika ditanya mengapa dia berbuat ialah, DIA BERTENGKAR DENGAN BAPANYA DI DALAM KERETA dan apabila keluar dari kereta bapanya, dia meluahkan perasaan marah dengan menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan-kenderaan yang bergerak berhampiran dengannya.

Kononnya, dia berasa di lapangan terbang kerana hendak menaiki penerbangan ke Singapura pada jam 1:40 tengah hari selepas beraya di rumah keluarganya.

Pihak berkuasa sedang berusaha untuk mendapatkan perintahan tahanan reman dan siasatan lanjut sedang dijalankan.

Timbul satu persoalan, adakah LEONG PEI KOE akan dibebaskan selepas dia meminta maaf dan merayu, sama ada menerusi dirinya sendiri atau pun membabitkan ibu bapanya, kemudian keluarganya diziarahi oleh Perdana Menteri, Timbalan Perdana Menteri atau Menteri Dalam Negeri mahupun para pemimpin MCA dan GERAKAN?

NOTA: 

SEKSYEN 294 (a) KK - Melakukan apa-apa perbuatan lucah di mana-mana tempat awam. Hukumannya jikalau didapati bersalah adalah penjara 3 bulan dan dendan atau kedua-duanya. Orang yang dituduh juga boleh ditangkap tanpa sebarang waran. 

House PK: Ini aku petik dari blog Flying Kick. Aku harap pihak polis dan KDN kan bertindka sewajarnya, tolong jangan keluarkan amaran lagi dan terus bertindak ya...takkan nak tengok parang terbang kut baru nak bertindak?

GUAN ENG MEMANG ANAK HARAM! TAK HORMAT PM!

Posted: 11 Feb 2013 02:41 AM PST

MPPP dok buat kerahan tenaga membuang bendera 1 malaysia..ada 2 biji lori MPPP serta 5 biji moto dan sebuah pacuan 4 roda (kembara) sedang membuat kerja membuang bendera 1 malaysia dari maccalum hingga bayan lepas..

Ini arahan Khalifah Guan Eng untuk turunkan bendera 1 Malaysia, anak haram ni dah buat Penang ni macam megeri bapak dia, apa perasaan penyokong pakatan kalau megeri diperintah BN buat benda yang sama?

Kat Perak tu merata bendera PAS mahupun DAP ada, tak pernah pun kerajaan negeri kacau..kat negeri lain pin sama...tapi bila negeri mereka sampai nama pun tak kasi pakai...sial punya komunis double standard

Lagipun mereka pasang bendera ni untuk sambut PM la bahalol bukan macam korang selagi ada pokok tinggi semua korang letak bendera sial korang, kalau tak suka pemimpin negara wahai komunis yang minoriti then fuck off la dari Malaysia!

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...