Himpunan Perdana Anok-Anok Kelate Di Perantauan 2013

  Having trouble viewing email ? view email in browser 
 







Connect with me


 
tuanhamba,


Himpunan Perdana Anok-Anok Kelate Di Perantauan 2013

Saya hadir ke Majlis Perhimpunan Perdana Anak-Anak Kelate 2013 di Stadium Putra Bukit Jalil.
 
Baru-baru ini, Perhimpunan Perdana Anak-Anak Kelantan 2013 telah dianjurkan di Stadium Putra Bukit Jalil. Saya turut sama hadir pada perhimpunan itu yang dihadiri kira-kira 20,000 anak-anak Kelantan dari sekitar Kuala Lumpur, Selangor dan negeri-negeri lain termasuk Negeri Sembilan serta Melaka.

Saya berjanji kepada seluruh rakyat Kelantan yang Barisan Nasional (BN) akan sentiasa menjaga hak serta kebajikan rakyat sekiranya diberi mandat di negeri itu pada pilihan raya umum akan datang. Dalam usaha membawa perubahan di Kelantan, BN akan membawa imej Islam sebagai agama kemajuan, progresif dan berpaksikan kepada kejayaan. 

Selain itu, saya turut memberi jaminan bahawa tujuh janji yang pernah diumumkan oleh saya semasa Program Jelajah Janji Ditepati di Kelantan bulan lalu akan dijadikan sebagai manifesto BN pada pilihan raya umum akan datang. Malah, saya yakin ada di antara janji-janji tersebut mampu dilaksanakan lebih awal. Justeru itu, berilah mandat kepada BN supaya matlamat untuk membangunkan Kelantan tercapai.

Terbitan Sebelum Ini

Saya menggaul dan melambung ‘Yee Sang’ bersama dengan pemimpin BN yang lain di rumah terbuka Tahun Baru Cina BN.
Sebelum ini, saya membuat perutusan saya sempena Tahun Baru Cina 2013. Anda boleh baca di sini.

Perkembangan Terkini

Saya di Majlis Penyerahan Kunci Perumahan PPSK FELCRA Sri Makmur di Pahang.
Anda juga boleh mengunjungi galeri gambar-gambar saya di blog saya.

Rakaman Video

Saya menyampaikan anugerah dalam Konvensyen Usahawan dan Ekspo Keusahawanan TEKUN Nasional 2013.
Anda boleh menonton video Pelancaran Taman Perindustrian Kuantan Malaysia-China (MCKIP) di sini:
Pelancaran Taman Perindustrian Kuantan Malaysia-China (MCKIP)

Anda juga boleh menonton lain-lain video di rangkaian YouTube saya.

Untuk mengikuti segala pekembangan terkini mengenai isu semasa negara, ikuti saya di Facebook dan Twitter serta lawati laman web saya, 1Malaysia.com.my. Kongsikan maklumat ini kepada ahli keluarga serta sahabat handai anda dan ajak mereka untuk melanggan maklumat terkini menerusi laman web saya. Diharapkan anda semua dapat meneruskan sokongan kepada saya sebagai Perdana Menteri agar kita dapat bersama-sama membawa negara ini ke peringkat yang lebih tinggi.


Admin 1Malaysia

Copyright © 2013 1Malaysia.com.my, All rights reserved.

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...