PAPA GOMO

PAPA GOMO


Punca Pembangkang Naik Sawan Babi Dengan Nazri Aziz Didedahkan

Posted: 22 Mar 2012 07:00 PM PDT



Geram dan Bengang sampaikan naik Sawan Babi para pemimpin pembangkang pada hari Selasa lalu di Parlimen. Kenapa mereka bertindak naik Sawan Babi? Kenapa begitu dasyat kegilaan mereka?

KLIK DISINI bagi melihat Video yang memaparkan begitu mengila para pemimpin Pembangkang apabila berhujah isu PSC Lynas yang mana serangan bertubi tubi dilakukan oleh para pemimpin Pembangkang keatas Dato Seri Nazri Aziz Menteri Di Jabatan Perdana Menteri.

Apakah anda semua tahu sebabnya sampaikan mereka mengila di parlimen? Jawapannya ada didalam video dibawah ini.







Itulah kebenarannya apabila Nazri Aziz sekali lagi Menggaglkan Sabotaj yang cuba dilakukan oleh para pemimpin Pembangkang keatas kerajaan Barisan Nasional. Malah kepekaan Nazri Aziz dalam menjalankan tugas beliau sebagai Menteri yang bertanggungjawap menjaga Parlimen Malaysia semenangnya tepat dan berwibawa.

Buat rakyat Malaysia anda semua boleh nilai akan modus pembangkang yang sememangnya bukan mahu membela rakyat Malaysia sebaliknya mereka hanya pandai SABOTAJ segala kebaikkan yang dilakukan oleh kerajaan Barisan Nasional.

Syabas YB Menteri Dato Seri Nazri Aziz atas Kejayaan anda menjadikan mereka para pemimpin Pembangkang SAWAN BABI!!!


Psssttt... Kesian dengan Pauziah Kuantan...hahahaha..kesian...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Nazri Aziz Balun Anwar Ibrahim Pandikutty Agen Zionis

Posted: 22 Mar 2012 11:03 AM PDT






Anwar Ibrahim ajak Najib Razak berdebat tetapi hakikatnya Anwar Ibrahim bukanlah nak berdebat mengenai pekara yang positif berhubung permasaalahan rakyat sebaliknya hanya mahu mencari publisiti murahan dengan menumpang popularity Najib Razak.

Sebagaimana yang Nazri Aziz Menteri di Jabatan Perdana Menteri nyatakan dalam video diatas kita dapat lihat Anwar Ibrahim yang bermuka muka dengan semua pihak sampaikan Israel yang tidak diiktiraf oleh Malaysia pun ANwar Ibrahim sokong akan keselamatan Israel itu.

Kerajaan Malaysia tidak pernah mengiktiraf Israel malah didalam Pasport kita juga telah jelas menunjukkan bahawa Israel satu satunya negara yang kita tidak boleh lawati. Itu satu bukti jelas bahawa Kerajaan Malaysia tidak mengiktiraf Israel.

Bukan PKR yang buat mengenai pekara tersebut tetapi Kerajaan Malaysia yang ditadbir Barisan Nasional lah yang melaksanakan pekara tersebut.

Rakyat Malaysia perlu sedar akan hal ini dan kepada yang ada Pasport tu harap pi tengok Pasport anda dan renung renungkan apa yang Nazri Aziz nyatakan.


Psssttt.... PKR Sokong Israel, kalau depa tadbir Malaysia sah Israel boleh dilawati le jawapnya...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

32 Dosa Kerajaan Pandikuty Selangor Yang Rakyat Perlu Tahu

Posted: 22 Mar 2012 05:02 AM PDT




Anwar Ibrahim Pandikuty

Berdasarkan kepada bukti-bukti dan beberapa pendedahan tersebut, rakyat Selangor boleh menilai prestasi Kerajaan pakatan pembangkang Selangor selama empat (4) tahun tempoh pemerintahannya. Bukan sahaja gagal menunaikan semua janji-janji PRU 12, tetapi tidak mampu menjamin keselamatan, kesejahteraan dan kestabilan politik Selangor yang sentiasa bergelora sepanjang pemerintahannya. Jika kerajaan ini terus diberi mandat baru, akan kucar kacirlah pentadbiran negeri. Rakyat berpuak-puak. Kemungkaran berleluasa. Maksiat di sana sini. Matlamat Selangor negeri maju tidak tercapai. Malahan Selangor menoleh ke belakang.

Semua bukti-bukti di atas melibatkan isu-isu pokok iaitu isu kredibiliti Kerajaan, ketelusan, pertanggungjawaban, dan kecekapan selaras dengan prinsip-prinsip tadbirurus baik. Inilah asas-asas perincian kepada keyakinan dan kebolehpercayaan rakyat kepada Kerajaan. THE TRUST ON THE GOVERNMENT terutama yang melibatkan tubuh badan YAB MB dari Ijok yang selalu digembar gemburkan sebagai tokoh korporat berwibawa tapi indah khabar dari rupa.

Difahamkan tidak berlaku banyak interaksi dan dailog terbuka diantara Penasihat Ekonomi Selangor dengan lain-lain Anggota Exco Kerajaan apalagi dengan Ketua-ketua Jabatan serta agensi Kerajaan negeri Selangor. Apa yang berlaku hanya berdua sahaja – antara beliau dan YAB MB. Di mana ketelusannya?

Fikirkan Bersama

Hancur Pakatan!!

Sumber Kita Gempur



















Psssttt....Rakyat Selangor fikir fikirkanlah demi kebaikan semua


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Anwar Ibrahim Berang UMNO Fitnah Beliau Bersama Salman Rushdie

Posted: 22 Mar 2012 01:30 AM PDT

Malaikat Suci

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hadir di persidangan India Today Conclave pada 16 dan 17 Mac lalu yang turut disertai penulis buku kontroversi, Salman Rushdie.

Malah, pada persidangan itu, beliau turut menyampaikan ceramah bertajuk 'Dari Diktator ke Demokrasi: Kejayaan Rakyat' manakala Salman menyampaikan ceramah bertajuk 'Merdeka: Saya Adalah Saya dan Itulah Saya'.

Mengikut jadual persidangan pula, Anwar dan Salman masing-masing telah menyampaikan ceramah pada 16 Mac.

Terdahulu dalam Twitternya, Anwar memberitahu beliau serta isteri, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail tidak akan datang ke persidangan itu sebagai membantah kehadiran Salman yang menghina Islam dan Nabi Muhammad SAW.

ERK???? Ulang balik Please.....

Anwar memberitahu beliau serta isteri, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail tidak akan datang ke persidangan itu sebagai membantah kehadiran Salman yang menghina Islam dan Nabi Muhammad SAW.

Woiii Ulang lah balik Anwar cakap apa ?

Anwar memberitahu beliau serta isteri, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail tidak akan datang ke persidangan itu sebagai membantah kehadiran Salman yang menghina Islam dan Nabi Muhammad SAW.

Salman Syaitan

Anwar Ibrahim kata melalui Twiiter beliau BOIKOT Program yang diadakan kerana membantah kehadiran Salman Rushdie. Anwar Ibrahim kata melalui TWIITER. Hoi Tu yang taip pakai Twiiter bukan ANwar Ibrahim lah. Yang Taip kat Twiiter tu adalah Kembar dia yang berlakon dalam Video Porno.

Jangan sesekali sesiapa pun Menfitnah Anwar Ibrahim kerana Anwar Ibrahim adalah MALAIKAT dan beliau adalah Suci sesucinya. Gambar diatas tu takda makna coz Haji Hadi kata gambar gambar semua ni tidak boleh dijadikan bukti bahawa Anwar Ibrahim bersama dengan Salman Rushdie.

Hakikatnya

Lagi Menarik KLIK DISINI.... Baik Punya


Psssttt... Pi Mampos sama ANwar Ibrahim, kita kasi liwat ramai ramai.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


DAP Baru Dapat Sedkit Kuasa Tadbir Negeri Sudah Biadap

Posted: 21 Mar 2012 10:30 PM PDT



Maklumat lanjut layari UMNO Online

Yang paling jelas dan nyata dalam video diatas bila Adun Batang Kali menyatakan:

"DAP baru sedikit kuasa mereka perolehi mereka sudah menghalau kita dan menghalang kita dari bersuara didalam dewan yang mulia.Lihat betapa kejam dan zalim nya mereka ini. bayangkan kita DAP mentadbir Malaysia apa akan berlaku"


So buat rakyat Malaysia renung renungkanlah, Simngapore tu pun dah satu contoh jelas bila Hak Kebebasan bersuara dinafikan oleh PAP abang kepada DAP. Hangpa Fikir lah ye...


Psssttt.... Selcat Mahkamah Kangroo


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...