Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


PANASS!! Nik Aziz ni OTAK dah Tak Boleh Pakai Ka?

Posted: 22 Mar 2012 08:12 AM PDT



Katanya, Yahudi lain, Zionis lain kerana Zionis merupakan parti dalam Yahudi yang mempunyai agenda jahat sejak lebih 100 tahun lalu.


"Yahudi ni bangsa, bangsa tidak ada yang jahat tapi yang jahatnya ialah manusia, begitu juga Melayu dan Arab, Melayu dan Arab tidak jahat tapi yang jahatnya ialah perangai orang Melayu dan Arab itu sendiri.


"Orang Yahudi tidak minta untuk jadi Yahudi dan saya sendiri tidak nak jadi Melayu tapi bangsa saya bangsa Melayu, apa boleh buat," katanya.


Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan kelmarin mempertahankan kenyataan Abdul Hadi dengan mendakwa berurus niaga dengan Zionis bererti mengiktiraf kewujudan mereka.

Inilah yang di luahkan oleh nik ajis dalam akhbar sinar semalam.Sanggup menyokong kenyataan hadi awang supaya umat Islam boleh menjalankan aktiviti perniagaan dengan bangsa yahudi..Lebih membanggangkan nik ajis mengakui tidak mahu menjadi MELAYU..

Nik ajis patut sedar orang yahudi sekarang bukannya seperti yahudi dulu,kita tak nafikan yang Nabi Muhammad S.A.W pernah berdagang dan berurusan dengan bangsa yahudi dulu.tapi kita harus ingat yang perniagaan zaman dulu tidak sama dengan zaman sekarang..setiap wang yang kita berurusan dengan yahudi akan di salurkan kepada aktiviti ketenteraan mereka..

Yang menjadi mangsa kekejaman mereka ialah penduduk Islam palestin yang kini setiap hari bermandi darah kerana mempertahankan tanah air mereka..jangan lah buat kenyataan semata mata untuk kepentingan politik Anwar saja..Fikirkan masa depan Umat Islam akan datang.

Sambung baca di Medan Tempur Kedah

PANASS!! Pemuda Pas Kedah Lawan Phahrolrazi?

Posted: 22 Mar 2012 05:36 AM PDT



Phahrolrazi seteru Ostad Zizan MB Kedah memperakui rupanya Dewan Pemuda PAS bodoh bodoh belaka,Pemuda PAS Kedah diketahui ramai sebagai tidak faham dan berani memperjuangkan liberalisasi didalam PAS.

Apa yang diperjuangkan oleh mereka yang lebih terbuka didalam PAS sudah menjadi anjakan politik baru didalam PAS.Pemuda PAS masih didalam kelompok konservatif yang tidak boleh menerima idea idea baru seperti konsep pluralisme,liberal dan kebebasan hak asasi manusia.


Tindakan dewan pemuda PAS Kedah mendesak agar Datuk Phahrolrazi dan Datuk Dr Ismail Salleh berundur sebagai timbalan pesuruhjaya I dan II negeri membuktikan mereka masih tidak dapat menerima bahawa pucuk pimpinan PAS Kedah adalah hak milik Anwarinas.

Tetapi menurut sumber,tindakan pemuda PAS didalangi oleh pihak Ostad Azizan sendiri,kalangan yang pro kepada Ostad Azizan masih tidak berpuas hati apabila Pemandu ditubuhkan maka pentadbiran Azizan tidak bebas dan diperlakukan sebagai boneka semata mata.

Phahrolrazi amat jelas tentang pendirian beliau,mengkritik pentadbiran Azizan adalah semata mata mahu memperbetulkan kelemahan yang ada,tindakan dewan Pemuda PAS tak lebih kepada mencurah minyak ke api memandang isu Pemandu sudah pun diputuskan oleh PAS Pusat.

Pisau.net

GEMPAR!! Amoi SEKSI Boleh Masuk Surau?

Posted: 22 Mar 2012 02:12 AM PDT

amoi seksi boleh masuk Surau?





Sapa cakap pompuan kafir pakai seluar pendek tak boleh masuk musolla (surau)? Boleh laaaa. Kenapa tak boleh masuk surau pulak? Ada nas atau hadis ke yang larang pompuan bukan muslimah masuk tempat ibadah umat Islam?



Nurul Izzah kata boleh la masuk surau sambil nampak paha...kalau Izzah kata boleh, maka boleh la...apa yang nak disangkal? Bapak dia tu "Imam Mahdi" tau! "Pemimpin anugerah Tuhan" pulak tu...rendah sikit je maqamnya dari Nabi PAS tu...

Ni la kepala yang bawak masuk budak paha betis gebu tu...heh!

Korang perlu faham. Sebenarnya, kafir harbi bogel pun boleh masuk dalam surau atau masjid. Memang boleh masuk pun...cuma...

Cuma...iye la..memang rasa macam Islam tu dihina la kan? Dah la kafir harbi, lepas tu masuk surau tak tutup aurat, pakai seluar pendek, selamba je duduk dalam surau melepak sambil makan-makan...

Cuma..rasa macam dia tak hormat tempat ibadah umat Islam je, kan? Tak pe ke Islam dihina macam tu? Entah la..aku pun tak tahu. Umat Islam kat negara ni memang suka tengok Islam dihina, kot?

Asalkan yang bawa masuk cina nampak paha dan betis tu Nurul Izzah, maka ia "difatwakan" halal.

Tapi, cuba kalau YB Suraya (ADUN Sg Tiang - BN) bawak masuk pompuan kafir zimmi ke dalam surau (beliau tak pernah buat pun, hanya contoh), dah tentu teruk Kak Su dikafirkan puak-puak Izzah...kan? heh!

Duke Of UMNO

PANASS!! PKR TAK PERLU UNDI KAUM INDIA Untuk Menang PRU ke 13!!

Posted: 21 Mar 2012 11:12 PM PDT



Mc baru dapat satu cerita mengenai seorang Ahli Parlimen PKR Merbok Kedah, Rashid Din yang mengeluarkan kenyataan menghina kaum India, bagi Mc kenyataan itu amatlah berani dan bersifat menghina. Berani kerana, mangkuk tu mengatakan bahawa PKR tidak memerlukan undi India untuk menang PRU ke 13 nanti. Menghina pulak, beliau seolah-olah memperkecilkan kewujudan kaum India bagaikan tidak mempergaruhi undi pada PRU ke 13 nanti.


Beliau mengeluarkan kenyataan tersebut apabila beliau diminta untuk mengulas kenapa MPSP merobohkan sebuah kuil di kawasan Merbok, apakah beliau tidak takut kaum India akan memboikot undi kepada PKR jika Kuil mereka di robohkan.

Dengan angkuh dan sombong beliau berkata bahawa PKR Kedah tidak memerlukan sokongan kaum India untuk menang pada PRU ke 13 ini.


Malah beliau tidak takut untuk merobohkan Kuil India sekalipun mendapat bantahan dari penduduk India sekitar Merbok.

Nampaknya beliau sangat sombong dan tidak sensitif akan permasalahan kaum. Sifat berlagak dan angkuh begini harus di ajar pada PRU ke 13 kelak.

PADA KAUM INDIA, JANGAN UNDI LANGSUNG PKR PADA PRU YANG AKAN DATANG MEREKA KERANA TIDAK MEMERLUKANNYA, MEREKA KATA, PKR BOLEH MENANG TANPA SEBARANG UNDI DARI KAUM INDIA!!

Jikalau ada kaum India yang masih menyokong PKR dan mengundinya. Mc rasa, India ni mesti tidak boleh berfikir dengan waras. Sampai orang taknak pun, depa terhegeh-hegeh nak undi jugak.


McTheory:
Apakah kaum India tak rasa seperti di HINA?

TUDIAA!! Video Membuktikan Pakatan Haram Memang Kurang Ajar!!

Posted: 21 Mar 2012 08:18 PM PDT



Video di atas memaparkan seorang jurulatih berbaju merah sedang menegur Latifah Koyak kerana membawa masuk orang ramai ke kawasan 'latihan'nya. Tentu saja beliau marah kerana takut budak-budak dibawah jagaannya akan hilang atau tercedera selepas dirempuh oleh segerombolan manusia haprak yang pentingkan diri sendiri.

Keadaan in terjadi semasa kumpulan National Women Days yang sememangnya didalangi oleh puak Pakatan Haram sedang membuat perarakan untuk kepadang berdekatan.

Sebagai penjaga budak-budak serta jurulatih, beliau mempunyai tanggung jawab yang berat untuk memastikan keselamatan kanak-kanak dibawah jagaan beliau. Namun ada manusia haprak yang tak berapa faham keadaan beliau, dengan cubaan mereka menghalau dan menengking beliau dengan perkataan-perkataan yang tidak baik.


Malah ada pulak yang membuat provokasi, menjerit terlolong untuk menakutkan jurulatih kanak-kanak terbabit, walaupun jurulatih terbabit cuba menerangkan bahawa beliau sudah pun membayar kawasan tersebut untuk kegunaan kanak-kanak dibawah jagaan beliau.

Inilah manusia haprak yang bertopengkan haiwan. Mereka tidak mempunyai perasaan, mereka tidak peduli samaada kanak-kanak atau orang dewasa. Mereka ini umpama manusia jadian haiwan yang tidak mempunyai otak untuk berfikir.

Cuba bayangkan jikalau sekumpulan orang dewasa, merempuh masuk kekawasan permainan kanak-kanak, apa akan terjadi? Mungkin ada yang dirempuh jatuh, dipijak mengakibatkan kecederaan dan juga kematian.

Apakah manusia jadian haiwan ini berfikir akan semua itu? Atau hanya pentingkan perut sendiri untuk mencapai segala matlamat mereka?


McTheory:
Tengok muka pun tau, puak ni memang pukimak laa..

PANASS!! Datuk Azeez Masuk Pas??

Posted: 21 Mar 2012 05:12 PM PDT

Mc mula-mula terkejut juga tengok gambar Tok Azeez membelakangi bendera Pas. Ingat beliau dah berubah angin dah nak join Pas. Cerita ni Mc ambil kat blog sahabat MKP.

Datuk Azeez ketika mengalik barang didalam rumah.



Gambaq nie kot lebih jelas.


Keadaan bumbung rumah tersebut.

Ooooo Rupanya Tok Azeez bagi bantuan bencana alam. Selama Mc dok mengikuti gerak kerja Tok Azeez ni Mc lihat beliau sangat prihatin untuk membela nasib penduduk Baling. Sehingga beliau sanggup menubuhkan Yayasan Rakyat Baling, semata-mata untuk membela rakyat Baling yang kesusahan.

Walaupun beliau hanya penyelaras Parlimen Baling. Tapi cara beliau bekerja, umpama beliau adalah wakil rakyat di sana. Kalau nak harapkan Ahli Parlimen Baling, Mc rasa tunggu kucing bertanduk pun belum tentu beliau nak turun.

Orang merajuk tak dapat projek, mana ikhlas nak buat kerja. Sejak Pas Kedah jadi kerajaan negeri ni. Rajin sungguh puak ni merajuk sebab tak dapat projek. Punca Phahrolrazi gaduh dengan Ustaz Azizan pun, benda yang sama juga.

Agaknya puak Pas ni nak jadi kerajaan negeri, sebab nak kan projek kot? Boleh kaya cepat.. betui dak? Sebab tu bila tak dapat, mula la merajuk menjauhkan diri.

Nawaitu pun dah tak betul, macam mana la Pas nak jadi kerajaan yang baik?


McTheory:
Tolak Pas jadi kerajaan.. buang masa saja!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...