House PK

House PK


CILI KASI TARUK! SPRM KENA SIASAT DAKWAAN YANG DILEMPAR TERHADAP YAMMY MUMMY DAP NI!

Posted: 02 Jun 2014 11:44 PM PDT

Aku nak tanya UMNO ni, sampai bila mau simpan itu biawak hidup yang bernama Yammy Mummy Dyana Boneka tu? La ni dia dah sampai buat repot polis pasal ada satu Ahlul Parlimen BN yang perasan dia serupa blogger. Ini bermakna selain dari tikam belakang UMNO dia juga sudah mula nak menjatuhkan pemimpin UMNO sendiri.

Apa UMNO ni parti bacul ke? Mana Raouf? Busy ke nak ambik tindakan Yammy Mummy ni? Simpan dia nak buat apa lagi? Nak tunjuk yang parti UMNO ni demokrasi ke? Atau nak tunjuk parti UMNO terlampau lemah nanti takut DAP marah sebab pecat Yammy?

Artikel dari Selangor Chronicle dan The Unspinners ini korang kena baca terutama sekali pemimpin UMNO. Apa yang berlaku kat Teluk Intan ini adalah satu rahmat besar buat BN dan kalau kita tak belajar lagi. Aku tak tau nak kata apa. Tegas la sikit UMNO oi. awat lembik macam cadbury kena panggang ni?

Berbalik paa tindakan Yammy Mummy DAP ni pulak, apabila dia buat laporan polis bermakna pihak polis akan siasat dan sebaiknya isu ini piha polis kena rujuk kepada SPRM. Biar SPRM siasat dan tengok samada tuduhan yang dilemparkan itu benar atau tidak. Kalau takk benar Yammy selamat dan yang menuduh sakit la.

Tapi kalau benar apa yang dituduh maka Yammy Mummy DAP kau la pulak siap. Jangan ingat report polis ni boleh buat suka-suka je tau Yammy. Tanya sama Ku Li, Anwar kantoi main belakang dulu sebab dia buat report polis. Bila disiasat memang sah dia main belakang. He he he

Tapi berani ke polis atau SPRM nak siasat Yammy Mummy DAP ni?

ANALISIS KEKALAHAN DYANA BONEKA OLEH PERAK TODAY

Posted: 02 Jun 2014 10:09 PM PDT

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...