Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


HOT!! Kumpulan Anti - Raja mula Tonjolkan Diri Secara Jelas! #bantahGST

Posted: 03 May 2014 06:16 AM PDT





Video diatas adalah rakaman daripada demo bantah GST yang berlaku di ibu negara baru-baru ini. Ada sekumpulan anak muda yang mengelarkan diri mereka 'Anarki' secara jelas, menunjukkan mereka anti-raja.

Malah ada dikalangan ahli kumpulan tersebut yang turut meludah apabila lirik 'Raja Kita Selamat Bertahta' dinyanyikan kononnya bagi menzahirkan rasa tidak puas hati.

Rupa-rupanya, demo pembangkang di Dataran Merdeka bukan sahaja disokong oleh kumpulan homoseksual, budak-budak hingusan yang membuat kacau sesama mereka sendiri.

Perarakan yang pada mulanya aman dan terkawal itu, mula bertukar kecoh apabila beberapa ahli dari kumpulan tersebut mula membuat bising dengan menyanyikan beberapa lagu provokasi yang diiringgi dengan alunan muzik.

Keadaan menjadi semakin bingit, apabila ada dikalangan mereka mula menjerit-jerit sambil mengeluarkan kata-kata kesat kepada para pemimpin negara.

Paling memeranjatkan, sejurus selepas menyanyikan lagu kebangsaan Negaraku kata-kata cemuhan telah dilemparkan kepada Yang Dipertuan Agong dan Raja Melayu.

Puak ni memang dah sesat jauh fahaman dorang. Jika diselidik lagi, kemungkinan mereka juga akan anti agama. Mereka tak suka benda yang mengongkong.

Jauhilah anak-anak kita dari puak ni.

Sambung baca kisah puak gila ni bertembung dengan unit amal, menarik klik SINI



INFO! Mangga Malaysia Bakal Menjana Eksport Penting negara? @IsmailSabri60 @Tunfaisal #Dsis

Posted: 03 May 2014 01:12 AM PDT


Mangga merupakan salah satu buah yang agak popular dinegara kita. Diketahui mempunyai pelbagai jenis dan bentuk. Rasanya pun agak berlainan dari setiap jenisnya.

Malah sejak ditambah dengan teknologi baru, kualiti buah mangga semakin baik dan tahan lama. Mungkin disebabkan itu, Kementerian mahu mangga menjadi antara eksport utama dalam bidang pertanian negara.

Kementerian Pertanian Dan Industri Asas Tani kini dalam proses menambah kawasan penanaman mangga baka bermutu ekoran permintaan yang tinggi dari dalam dan luar negara.

Menurut ketua setiausahanya, Datuk Seri Hashim Abdullah, sehingga kini, kawasan tanaman mangga hanya di ladang mempelam di Tobiar, Pendang seluas 42 hektar dan hanya mampu mengeluarkan kira-kira 25 tan mangga setiap musim pengeluaran.


Untuk keterangan lanjut tengok video dibawah,


HOT!! Adun Pas Sungai Limau Kemalangan Teruk?

Posted: 02 May 2014 10:20 PM PDT


Satu kemalangan melibatkan kenderaan yang dinaiki ADUN Sungai Limau, Mohd Azam Abdul Samad telah berlaku di KM 320 Lebuhraya PLUS arah selatan subuh tadi atau lebih tepat lagi di kawasan Bukit Berapit yang terletak antara Taiping dengan Kuala Kangsar.

Azam yang dalam perjalanan dari Kedah ke Kuala Lumpur bagi menghadiri satu mesyuarat telah melanggar belakang lori yang sedang bergerak perlahan kerana mendaki bukit.

Siasatan mendapati Azam memandu kereta tersebut dengan ditemani seorang kawannya. Ketika di tempat kejadian, dia telah melihat sebuah lori yang berlampu malap.

Azam dikatakan cuba mengelak lori tersebut tetapi tidak sempat dan keretanya telah bergesel dengan lori berkenaan.


Azam bagaimanapun tidak mengalami sebarang kecederaan kecuali sedikit calar pada bahagian lengan sementara kawannya tidak mengalami sebarang kecederaan.

Menariknya Azam dan kawannya tidak dapat memperolehi butiran tentang lori yang mereka langgar. Sebabnya ialah lori berkenaan meneruskan perjalanan dan besar kemungkinan tidak menyedari kemalangan telah berlaku.

Selesai membuat laporan polis di Balai IPD Taiping, Azam tidak meneruskan perjalanan ke Kuala Lumpur sebaliknya berpatah balik ke Kedah dengan menggunakan kereta yang sama.

sumber cerita dari Flykick

McTheory:
Selamat tak jadi apa-apa.. kalau tak.. PRK lagi laa..

HOT!! Kenapa Cina Selalu Kurang Ajar Dengan Polis? @PDRMsia

Posted: 02 May 2014 08:08 PM PDT


Makin lama puak-puak cina ni makin kurang ajar..Mengapa perkara ini boleh berlaku?? Pemandu cina yang kurang ajar ini dengan sengaja mewujudkan provokasi dengan mengeluarkan kata-kata kesat terhadap pegawai Polis yang bertugas setelah tawaran untuk merasuah supaya terlepas dari saman ditolak..

Kalau kita perhatikan video dibawah..pemandu cina tersebut dengan sengaja merakam insiden tersebut..Untuk apa?? Untuk membuktikan bahawa pihak Polis terima rasuah..Supaya mudah untuk menyebarkannya di Media Sosial??



Tetapi malangnya apa yang dirancangkan tidak menjadi..Upanan untuk merasuah pegawai Polis tersebut ditolak, sebaliknya pemandu cina yang kurang ajar itu pula yang berang dan mengeluarkan kata-kata kesat setelah tawarannya ditolak..

Lama mana kita sebagai rakyat Malaysia yang sayangkan negara ini harus berdiam diri dengan puak-puak yang kurang ajar dan ingin merosakkan Malaysia? Kesabaran kita ada had?? Tapi dimana hadnya??

Ingin ucapkan terima kasih dan tahniah kepada pegawai Polis tersebut kerana telah berjaya membuktikan bahawa bukan semua anggota Polis boleh dirasuah seperti yang digambarkan oleh puak-puak pakatan rakyat..

Apabila melihat video di atas, kita tentu masih ingat video wanita Cina yang kurang ajar ini bercakap mengenai haknya sebagai rakyat dan menghina anggota polis yang sedang bertugas sedangkan perbuatannya itu ternyata menyalahi undang-undang dan menggangu hak orang lain yang juga sebagai rakyat Malaysia. - SUMBER


Sabar betul polis tu. Kalau Mc rasanya dah lama kena hayun amoi celaka tu. Kurang ajar sangat!!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...