House PK

House PK


PANAS WEI! INI BUKTINYA NAJIB ADALAH PEMIMPIN PALING HEBAT!

Posted: 27 Apr 2014 07:24 PM PDT

Apa pun kita kena respek kat PM Najib kerana berjaya membawa Presiden Amerika ke Malaysia, setelah 50 tahun baru ada seorang Presiden dari negara besar seperti Amerika ni untuk melawat negara kita selama 3 hari. Ini adalah satu pencapaian yang sangat besar untuk Najib.

Dalam masa yang sama ketuan PEMBANGANG eh pembangkang ya? (Malaysiakini yang kata Ketua Pembangang ok) pula kepingin nak jumpa Obama sampai dihantar anak dia yang dah menjanda tu. Tak dapat jugak jumpa. Kih kih kih


Apa pun, aku sangat happy sebab Obama berada disini dan dia pergi banyak tempat di negara kita. Mari kita lihat gambar-gambar dia dan Tuanku serta PM dan lain-lain lagi.

Oh ya, Obama melawat Masjid Negara semalam, banyak cacai Pakatan marah kata kenapa dia masuk masjid! Kah kah kah, wei cacai kurap, at least dia tak masuk untuk bagi Tazkirah sepertimana yang DAP suka rosakkan masjid selalu ok.



Sedikit petikan dari Facebook tentang Tuanku dan Obama yang mesti diketahui rakyat Malaysia:

US Secret Servis Division di ketahui memang menitik beratkan SOAL KESELAMATAN PRESIDEN US hatta kalau ancaman itu melibatkan walau SEEKOR KUTU maka it is their VERY SECURITY CONCERN. Dalam semua lawatan2 Presiden US ke negara2 Islam lain perarakan atau tabik hormat PAMERAN SENJATA YG MEMPUNYAI PELURU TIDAK DI BENARKAN. Hanya pedang di IZINkan. Itu guideline yg US Secret Service letak.

Namun Daulat di Malaysia ni berbeza. Rejimen Askar Melayu Diraja di beri IKTIRAF DAULATnya di belakang RAJA MELAYU YANG DI PERTUAN AGONG MALAYSIA apabila dengan kunjungan Presiden US ,Divisi ini di benar pamer HORMAT ISTIADAT LENGKAP SENJATA PERANG siap dengan DENTUMAN MERIAM 21 DAS semasa Presiden US itu SEDANG HORMAT BARISAN.

Bayangkan DAULAT RAJA RAJA MELAYU Malaysia di mata pemimpin dunia.

Even US Secret Servis terpaksa MENERIMA ADAT ISTIADAT TERSEBUT tanpa dapat MENOLAK walau satu step pun.

Yang sedihnya sementara org2 luar mengiktiraf DAULAT RAJA RAJA MELAYU KITA, ada org kita sendiri yg maki Raja2 kita.

Benih ini serupa BENIH BANGSAT TAK KENAL ASAL USUL.

 Apa pun, kesimpulannya Najib memang hebat dan sejarah ini akan terpahat di negara kita bilamana seorang Perdana Menteri yang sangat suka dikutuk dan dihina oleh Pakatan telah membawa Presiden USA kesini dengan begitu bergaya dan berjaya sekali.

Aku percaya CACAI kurap akan kata Najib nak jual negara, tolong la wei ita semua tahu Anwar adalah dalang yang mahu rosakkan negara bukan Najib. Aku harap Malaysia dan Amerika akan menjalankan hubungan dua hala dengan baik sekali dan sekaligus hapuskan Visa supaya rakyat kedua-dua negara boleh keluar dan masuk tanpa kekangan.

Apa kau rasa Anwar? Panas? Muahahahahahaha

STEADY NAJIB!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...