House PK

House PK


PANAS BERAPI! AYAM YANG TUMPAHKAN CAT MERAH DI PEJABAT TERESA COCK???

Posted: 21 Feb 2014 01:04 AM PST

Dari semalam lagi aku dok pikir macamana cat yang ditumpah bukan disimbah di pejabat Teresa Cock ni boleh jadi macam tu, maka aku pun carilah jawapannnya. Tak sangka pulak aku boleh jumpa gambar yang memberi jawapan luarbiasa seperti dibawah.

Apakah kemungkinan ini boleh berlaku? Yang pasti dari apa yang aku dapat tahu Teresa Cock sudah silap kerana dia telah membuat video Onederful, khabarnya ramai orang Cina pun marah dengan apa yang dibuat Teresa ini.

So bila dia sudah tahu video tu telah 'backfire' maka Teresa dengan konco-konconya telah membuat satu lakonan iaitu menuang cat merah dan ayam mati depan pejabat dia. Apa tujuan dia? Mudah saja dia nak dapatkan simpati dari rakyat Malaysia, kunun-kununnya dia diugut bunuh la.

Sudah la nyonya tua andartu tak laku, lu mau tipu siapa maa?

Macam aku cakap semalam, lakonan opera cina si Teresa yang gilakan Cock ni tak menjadi, sebab orang dah tahu ini semua sekadar lakonan. Ini semua POYO!

Kah kah kah! Muahahahahahaha! Kih kih kih! Bodoh punya Teresa....

LAWAN TATAP LAWAN! ANWAR AL JUBS AKAN BERDEPAN DENGAN CHEW MEI FUN DI KAJANG!

Posted: 20 Feb 2014 11:13 PM PST

Anwar akan berhadapan dengan calon dari MCA iaitu Chew Mei Fun, ada orang panggil dia MCA "comeback girl". So jentera BN semua, siap sedia untuk menentang al jubs kat Kajang nanti! Begitulah yang diumulan oleh TPM Tan Sri Muhyiddin Yassin sebentar tadi.

Well done BN kerana berani, menang kalah belakang kira, yang penting kita kena ajar si Anwar al jubs cukup-cukup!

GEMPAR TAHAP VAVI! BETUL KE SYABAS TUTUP BEKALAN AIR DI SELANGOR???

Posted: 20 Feb 2014 04:30 AM PST

Kalau dah namanya Pakatan Rakyat, baik pemimpin sehinggalah ke tukang kempen, semuanya pembohong dan tukang fitnah belaka. Dalam otak mereka tidak ada perkara yang baik-baik, melainkan sentiasa mencari jalan bagaimana hendak memperemehkan Barisan Nasional dan Kerajaan Persekutuan atau lebih tepat lagi, Najib Abdul Razak.

Musim kemarau yang agak luar biasa sedang melanda Semenanjung Malaysia. Anehnya di Sabah, keadaan sebaliknya dengan banjir sedang melanda beberapa daerah sehingga memaksa penduduk berpindah dan menantikan bantuan daripada agensi-agensi kerajaan.

Kemarau yang agak luar biasa, telah menyebabkan beberapa negeri, terutama sekali Negeri Sembilan dan Selangor berhadapan dengan masalah bekalan air. Di Negeri Sembilan, Kerajaan Negeri telah bertindak pantas dengan menubuhkan sebuah jawatankuasa yang menyelia semua bantuan yang diterima dari pelbagai pihak termasuklah Kerajaan Pusat.

Di Selangor pula, lain ceritanya. Walaupun para pemimpin Selangor kelihatan tidak begitu berani untuk melakukan tuduhan secara terus-terang kerana bimbang mereka akan dilihat sebagai pemimpin yang bodoh dan cuba membodoh-bodohkan golongan atas pagar.

Bagaimanapun, keadaan tersebut tidak menghalang para penyokong mereka untuk cuba menipu dan memperdayakan orang ramai. Selepas beberapa hari lepas, Menteri Besar Selangor memberi amaran dan memarahi SYABAS kerana kononnya, SYABAS tidak cekap menguruskan air walaupun masalah utama SYABAS ialah kekurangan air mentah yang sesuai untuk dibersihkan dan disalurkan kepada pengguna di seluruh Lembah Kelang, kini para pecacai Pakatan Rakyat yang cukup hebat dengan helah dan penipuan mereka.

Kononnya mereka mendapat maklumat dalaman. Kononnya, SYABAS telah menutup 20 paip utama dan hanya membuka sedikit 2 paip utama. Konon-kononnya tindakan tersebut dibuat agar rakyat marahkan Kerajaan Pakatan Rakyat dan mewujudkan penentangan kepada Pakatan Rakyat di Selangor.

Begitulah tahap pemikiran puak Pakatan Rakyat. Pada ketika semua orang mengeluh tentang musim kemarauyang turut mengeringkan air di tasik-tasik takungan, para pecacai Pakatan berasa bersalah. Mereka tetap mahu mencari salah orang lain dan membela kerajaan Pakatan Rakyat yang mereka sayangi. Walaupun mereka tahu, kenyataan yang dikeluarkan itu tidak ubah seperti meludah ke muka sendiri kerana terlalu mempamerkan kebodohan, tetapi itu juga yang mereka lakukan.

HOUSE PK: Ini aku petik dari Selangor Chronicle! Itu la puak pakatan, mereka akan rekayasa apa saja yang mereka nak untuk tutup akan kemaluan mereka dan paling memalukan sekali bilamana ada orang boleh terpecaya pulak. Aduhh grow up la Selangorian!

PERLU KE BN BERTANDING KAT KAJANG? TERESA COCK JANGAN MAIN WAYANG

Posted: 20 Feb 2014 03:12 AM PST

Kenapa tak perlu ya? Siapa boleh jawab? Bagi aku senang je, nak bertanding atau tidak, aku serahkan pada pucuk pimpinan parti BN sendiri, buatlah apa yang terbaik. Siapa la aku nak suruh buat itu ini kan? Sebab ini soal parti kalau soal rakyat aku tak kira aku akan suruh buat jugak!

Aku tertarik betul dengan gambar simbah cat Teresa Cock ni, sebabnya kenapa? Mudah saja, kita boleh nampak yang mana satu gambar cat disimbah dan yang mana satu cat dituang. Nak aku jadi Milo Gay Suam ke cerita pasal tisu terbang dalam video Anwar? Kah kah kah

Nyonya lain kali mau tipu kasi bikin real la, ini apahal Teresa dah beribu report tapi pihak berkuasa tak buat apa-apa lagi ni? Mana dia anak jantan yang selalu kata bukan AMARAN ni? Kita dok tunggu ni?

GEMPAR BERAPI! VIDEO SEKS TERBARU ANWAR DI KAJANG?

Posted: 20 Feb 2014 01:47 AM PST

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...