BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


HOT NEWS !!! WAN AZIZAH TAK SETUJU #ANWARIBRAHIM JADI #MENTERIBESAR SELANGOR !!! TAPI...

Posted: 22 Feb 2014 07:00 AM PST


Wan Azizah : Abang,perut tu dah tak boroi kerr ???
Anwar Ibrahim : nak cover lahh,nanti abang juga yang kena pasal video seks tu 

Setelah sekian lama mengambil pendekatan mendiamkan diri,akhirnya Presiden PKR,Wan Azizah Wan Izmail akhirnya tampil membuat kenyataan sambil menolak dakwaan yang mengatakan Ketua Umum parti itu,Anwar Ibrahim akan mengambil alih jawatan Menteri Besar Selangor dari Abdul Khalid Ibrahim.

"Tan Sri Khalid sudah mengendalikan kerajaan negeri dan kita sudah tengok sebagai Menteri Besar Selangor.tidak ada cacat cela.jadi kita teruskan.Kehadiran Anwar (di Selangor) pula,hanya nak membantu.. " katanya apabila diminta mengulas mengenainya.Anwar sebelum ini menyifatkan pentadbiran Khalid lemah kerana gagal menguruskan dana kewangan negeri dengan baik sehingga menyebabkan Selangor mempunyai lebihan kewangan yang banyak seperti yang dilaporkan oleh Ketua Audit Negara.Dia turut membayangkan wujud kemungkinan untuk dirinya mengambil alih jawatan tersebut walaupun dia pernah berulang kali mengatakan isu tersebut hanyalah merupakan spekulasi. 

Ketika diwawancara oleh Australia's Newsline,ahli parlimen Permatang Pauh itu mengatakan dia sedang berunding dengan Khalid dan berhasrat untuk menjadikan Selangor sebagai model, sebelum pakatan pembangkang melangkah ke Putrajaya. Seterusnya ketika ditemu bual oleh pihak media baru-baru ini, Anwar sekali membayangkan dia akan menerajui kepimpinan negeri dan akan berbincang dengan pimpinan pakatan rakyat bagi mendapatkan kerjasama. 

"Kemungkinan itu ada.Kita kena bincang ikut proses pakatan" katanya. Paling menarik,portal pro-pembangkang,Meloyakini juga seolah-olah menyokong idea untuk 'memecat' Khalid itu apabila sering melaporkan artikel yang berkaitan dengannya. Sidang redaksi portal tersebut turut melaporkan kajian,kononnya 576 warga Kajang (yang dianggap sebagai suara majoriti penduduk Kajang) turut bersetuju dengan cadangan dan harapan Anwar,untuk bergelar Menteri Besar.Disebabkan spekulasi itu juga beberapa orang pimpinan Pas,tampil membuat kenyataan bagi membantah 'pengambilalihan kuasa' itu antaranya kepimpinan sayap Pemuda Pas Pusat dan Pemuda Pas Selangor yang menyifatkan PRK Kajang sebagai membazirkan wang rakyat. Desas-desus mengatakan,Anwar dikatakan sudah pun mendapat sokongan DAP namun masih pening dengan penegasan Pas yang kononnya mahukan Khalid terus kekal dalam jawatan itu.Paling menarik,ada yang mengatakan,sudah ada usaha yang dibuat untuk mempelawa Khalid menyertai Pas sekiranya PKR masih berhasrat untuk memecatnya.tapi anda kena ingat,walaupun Wan Azizah nafi sekalipun,isteri kena ikut cakap suami tau !!! muahahaha

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

#PRKKAJANG !!! KANTOI !!! #MYANMAR DI #KAJANG !!! #CHEGUBARD MEMALUKAN #ANWARIBRAHIM !!!

Posted: 22 Feb 2014 04:00 AM PST


itu jerr yang chegubard dapat simpulkan.senang nya !!! kalau itu adalah pekerja asing myanmar yang pergi kerja cari rezeki di malaysia macam mana ??? jangan jadi bodoh boleh tak wahai chegu bard ??? Kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Chegu Bard tu sebenarnya hanya satu penghinaan dan sindiran kepada Si Ketua Penipu tu berikutan pengakuan yang dibuat mengenai kewujudan Bangla sebelum ini.Semua orang tau mengenai cerita tersebut dan semua orang tau siapa yang tertipu dengan dakyah Politik Songsang yang telah direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu pada ketika itu.Siapa lagi yang paling hancing kena tipu dek Si Ketua Penipu tu kalau bukan budak-budak SAMM pimpinan Si Chegu Bard ni sendiri.

Diorang yang percaya bulat-bulat dengan penipuan Si Ketua Penipu tu.Punya la diorang percaya dengan dakyah tersebut sampai ada yang sanggup berguling-guling depan bangunan Parlimen dan ditangkap oleh pihak Keselamatan.Penyudah nya,diorang hanya membodohkan diri sendiri.Semua orang dalam Malaysia ni pun dah sedar bahawa Si Ketua Penipu tu hanya sekadar menipu apabila dia cuba menafikan dakwaan kononnya wujud pengundi Bangla sebelum PRU yang lepas. 

Tatkala semua orang mula lupa dengan insiden tersebut,datang pulak puak - puak SAMM ni membuat dakwaan yang hampir sama bila memuat naikkan gambar berkaitan dengan warga Myanmar di Kajang.Jadi,tak hairan lahh jika dakwaan yang dibuat oleh Si Chegu Bard tu hanya satu helah untuk memburukkan lagi nama baik serta imej Si Ketua Penipu tu secara terang-terangan.Maklum la.Orang dah kena kencing.Mana dia nak bau hancing sorang-sorang.kenapa tak nak pertikai orang malaysia di luar negara yang bertungkus lumus kerja tu ??? takut kerrr ??? dah,jangan putar belit keadaan.mereka mencari rezeki di negara kita chegu bard weii.apa kata suruh budak SAMM kerja kontrak dan jadi buruh binaan di tapak-tapak pembinaan seluruh negara.ada berani ??? ingat,semua bangunan yang berdiri megah skarang orang asing juga yang bina bukan orang melayu wahai chegubard,cari lahh orang melayu yang nak kerja di tapak pembinaan.kepada chegu bard,biar mereka cari rezeki.kalau buat salah kita tangkap.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

KANTOI !!! #PRKKAJANG !!! PENIPUAN #SUARAKEADILAN #SK DIDEDAHKAN !!!

Posted: 21 Feb 2014 09:00 PM PST


Akhbar Suara Keadilan dalam edisi terbarunya menyiarkan sebuah karikatur yang berniat jahat dan cuba memesongkan fakta sebenar.Karikatur yang bertajuk "Konspirasi halang Anwar tanding di Kajang" itu dibuat untuk memperdayakan pembaca kononnya sebutan kes rayuan di Mahkamah yang membabitkan Anwar Ibrahim itu adalah konspirasi yang sengaja dibuat oleh pihak kerajaan dan parti UMNO.Konspirasi itu kononnya dibuat untuk menghalang kejayaan Anwar di Pilihan Raya Kecil (PRK) Dun Kajang akan datang. 

Menurut Ketua Pangarah Jabatan Khal Ehwal Khas (JASA),Datuk Fuad Hassan berkata,karikatur itu adalah bahan propaganda dan strategi perang saraf PKR untuk menghadapi PRK Dun Kajang.Beliau mempersoalkan,kenapa Adun Kajang meletakkan jawatan.sedangkan tarikh sebutan kes rayuan Saiful Bukhari telah lama ditetapkan oleh Mahkamah.

"Siapa yang arah wakil rakyat Kajang N.25 Lee Chin Cheh letak jawatan beberapa minggu sebelum kes perbicaraan yang tarikhnya sudah diketahui akan bermula? Nak halang Anwar bertanding atau nak tutup atau nak mengalih perhatian kes mahkamah? Ini siapa punya 'story board'? Pandai-pandai.Dia kira 'story board' dia sahaja. 'Story Board' Allah dia lupa," katanya seperti dipetik di laman Facebook-nya. 

Mahkamah Rayuan pada tahun lepas telah menetapkan perbicaraan kes rayuan Sailful Bukhari disebut pada 12 dan 13 Februari lepas.Anwar sebelum ini beberapa kali cuba melengahkan perbicaraan itu dengan membuat rayuan supaya Mahkmah mengetepikan,Datuk Seri Dr. Shafee Abdullah daripada mengetuai pendakwaan dalam kes rayuan Saiful Bukhari.Namun rayuan Anwar pada kali kedua tempoh hari gagal.Mahkamah membenarkan Shafee mengetuai pendakwa dalam kes itu.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

KANTOI !!! #AMENOWORLD #ANAKSUNGAIDERHAKA PUN SETUJU #TERESAKOK KENCING RAKYAT MALAYSIA !!!

Posted: 21 Feb 2014 08:16 PM PST



Yang ni lagi lawak dari gambar tersilap Teresa kok Pintu Grill terkena Cat Merah.Kenapa aku kata lawak, korang lihat lah sendiri kedua-dua Blog Pro PR ni satu lagi cuba mempertahankan si cinabeng Teresa Kok dan yang lagi satu Blog Pro PR cuba tunjuk kebodohan Teresa kok. hehehe... Korang lihatlah Blog PR masing2 dah tak tentu arah,Mana satu betul aku pun tak tahu.Cuba korang baca dari blog Amenowrld bermatian-matian cuba mempertahankan Teresa kok..


Dan manakala pula baca dari Blog Anak Sungai Derhaka pula Marah kepada Teresa Kok yang tidak habis-habis dengan cerita bohong dan cuba memfitnah Umno.


hahahahaha....lawak-lawak...kepada Amenoworld terima jer lah hakikat yang teresa kok memang menipu pun,janganlah jadi penjilat kepada bangsa DAP ni sangat memalukan bangsa melayu saja dan kepada Anak Sungai Derhaka aku respek kau walaupun bertubi-tubi komen Macai-macai PR di blog kau kata kau yang kau ni sudah di beli oleh Umno. Bersabar jer lah yang pahit kena telan yang itu kau pilih. - JK

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...