BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


KANTOI !!! PERHIMPUNAN HARAM !!! PENIPUAN @ADAMADLI #ADAMADLI DIDEDAHKAN !!!

Posted: 02 Jan 2014 07:30 AM PST



lihat video di bawah,adam adli sedang kencing rakyat malaysia terutama pemuda di dataran merdeka.jom kita lihat


LIHAT JAWAPAN SEBENAR !!!



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

HOT NEWS !!! PORTAL #HARAKAH DAN #MALAYSIAKINI KENCING RAKYAT MALAYSIA !!

Posted: 02 Jan 2014 04:00 AM PST


anda nampak tweet di atas ??? takkan 20 kat depan bangunan DBKL ??? logik ker ??? kat padang tu takkan kira juga,masa tu kann orang ramai tengok konsert !!! kalau betul sesak pun dalam 3 ke 5 ribu.agak-agak lahh kalau nak kencing rakyat malaysia !!!


ni lagi 1.lagi mau kencing rakyat.500k ??? kepala otak dia sampai 500k.tau tak kapasiti dalam padang tu hanya 3k awat bengap sangat editor haramkah daily ni ??? rakyat kata utusan dan akhbar perdana kencing rakyat malaysia.sekarang anda liha sendiri siapa yang kencing rakyat malaysia !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

EKSKLUSIF !!! SEJARAH #GUYFAWKES DIDEDAHKAN !!! #ABBYABADI @ABBY_ABADI112 TOLONG BACA !!!

Posted: 02 Jan 2014 12:30 AM PST


Ramai kalangan kita menggunakan topeng 'Guy Fawkes' sebagai simbol kepada penentangan dan pembebasan rakyat.Tetapi ramai tidak tahu bahawa 'Guy Fawkes' merupakan seorang revolusioner Kristian yang menentang Raja James 1 untuk memastikan pemerintahan Monarki Kristian dan penguasaan gereja semula dalam masyarakat Eropah. 

Boleh dikatakan 'Guy Fawkes' juga merupakan seorang misionari Kristian yang membantu penyebaran agama itu.Jadi sebagai umat Islam,kalau kita boleh mengharamkan sambutan Valentine,sambutan itu dan ini kerana sesuatu sambutan itu berunsur keagamaan,kenapa pula harus kita menggunakan topeng 'Guy Fawkes' seorang pejuang Kristian yang berjuang untuk agamanya sebagai lambang kita ??

Jangan kita terperangkap dengan tipu daya Nasrani dan Yahudi !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

HOT NEWS !!! APA MASALAH @WARDINASAFIYYAH #WARDINASAFIYYAH NI ??? KENAPA MULUT MACAM LONGKANG NI ???

Posted: 01 Jan 2014 09:00 PM PST


agak-agaklah kalau nak menipu.kenapa mulut macam longkang ni ??? bukan ker RM15 juta tu untuk setahun dan promosi tahun melawat Malaysia 2014 ??? awat bengap sangat wardina ni.ingatkan muka cantik siap pakai tudung,baik sangat perangai.tapi macam puak PR juga kencing merata.malu lah orang tengok.saya sebagai warganegara dan rakyat malaysia di luar negara pun malu lahh melihat perangai anda.meh saya tunjuk bukti DBKL guna RM15 Juta untuk setahun di bawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

HOT NEWS !!! APA MASALAH @LATHEEFAKOYA #LATHEEFAKOYA NI ??? APASAL MULUT MACAM LONGKANG NI ???

Posted: 01 Jan 2014 06:00 PM PST


apa masalah perempuan mamak ni ??? dah tahu nak berhimpun pandai-pandai lahh bersihkan padang tu.jangan harap DBKL jerr.siapa suruh anda berhimpun ??? tak ada siapa suruh kan ??? anda dan semua kera-kera gatal nak gi dataran merdeka kan ??? dah lah gi dataran buat kecoh,itu pun salah DBKL.bengap kerr apa ??? anda ingat tugas DBKL hanya bersihkan sampah dan cuci longkang jerr kerrr ??? banyak lagi tugas DBKL !!! mengawal kera-kera masuk dataran pun kerja DBKL juga.ada faham ka ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...