BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


KANTOI !!! HIMPUNAN 31 DISEMBER !!! #RAFIZIRAMLI AKUI 5 BOM AKAN DILETUPKAN ??? VIDEO INSIDE !!!

Posted: 29 Dec 2013 07:30 AM PST


sebelum ini surat abdul rahim ghouse kepada rafizi ramli berkenaan 5 bom yang akan diletupkan untuk 5 disember telah didedahkan.hari ini rafizi ramli disoal siasat oleh polis di IPD Dang Wangi.nak tahu apa terjadi ??? lihat video di bawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

EKSKLUSIF !!! ANAK DS #ROSMAHMANSOR #RIZAAZIZ BELI RUMAH !!! PENIPUAN #MALAYSIAKINI DIDEDAHKAN !!!

Posted: 29 Dec 2013 04:00 AM PST


sekali lagi cerita tentang DS Rosmah Mansor dan anak-anaknya beredar di khalayak ramai.nampaknya pembangkang dah terdesak untuk mendapatkan tumpuan rakyat pada 31 disember ini supaya perarakan kononnya lebih hebat.apa pun,kemarahan rakyat perlu disemarakkan agar rakyat akan merusuh dan seterusnya mencetuskan rusuhan yang bukan kepalang besarnya kerana tidak berpuas hati.Untuk itu,perlu ada berita yang boleh menaikkan sentimen seperti di atas.PKR tidak mempunyai sebarang masalah untuk tujuan tersebut.Dengan badan perundangan di sebelah mereka terutama sekali barisan peguam yang bersedia untuk membantu menjatuhkan kerajaan,selain barisan hakim yang sebahagian besar akan membuat keputusan berpihak kepada PKR,PRdan Anwar Ibrahim.Malaysian Insider,Malaysiakini dan Free Malaysia Today merupakan antara medium yang paling berkesan membantu Anwar Ibrahim dan PR dalam menghebahkan sebarang berita yang boleh menaikkan darah para penyokong dan telah diketahui dari awal lagi,medium ini berupaya melakukan pemberitaan menerusi kaedah putar belit dan pembohongan fakta yang sangat hebat biarpun sudah berkali-kali dikecam, bahkan diberi amaran oleh pihak berkuasa dan Menteri Dalam Negeri. 

Dari awal lagi PKR menjadikan DS Rosmah Mansor sebagai sasaran.Mereka telah berjaya.Anwar Ibrahim mencapai objektifnya untuk menjadikan DS Rosmah Mansor sebagai alasan bagi rakyat bangkit memberontak melawan Kerajaan Barisan Nasional yang diketuai oleh DS Najib.Justeru,untuk menjayakan perhimpunan TURUN pada tengah malam 31 Disember 2013,berita tentang salah seorang anak Rosmah Mansor dari perkahwinan pertamanya yang bernama RIZA SHAHRIZ BIN ABDUL AZIZ membeli sebuah kondominium berharga RM110 juta di New York disiarkan.Tiada putar belit dalam pemberitaan itu tetapi ia sengaja disiarkan untuk membangkitkan kebencian dan persepsi bahawa anak-anak para pemimpin UMNO-BN hidup mewah dengan menggunakan wang rakyat dan mereka mampu membeli hartanah di luar negara juga dengan menggunakan wang rakyat.Pun begitu,cerita sebenar tidak akan diterangkan sama sekali. 

meh saya ceritakan sedikit siapa RIZA AZIZ !!!

RIZA AZIZ merupakan seorang produser filem di Hollywood.Perniagaannya lebih banyak tertumpu kepada bidang perfileman yang mencatatkan keuntungan besar.Daripada perniagaan perfileman,Riza juga khabarnya turut melaburkan dalam hartanah di kota besar New York dan London.Antara filem yang melibatkan syarikatnya,Red Granite Pictures yang berpangkalan di Los Angeles ialah The Wolf of Wall Street yang diarahkan oleh Martin Scorsese dan dibintangi oleh Leonardo DiCaprio,Friends With Kids yang dibintangi oleh Jon Hamm,Megan Fox, Jennifer Westfeldt,Kristen Wing,Adam Scott,Maya Rudolph, Ed Burns dan Chris O'Dowd,filem supernatural box office,Homs yang dibintangi oleh Daniel Radcliffe. Riza juga merupakan penerbit eksekutif bagi filem Out of the Furnace yang dibintangi oleh Christian Bale,Casey Affleck,Woody Harrelson dan Zoe Saldana yang ditayangkan pada 5 Disember 2013. 

Majalah Variety pada tahun 2011 telah menamakan Riza dalam senarai top-ten Producers to Watch.Mungkin fakta ini sebenarnya tidak penting memandangkan Riza naik secara sendiri tetapi berita tentang DS Rosmah Mansor memang boleh 'dijual' bagi mendapatkan sokongan untuk menentang kerajaan.Jadi,tidak hairanlah kalau kita mendengar, 'Anak Rosmah ada kondominium RM110 juta, anak kita ada apa.' 

Buang fakta dan buang kewarasan,yang penting,naikkan kemarahan.DS Rosmah Mansor adalah faktornya.Tak boleh DS Rosmah Mansor,bolehlah digunakan anaknya pula.Yang penting,orang ramai datang berdemonstrasi di Dataran Merdeka pada tengah malam 31 Disember 2013 untuk menunjukkan kemarahan !!! itu sahaja tujuannya !!!

ANDA TAK PERCAYA FAKTA DI ATAS ???


UNTUK SELANJUTNYA 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

HOT NEWS !!! HIMPUNAN 31 DISEMBER !!! MB KELANTAN TIBA-TIBA U-TURN KENYATAAN ATAS DESAKAN PELBAGAI PIHAK !!!

Posted: 29 Dec 2013 12:30 AM PST


Mungkin kerana tidak tahan dengan 'tekanan' dari pelbagai pihak,Menteri Besar Kelantan,Datuk Ahmad Yaakob terpaksa menarik semula keputusan yang telah dibuat sebelum ini untuk tidak menghantar wakil dalam 'Himpunan Untuk Mengulingkan Kerajaan'.Ahmad Yaakob yang dipetik melalui akaun Facebooknya mengatakan himpunan yang bakal diadakan itu adalah merupakan gerakan rakyat.   

"Saya sepenuhnya bersama kepimpinan Pas tentunya sentiasa bersama-sama gerakan rakyat untuk terus mendesak kerajaan Malaysia mendengar suara rintihan hari rakyat.Jika ada yang berkata bahawa ia bertujuan untuk menggulingkan kerajaan,saya kira ia hanyalah omongan palsu semata-mata kerana takut akan bayang-bayang sendiri," ujarnya.   

Media sebelum ini melaporkan,pengumuman yang dibuat oleh Ahmad Yaakob sejurus selepas mempengerusikan mesyuarat Dewan Harian Pas Kelantan yang di adakan di Bangunan Pas Jalan Dato Pati, Kota Baharu Selasa lalu.Menurutnya Pas Kelantan telah memutuskan untuk tidak menghantar wakil atau penyokong ke demonstrasi pada tengah malam 31 Disember 2013 dengan alasan,TIDAK BERSETUJU DENGAN SLOGAN,'GULINGKAN KERAJAAN'.Malah keyataan tersebut turut disokong oleh Timbalan Menteri Besar Kelantan,Datuk Nik Mohd Amar Nik Abdullah yang berkata usaha untuk menjatuhkan kerajaan secara "Arab Spring" itu sebenarnya tidak membawa sebarang kebaikan sebaliknya membawa banyak keburukan kepada negara.   

"Kita di Kelantan sendiri pun tidak pernah membincangkan sama ada perlu untuk kita berhimpun seperti yang diadakan di negeri lain dan bagi Pas Kelantan adalah lebih baik untuk apa sekali pun ia dilakukan mengikut kaedah demokrasi,Ekoran keputusan yang dibuat itu juga, beberapa Pas kawasan di Kelantan yang sebelum ini merancang untuk turut mengikuti demonstrasi jalanan itu telah bertindak untuk membatalkan penyertaan mereka".

Persoalannya ialah mengapakah,Ahmad Yaakob 'flip-flop' berhubung isu ini ??? Apakah ada arahan dari pihak tertentu yang memintanya agar segera menarik kembali kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini ??? Tambah mengelirukan mengapakah kenyataan menyokong himunan jalanan ini hanya dibuat melalui akaun Facebook ??? Apa yang pasti ialah Ahmad Yaakob mungkin terpaksa akur dengan 'suara ghaib' yang meminta segera mengubah pendirian yang dibuat sebeum ini.Kesimpulannya golongan ulama parti itu masih lagi takut untuk menentang kehendak dan kemahuan kumpulan 'liberal' yang semakin menguasai Pas.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

HOT NEWS !!! GAMBAR LUCAH !!! SENANG NYA #ANWARIBRAHIM MENIPU RAKYAT !!! SEMUA SALAH #UMNO !!!

Posted: 28 Dec 2013 08:03 PM PST


tu diaa.dah buat salah lepas tu tuduh umno.itu lah perangai anwar ibrahim dari dulu sampai sekarang.kena hack ??? apa jadah nya twitter kena hacked kalau favourite gambar lucah ??? lihat di bawah

"Staf saya maklum blog UMNO sibuk sebar foto lucah yang masuk dalam favourite saya. Sudah beberapa kali berlaku akibat "hack" cybertroopers," katanya dalam laman Twitter. Anwar turut menafikan bahawa beliau telah "favourite" gambar tersebut setelah diasak dengan pelbagai pertanyaan oleh pengikut beliau yang terkejut dengan statusnya.Sementara itu, pemilik Twitter Papagomo, telah mempersoalkan kejadian Anwar Ibrahim sehingga boleh diceroboh oleh pengodam UMNO. "1998 dia (Anwar) kata liwat satu konspirasi pemimpin UMNO. (Tahun) 2013 ini beliau kata akaun Twitter kene hack oleh cybertroopers UMNO. "Macamana pula boleh kene hack sampai Anwar Ibrahim favorite gambar gay beraksi lucah," katanya dalam tulisan di Twitter. - Rakyatnews

agak-agaklah nak menipu.kalau kena hack takkan bawah 5 jam boleh elok balik ??? nampak tak penipuan anwar ibrahim ni wahai pembaca Badut Rakyat.lihat gambar di bawah,alasan ntah apa-apa ntah di beri oleh anwar ibrahim untuk menutup kesalahan


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...