Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


HOT! Video Anwar 'Kencing' Penyokong Pakatan Haram Secara Beradap!

Posted: 21 Nov 2013 05:12 AM PST


Ya Allah.. bukti penipuan depan mata bahawa Anwar menipu para penyokong dan pengundi Pakatan Haram. Kemudian dia boleh nafikan bahawa dia yang keluarkan kenyataan tersebut. Memang jahanam manusia ni.

Tengok video kat bawah ni,



Terbukti jelas, bahawa Anwar yang mulakan bangla sokong BN dan kononnya bangla dibawa masuk ke Malaysia semata-mata untuk memenangkan BN.

Kemudian semalam si penipu besar ni menafikan kenyataan yang dia buat sendiri.

Masalahnya.. masih ada si bodoh pencacai Anwar yang percaya walaupun dibodohkan secara berdepan. Ya Allah selamatkan Malaysia dari penjahat yang jelas dan nyata ni.

Bangla ni bukan fitnah Anwar yang pertama, dari dulu dia kononnya di racun, dicucuk arsenik, kena pukul, sakit belakang, meliwat hinggalah china doll dan jam omega, semuanya Anwar berbohong. Malah fitnahnya terhadap BN bukanlah sedikit, namun semuanya ditelan bulat-bulat oleh penyokongnya yang boleh Mc kata bodoh tahap dewa.

Dah berapa kali kena tipu.. tapi tetap sokong Anwar.. lembu pun tak cukup bodoh macam penyokong PR. Apa la nak jadi dengan puak ni?

HOT! Kat Pendang Ada 156 Gadis dan 341 Janda Sedia Berkahwin!! #KedahAmanMakmur #HanyaDiKedah

Posted: 21 Nov 2013 12:58 AM PST

Bukan yang ni.. ini hiasan semata-mata..


Mc terkedu bila baca surat dari Syiah Taqiyah yang berpusat di Pendang ni. Siap offer rakyat Malaysia untuk berkahwin.. berkahwin secara mutaah atau biasa tu, tak pula dapat maklumat, namun perkahwinan yang mendapat pengesahan dari jabatan agama Islam tu yang agak meragukan.

Soo.. sebelum keadaan menjadi lagi parah, apa kata penguatkuasa yang sepatutnya menyiasat keadaan ini, turun padang dan pantau keadaan ini. Bukan Mc nak kata salah, tapi kalau gadis dan janda tu dijadikan mangsa kahwin mutaah untuk nafsu semata-mata bukankah itu dah salah dari hukum syarak?

Syiah ni menghalalkan yang haram, kahwin mutaah tu konsepnya tak kurang umpama melacur cara halal.

McTheory:
Berat perkara ni.. bahaya ni..
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...