PAPA GOMO

PAPA GOMO


Round 1 - Anwar Ibrahim Bersih Rasuah, Keronisme & Salah Guna Kuasa?

Posted: 03 Apr 2013 07:00 PM PDT




Anwar Ibrahim musuh utama Papa Gomo sejak dulu kini dan selamanya. Kerana apa Anwar Ibrahim dianggap Gomo sebagai musuh kekal?

Ada yang bertanyakan kepada Papa Gomo kenapa cukup anti dan marah dengan Anwar Ibrahim. Adakah Anwar Ibrahim pernah mencabul Papa Gomo? Apakah Anwar Ibrahim pernah melakukan sesuatu ke atas Papa Gomo mahupun adik beradik Gomo sampaikan Gomo begitu benci pada manusia bernama Anwar Ibrahim?

Banyak soalan yang diajukan kepada Papa Gomo kenapa memusuhi Anwar Ibrahim. Kenapa?

Kerana Papa Gomo sayangkan rakyat, Papa Gomo sayangkan Agama, Papa Gomo sayangkan Bangsa Melayu dan Papa Gomo sayangkan negara Malaysia ini. Anwar Ibrahim adalah pengkhianat kepada seluruh rakyat Malaysia khusunya orang Melayu. Anwar Ibrahim sejenis manusia yang akan melakukan apa sahaja demi kerakusan kuasa politik beliau yang mahukan kedudukan sebagai Perdana Menteri walaupun negara ini digadai demi cita cita beliau.

Gomo cukup dikenali kerana memaparkan aksi aksi moral Anwar Ibrahim. Papa Gomo seringkali mendedahkan perilaku moral terkutuk manusia bernama Anwar Ibrahim. Dari video seks China Doll sampailah kepada Video mesra Anwar Ibrahim dan lelaki lembut semuanya adalah berdasarkan kepada pendedahan demi menyedarkan rakyat perilaku moral manusia bernama Anwar Ibrahim ini.

Ada komen positif dan ada juga komen yang negatif. Gomo mengambil komen komen ini semua dan Gomo membuat satu penilaian yang khusus agar Papa Gomo terus dapat menyedarkan rakyat Malaysia siapa Anwar Ibrahim ini.

Yang positf yakin dan pasti Anwar Ibrahim adalah keji moralnya untuk diangkat sebagai pemimpin apatah lagi nak diberikan jawatan Perdana Menteri Malaysia. Yang Postif rakyat jelas Anwar Ibrahim adalah seorang pengamal homoseksual dan pengkhianat kepada Agama Bangsa dan Negara.

Namun kepada yang negatif Gomo amat berminat kerana walaupun mereka tahu dan percaya Anwar Ibrahim adalah pemimpin HOMOSEKSUAL dan keji ahlaknya namun mereka tetap pertahankan Anwar Ibrahim kononya Anwar Ibrahim berjuang demi menghapuskan rasuah dan keronisme didalam UMNO dan Barisan Nasional.

Ada satu tahap komen yang menyatakan:

"Jika DSAI GAY sekalipun beliau tetap kami sokong bagi menghapuskan rejim UMNO yang Korup dan bapak Rasuah, DSAI penyelamat rakyat"

Itulah mentaliti pengikut taksub pakatan pembangkang dan ianya pada pandangan Papa Gomo boleh mempengaruhi mereka yang diatas pagar yang tidak mengenali dengan lebih dekat manusia bernama Anwar Ibrahim.

Jadi untuk ini Gomo mengambil haluan yang berbeza sedikit daripada apa yang Papa Gomo lakukan sebelum ini. Papa Gomo sudah muak dengan kelakukan jijik moral Anwar Ibrahim dalam meliwat anak anak muda secara rakus. Sebaliknya Papa Gomo mahukan satu peperangan yang baru dengan Awnar Ibrahim dan puak puaknya agar menjadi medan untuk rakyat menilai siapa benar dan siapa salah.

Bermula hari ini Gomo akan memberikan satu soalan kepada Dato Sri Anwar Ibrahim. Dalam tempoh masa 24 jam beliau dikehendaki menjawap soalan yang diberikan. Jawap agar rakyat mengetahui siapa manusia bernama Anwar Ibrahim ini.


Round 1

Anwar Ibrahim menipu rakyat bahawa beliau adalah pemimpin yang bersih dan sepatutnya menggantikan Najib Razak. Anwar Ibrahim menyatakan bahawa beliau tidak mengamalkan Rasuah dan Keronisme berbanding Najib Razak. Anwar Ibrahim mahukan rakyat memberikannya mandat untuk menerajui negara agar Keronisme, rasuah dan sebagainya didalam kerajaan hari ini dihapuskan. Itu kata Anwar Ibrahim Ketua Umum Pakatan Pembangkang.

Soalan Papa Gomo kepada Anwar Ibrahim:

Kenapa Anwar Ibrahim tidak SAMAN Datuk Abdul Murad Khalid berhubung dakwaan beliau Anwar Ibrahim menggunakan WANG RAKYAT untuk kepentingan politik beliau?

"Hutang kroni Anwar Ibrahim telah dibersihkan / diselesaikan melalui keuntungan daripada tawaran yang menggunakan pengaruh Bank Negara," Badan Pencegah Rasuah (BPR) dan Kementerian Kewangan menyiasat dakwaan bekas Penolong Gabenor Bank Negara, Datuk Abdul Murad Khalid berhubung dakwaannya bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim memiliki 20 akaun induk bank berjumlah RM3 bilion untuk mencapai cita-cita politiknya.

Berita Minggu, 31 Oktober 1999



Tempoh 24 Jam diberikan kepada Anwar Ibrahim untuk menjawap soalan ini. RM 3 Billion bukan sikit Wang Rakyat yang dikebas Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim bebas Rasuah? Keronsime? Sila jawap dalam masa 24 Jam.

Psssttt..... Satu persatu kita akan bongkar betapa KORUP nya Anwar Ibrahim ini merompak wang rakyat sehingga beliau dipecat Tun Dr Mahathir.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


PANAS - Video Membongkar Propaganda Dajal Dajal Pada Hari Pembuangan Undi PRU 13

Posted: 03 Apr 2013 08:30 AM PDT







TOLONG lihat dan dengar betul betul apa yang dinyatakan oleh YB Zulkifli Nordin dalam isu dimana perancangan jahat yang akan dilakukan oleh Pakatan Pembangkang untuk mencetuskan kekecohan pada hari pembuangan undi.

Rakyat perlu berhati hati dengan apa yang dirancangkan oleh Pakatan Pembangkang ini kerana matlamat mereka adalah untuk mencetuskan kekecohan dan seterusnya membangkitkan kemarahan penyokong mereka dan melakukan rusuhan.

Sedarlah rakyat Malaysia, PRU 13 ini kita pastikan mereka Pakatan Pembangkang TUMBANG!!!

Psssttt....Rakyat perlu bijak dan jangan mudah diperdaya rejim Pakatan Pembangkang

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



PENTING - Pesanan Buat Rakan Pejuang Media Pro Kerajaan

Posted: 03 Apr 2013 06:00 AM PDT




Hari ini dua buah portal yang boleh dikatakan mesra kerajan telah digodam oleh penceroboh upahan Anwar Ibrahim. Portal yang dimaksudkan adalah portal Agenda Daily dan juga KLPOS.

Petang tadi juga Anwar Ibrahim telah mula menampakkan ketakutan beliau terhadap media media online pro Kerajaan apabila MENGHALAU Wartawan Agenda Daily dari masuk membuat liputan di Pejabat PKR bertempat di Tropicana.

Apa yang Gomo nampak disini Anwar Ibrahim dan seluruh kepimpinan Pakatan Pembangkang akan melakukan apa sahaja demi menghapuskan maklumat yang akan disampaikan oleh media media online pro Kerajaan Barisan Nasional menjelang PRU 13 ini.

Blog Papa Gomo sendiri telah beberapa kali cuba dihack namun setakat ini masih lagi selamat namun belum diketahui sejauh mana dan sampai bila Blog Papa Gomo dapat bertahan dalam mengharungi PRU 13 ini nanti.

Pesanan buat seluruh rakan Blogger Pro Kerajaan Barisan Nasional agar dapat melakukan beberapa tindakan dalam memastikan keselamatan Blog anda menjelang pertarungan sengit kita dengan pihak Pakatan Pembangkang.


1) Tukar Password dengan sebaik mungkin dengan kata laluan yang selamat
2) SIGN OUT Komputer ataupun Laptop anda setelah selesai menggunakanya.
3) PASANG ANTIVIRUS dan pastikan tidak tamat tempoh.
4) Sentiasa SCAN komputer @ Laptop anda dari sebarang vidus.
5) BUANG mana mana yang tidak berkaitan dengan blogg seperti Banner, Iklan dan sebagainya. Ini dapat meringankan blog dan memudahkan juga kepada pelayar untuk masuk membaca Blog kita.
6) JANGAN KLIK LINK KOMEN yang diletak didalam blog, Facebook mahupun Twiiter anda.

Lain lain ikut kepandain sendiri dan inisiatif sendiri.

Lihatlah rakyat Malaysia betapa takutnya Pakatan Pembangkang ini dengan jentera media Pro Kerajaan  Barisan Nasional. Mereka tahu PRU 13 kali ini cukup sengit yang mana penguasaan mereka dalam mendominasi media baru sudah berjaya diatasi oleh media pro Kerajaan. Atas faktor ini lah mereka menggunakan taktik JIJIK dengan melenyapkan portal, blogg, FB dan juga Twiiter pejuang pejuang Negara seperti kami ini kerana takut dengan apa yang kami dedahkan mengenai mereka Pakatan Pembangkang.

Apa sekalipun jangan lemah semangat dan berundur, kita akan lawan habis habisan puak puak bangsat Pakatan Pembangkang ini sehingga mereka sedar bahawa Rakyat Malaysia mahukan kebenaran dan bukannya rekayasa Fitnah jahat sepertimana yang mereka lakukan selama ini.

BUNUH mereka sebelum anda DIBUNUH

Psssttt.....Mereka Pembangkang takut dengan kebenaran

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


Bunuh Sekarang Ataupun Kita Akan Dibunuh - Pesanan Buat Seluruh Jentera Media Pro Kerajaan

Posted: 03 Apr 2013 12:04 AM PDT




"Hidup hanya sekali, Mati juga hanya sekali"

Itulah prinsip yang Papa Gomo pegang selama ini dalam perjuangan sebagai seorang Blogger. Ancaman, ugutan, cacian dan makian semua itu Gomo tidak peduli kerana pada Gomo matlamat hanya satu iaitu memastikan Barisan Nasional terutamanya UMNO menang pada pilihanraya umum ke 13 ini.

Hari ini parlimen telah dibubarkan dan dengan ini juga Gomo mohon jasa baik kepada semua rakan rakan yang ada dalam peperangan Media baru untuk berhenti bersengketa dan menfokuskan kepada peperangan kita dalam melawan dakyah fitnah jahat media pakatan pembangkang.

Walaupun kita hanya kecil pengaruhnya buat para pengundi pada PRU 13 ini yang mana difahamkan hanya sekitar 20% namun ianya sedikit sebanyak memberi kesan kepada pengundi untuk memilih sama ada Barisan Nasional ataupun Pakatan Pembangkang.

Tugas kita jentera media internet ini baik sama ada penggiat laman portal, blogger, facebookers, twiiter dan sesiapa sahaja termasuk pengkomen pengkomen pro kerajaan adalah memastikan Barisan Nasional menang 2/3 pada PRU 13 ini bagi memberikan mandat buat Dato Sri Najib Razak memakmurkan negara Malaysia ini.

Hari ini Papa Gomo boleh dikatakan menguasai media baru terutamanya dari segi kelantangan dalam mengeluarkan sesuatu isu. Bukan nak mendabik dada dengan kedudukan Blog Papa Gomo hari ini tetapi ini lah bukti bahawa jika dulu sebelum PRU 12 media baru dikuasai pembangkang kini ianya dikuasai kita pejuang tulen pro Kerajaan dalam media baru.

Nah inilah yang patutnya dibanggakan oleh pejuang Blogger pro Kerajaan Barisan Nasional atas apa yang Gomo duduki waktu ini. Sekarang ataupun tidak kita terpaksa berjuang bermati matian dalam memastikan BN menang 2/3 melalui kuasa dan pengaruh kita dalam menghebahkan sebarang berita kebaikkan BN dan mematikan dakyah fitnah Pakatan Pembangkang.

Dalam menjalankan kelangsungkan perjuangan ini Papa Gomo tidak pernah gentar dengan pihak pembangkang apatah lagi dengan pengkhianat Agama Bangsa dan Negara Anwar Ibrahim. Tugas Papa Gomo adalah memastikan rakyat membuka mata dan mengenali siapa si Syaitan bernama Anwar Ibrahim itu. Walau apa cara sekalipun Papa Gomo akan terus menyerang dan menyedarkan rakyat agar mereka tidak tersalah langkah dalam memilih kerajaan yang akan datang agar ianya tidak dipimpin oleh pemimpin HOMOSEKSUAL sepertimana Anwar Ibrahim.

Jadi untuk itu Papa Gomo harap agar seluruh jentera media baru untuk bergabung tenaga dalam memastikan kemenangan BN dengan majoriti 2/3 pada PRU 13 ini. Semoga kemenangan kita ini menjadi satu sejarah kepada rakyat Malaysia bahawa peranan pengamal media baru seperti kita penting untuk masa mendatang.

Papa Gomo satu hari nanti juga akan pergi, dan sebelum kematian yang akan tiba itu biarlah jiwa raga ini bersama UMNO dalam mempertahankan kedaulatan negara yang sedia ada dari dirampas. Mati kelak sekurang kurangnya kita telah melakukan sesuatu untuk negara Malaysia ini.

Mereka akan membunuh kita, dan kita juga harus membunuh mereka. Apa sahaja ataupun apa cara sekalipun kita harus membunuh rangkaian pejuang media pembangkang ini dengan apa yang kita ada. Andaikata kita dibunuh biarlah kita dibunuh dengan melawan.


"Hidup hanya sekali, Mati juga hanya sekali"

Psssttt... Gua akan hentak Pakatan Pembangkang sampai lumat..... Mati atau tidak pastinya peperangan sengit akan berlaku.


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...