House PK

House PK


GEMPAR! KISAH BENAR TENTANG CINCIN 24 JUTA DIBONGKAR!

Posted: 03 Apr 2013 11:50 PM PDT

Harakah 1-4 April 2013 ms F8
Antara edarkan buku biografi Rosmah di sekolah dengan mengangkat seorang peliwat yang Nabi tidak mengaku umat sebagai PM, mana yang lebih gila ?

Apa itu liwat ? Perkataan liwat itu adalah bahasa yang diplomasi. Kalau diterjemahkan kepada perbuatan ianya bermaksud seseorang lelaki memasukkan kemaluannya ke dalam lubang dubur seorang lelaki lain. Jijik tak ? Dengar pun dah rasa nak termuntah.

Betapa Nabi marahnya kepada lelaki yang mengamalkan perbuatan sedemikian , sampai Nabi pun tak mengaku lelaki sedemikian sebagai umatnya. Tetapi di Malaysia ada sebuah parti islam yang dikatakan dipimpin oleh ulama-ulama yang mengaku dirinya ulama pewaris Nabi sanggup berketuakan seorang peliwat. Bukan sahaja sanggup berketuakan seorang peliwat, malah sanggup untuk menabalkan seorang peliwat sebagai PM bagi memimpin sebuah negara yang majoriti rakyatnya orang islam.

Itu tak gila namanya ?

Bukan setakat gila tetapi itu layak dipanggil gila babi....

Untuk artikel penuh, KLIK SINI

TERBAIK! INI BUKTINYA TUN M ADALAH SEORANG PEMAAF!

Posted: 03 Apr 2013 09:00 PM PDT

"Saya tak paksa sesiapa pun minta maaf tetapi saya bersyukur kerana mereka sudah sedar, Alhamdulillah. Saya tak simpan dalam hati dan menjadi tanggungjawab saya untuk terima orang yang mahu berdamai".

Demikian sifat rendah diri dan keikhlasan yang ditunjukkan negarawan ulung negara, Tun Dr Mahathir Mohamad berhubung permohonan maaf Zainon Ismail atau lebih dikenali sebagai Cikgu Non yang mengakui pernah merancang mahu membunuh mantan Perdana Menteri itu.

Selain Cikgu Non, beberapa ulamak pondok dari Kelantan turut tampil memohon maaf kepada mantan Tun Dr Mahathir yang menyifatkan semua itu berlaku kerana fahaman fanantik dan salah tafsir di kalangan penyokong PAS.
Tegas Dr Mahathir lagi, hari ini semakin ramai pengikut Ketua Pembangkang dan PAS mengambil keputusan meninggalkan parti berkenaan kerana sedar dengan permainan politik yang digunakan parti pembangkang itu.

Dalam satu perjumpaan yang diadakan di Yayasan Kepimpinan Perdana dekat Putrajaya, Dr Mahathir menegaskan umat Islam di negara ini sebenarnya bertuah kerana berpegang kepada sunnah wal jamaah yang mengikut mazhab Imam Shafie.

Berbanding negara Islam lain, umatnya sanggup berbunuh-bunuhan kerana hanya mengamalkan fahaman agama yang berbeza iaitu sunni dan syiah yang akhirnya menguntungkan musuh Islam seperti Israel dan Amerika Syarikat.

Baca seterusnya di Perak Today..

CILI KASI TARUK! HAKIKAT TENTANG PAKATAN YANG AKAN BUATKAN ANDA PANAS HATI!

Posted: 03 Apr 2013 07:00 PM PDT



Sometimes Picture tells thousand words....pergghhh cakap omputeh plak aku ek? He he he. Korang tengok dan fikirkanlah...

PANAS BERAPI! PAKATAN SEMAKIN TERDESAK APABILA MEREKA MENYERANG ZUL NORDIN!

Posted: 03 Apr 2013 05:00 PM PDT

Permohonan maaf kali kedua yang dibuat Ahli Parlimen Kulim/Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin hari ini membuktikan beliau seorang pemimpin politik yang bertanggungjawab kerana berani mengakui kesilapannya menghina penganut agama Hindu kira-kira 10 tahun yang lalu.
Tindakan itu diambil susulan terdapat segelintir penganut beragama Hindu tidak bersetuju dengan permohonan maafnya sebelum ini yang dianggap tidak serius, sekaligus membuktikan keikhlasannya dengan memohon maaf kali kedua kepada penganut agama Hindu.

"Saya dimaklumkan tidak serius mohon maaf sebab melakukannya dalam ceramah, maka hari ini saya tampil buat sidang media sekali lagi untuk mohon maaf kali kedua.

"Kita perlu berani dan saya mengakui buat kesilapan tapi jangan diputar belit atau dipolitikkan," katanya kepada pemberita di Kuala Lumpur, hari ini.

Beliau turut menyuarakan rasa kesal kerana ada pihak mengaitkan ceramah itu dengan Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa)

Menggunakan taktik kotor, pembangkang katanya, mengeluarkan semula klip video ceramahnya 10 tahun lalu ketika bersama PAS dan disunting semula dengan meletakkan label 'Zul Nordin Perkasa' dipercayai dengan muslihat mengalihkan perhatian masyarakat terhadap isu yang dihadapi mereka.

Antara isu yang boleh membawa kebencian dan kemarahan rakyat kepada pembangkang adalah isu penggunaan kalimah Allah, klip video didakwa pemimpin pembangkang dan keceluparan mendakwa pencerobohan di Lahad Datu sebagai sandiwara politik UMNO.

Baca seterusnya di Perak Today..

GEMPAR! DOKUMEN SULIT PAS-PKR DIBONGKAR!

Posted: 03 Apr 2013 03:00 PM PDT


Ini aku terima melalui email! Korang tengok la wei, calon PAS pun Anwar nak tengok dulu! PAS oh PAS ini bukti yang korang ni hanyalah anjing tempelan dalam Pakatan! Kah kah kah

KEGANASAN PERTAMA PAKATAN HARAM BERMULA SUDAH

Posted: 03 Apr 2013 01:51 PM PDT

Keganasan pakatan syaitan bermula mlm ini di Jalan utama bukit panchor ke jawi nbg tebal. ..billboard gambar PM dirobohkan...

Banyak lagi akai ganas bakal menyusul!

LIVE DARI MACHANG! CERAMAH CIKGU MON DIHADIRI LEBIH 3 RIBU ORANG!

Posted: 03 Apr 2013 08:31 AM PDT

Fuyoh! Aku tak sangka penulis buku "Kafirkah Aku" dan "Asam Pedas" ini akan diberi sambutan sebegini rupa di bumi Kelate.

Lebih dari 3 ribu orang membanjiri ceramah beliau. Habislah PAS! Bye bye















GEMPAR! ORANG PAS TOLAK CALON YANG DITANGKAP KHALWAT!

Posted: 03 Apr 2013 07:51 AM PDT

Semalam bertampat di rumah Ibrahim bin Ismail, salah seorang penghulu PAS dalam dun Selising. Sekumpulan penyokong-penyokong PAS telah megadakan pertemuan untuk membincangkan bagi menolak pencalonan Saiful Bahrin seperti yang diumumkan Nik Aziz sabtu lepas.

Penolakan tersebut kerana isu Saiful yang macam telah aku siarkan pagi tadi yang telah aku sedut dari Perak Today.

Dan dalam pertemuan itu juga mereka telah berkata sekiranya Saiful dikekalkan maka akan berlaku protes dan jentera parti tidak akan membantu.

Beberapa individu penyumbang dana PAS akan membantu Ibrahim Danan sebagai calon bebas. Mereka akan menggunakan lambang kunci sebagai simbol mereka.

Aku suka terjadinya benda ni. Sebab suka tak suka ahlul PAS tidak suka pemimpin tak bermoral tetapi Nik Aziz cintakan pemimpin tidak bermoral sebagaimana dia mencintai Anwar!



PANAS BERKUNYIT! ANWAR AKAN BERTANDING DI GOPENG PERAK!

Posted: 03 Apr 2013 06:26 AM PDT

Aku baru dapat tahu yang Anwar akan bertanding di Gopeng, memang sah Anwar takkan bertanding di Permatang Pauh.

Penakut juga si kote bengkok ni ya? Kalau betul dia jantan kenapa tak stay kat Permatang Pauh je? Ini dia pi bertanding kat tempat 54% pengundi cina..

Nampak sangat penakut si KUNYIT MAN ni

VIDEO PANAS BIKIN ANWAR TAK SENANG DUDUK! PENDEDAHAN SIDEK BABA TENTANG ANWAR!

Posted: 03 Apr 2013 03:00 AM PDT

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...