Laporan Tahunan Program Transformasi Negara (GTP)


Something wonky in the design? Check it out on the web for the best possible view.



Layari www.1malaysia.com.my untuk maklumat terkini





Saudara/Saudari tuanhamba,
Laporan Tahunan Program Transformasi Negara (GTP)
Baru-baru ini saya telah membentangkan laporan tahunan Program Transformasi Kerajaan (GTP) dan Program Transformasi Ekonomi (ETP) yang memperlihatkan kejayaan Kerajaan dalam melaksanakannya. Kali ini, saya bentangkan pula kepada anda maklumat mengenai GTP menerusi infografik yang lebih mudah difahami dan lebih menarik untuk anda semua.









Saya menghadiri siri terakhir Jelajah Janji Ditepati di Padang Majlis Perbandaran Kuantan 2, Sabtu lepas. Semasa berucap pada program itu, saya harap rakyat dapat terus memberi mandat kepada Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum akan datang. Marilah kita sama-sama pastikan masa depan negara terjamin dengan memilih pemimpin yang telah terbukti mampu berkhidmat dengan baik kepada rakyat.
 
Anda boleh menonton video saya “Siri Terakhir Jelajah Janji Ditepati” di sini. Siri Terakhir Jelajah Janji Ditepati











Saya menghadiri Sambutan Peringatan Hari Polis Ke-206 di PULAPOL Jalan Semarak, Kuala Lumpur semalam. Kepada semua warga polis, saya ucapkan terima kasih kepada anda kerana selama ini gigih menjaga keselamatan kami semua rakyat Malaysia. Selamat Hari Polis kepada anda.










Copyright © 2013 1Malaysia.com.my All rights reserved.  If you'd like to stop getting these emails, you can unsubscribe.
 

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...