House PK

House PK


GEMPAR BERAPI! MARI LIHAT KEZALIMAN KERAJAAN PKR!

Posted: 09 Dec 2012 11:36 PM PST




Pada tahun 2007 sebuah kuil hindu di Padang Jawa, Shah Alam telah dirobohkan selaras dengan perintah mahkamah. Ini kerana pemilik tanah di mana kuil itu dibina mahu memajukan kawasan berkenaan. Bukan sahaja kuil yang dirobohkan, ia melibatkan rumah penduduk dan juga surau.

Kerajaan negeri pimpinan BN ketika itu telah mengarahkan pemaju agar menyediakan rumah ganti kepada penduduk yang rumah mereka dirobohkan. Begitu juga dengan kuil yang tersebut. Bukan setakat diberi tapak sebagai ganti untuk membina kuil baru, malah pihak kuil juga turut diberi pampasan RM 40'000. 00.

Pada ketika itu PKR , PAS dan DAP masih lagi pembangkang di negeri Selangor. Mereka bersama-sama HINDRAF telah mengeksploitasi kes perobohan kuil itu semaksimum mungkin hingga mengundang perasaan marah orang-orang india yang beragama hindu, dan seterusnya mereka bangkit dalam satu perhimpunan besar di Kuala Lumpur pada pada 25.11.2007 hingga mencetuskan rusuhan.

Tidak berhenti di situ, PKR, PAS ,DAP dan HINDRAF terus mencanang kes berkenaan hingga menjadi semakin kronik yang akhirnya kita semua dapat menyaksikan hampir 100 peratus orang-orang india menolak BN dalam PRU 2008 hingga menyebabkan BN hilang tampuk kuasa di negeri Selangor.

Setelah membentuk kerajaan pada Mac 2008 dan sebaik sahaja pentadbiran pimpinan Khalid Ibrahim memasuki Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah mereka telah mengeluarkan arahan supaya sebarang kuil atau rumah ibadat lain yang wujud sebelum 2008 agar tidak dirobohkan.

Baca selanjutnya disini...

House PK: Dulu zaman Khir Toyo, roboh kuil yang haram dengan perintah mahkamah yang disokong oleh Samy Vellu, bukan main lagi Hindraf marah, yalah ANwar and the gang hasut orang India, habis mereka nak bakar BN

Nah!!! Sekarang ni ambik kau dalam rumah orang pun kerajaan PKR hantar kakitagan mereka untuk pecahkan tempat ibadat hindu. Dalam rumah wei, bukan tepi jalan, siapa lagi zalim ni? Hindraf? Mana? Kenapa diam? Kenapa diam?

Sampai bila orang India mahu ditipu Pakatan ni? 

PANAS WEI! HARI INI GUAN ENG DAH BUKTIKAN DIA BODOH MENGALAHKAN BABI!

Posted: 09 Dec 2012 10:47 PM PST

Aku panggil bodoh kang, marah pulak si bapa kepada peraba nenen ni kang, tapi memang bodoh la dia ni, asyik dok guna isu basi lama yang orang dah lupakan dah. Korang tengok la si Khalifah DAP kesayangan PAS ni keluarkan statement guna pala lutut punya.

Apa punya bodoh la kau ni Guan Eng, memang la zaman Tun Dol dulu macam-macam dia janji, tapi apa pun tak jadi, sebab tu 2008 UMNO dan BN jadi teruk, sekarangt ni wahai bapak racist si Guan Eng, Najib menepati apa yang dijanjinya.

Kau tau tak Guan Eng bodoh, kat KL ni dah merata tempat projek MRT berjalan, dulu zaman Tun Dol dia cakap tapi tak jalan, tapi zaman Najib dia cakap dia dah buat pun. Tak lama lagi semua rakyat di sekitar Lembah Kelang ni akan menikmati kemudahan MRT.

Sebab itu Janji Ditepati Najib bukan kosang beb, memang ada kebenarannya. Malu la seorang CM boleh cakap macam ni, kalau Najib janji confirm dia akan buat. Kalau dia tak cakap pun dia akan buat punya. Itu Najib beb, he is the man of his word. Bukan nak bodek tapi ini hakikatnya.

Kat KL ni orang sampai membantah tak nak MRT lalu kat rumah depa, aku pun tak faham jenis depa ni, tak buat marah, bila buat pun marah. Apa yang depa nak pun aku tak tau. Tapi yang pasti Guan Eng dah buktikan yang dia memang bodoh mengalahkan babi hari ini.

Baik lu resign la Guan Eng! Kasi bikin malu sama bangsa Cina je la lu ni! Cisss

Toksah dok jaja cerita zaman Tun Dol lagi la, 2008 aku pun marah kat dia dan ramai ahli UMNO marah kat dia, cerita semua dah tahu. Sekarang orang happy dengan pentadbiran Najib walau dia tak sempurna. Biasa la manusia kan. Tapi dia memang sedang memperbetulkan apa yang telah dirosakkan rejim nan lalu..faham ka Guan Eng?

CILI KASI TARUK! KALAU TAK MENIPU BUKAN FUCKATAN HARAM LA NAMANYA!

Posted: 09 Dec 2012 07:30 PM PST

Selepas "tsunami politik" melanda negara pada tahun 2008, saya melihat landskap politik dan budayanya semakin mundur ke belakang dengan pelbagai propaganda yang tidak masuk akal dijadikan ukuran kekuatan agenda Pakatan Haram.

Kadang-kadang, saya ketawa besar melihat gelagat para penyokong Pakatan Haram yang begitu mudah terpengaruh dengan jumlah kehadiran mana-mana himpunan, majlis mahupun program yang dianjurkan oleh PKR, PAS mahupun DAP.

Bila ada saja himpunan, demonstrasi atau program-program politik Pakatan Haram, maka media-media mereka mula menyebarkan propaganda bohong mengatakan sejumlah 5,000, 10,000, 30,000, 50,000 dan jutaan yang hadir menyokong mereka!

Pada mereka, nombor menunjukkan kekuatan. Kalau ramai yang hadir, maka mereka akan mendakwa bahawa mereka sangat kuat dan mewakili suara majoriti rakyat Malaysia.

Padahal, hakikat sebenarnya ialah lebih ramai dan majoriti rakyat Malaysia yang menyampah dan meluat dengan perangai mengada-ngada Pakatan Haram yang gemar mencetus kekecohan yang menyusahkan rakyat!

Sekiranya diamati dengan teliti, para penyokong Pakatan Haram yang hadir di program-program gabungan parti pembangkang atau NGO yang pro-Pakatan Haram semuanya adalah muka yang sama sahaja.

Dalam ertikata lain, jika Pak Mat hadir di himpunan Bershit, maka dialah juga yang hadir di himpunan Bershit 2.0, Bershit 3.0, himpunan 901, himpunan "katak hijau" ke Putrajaya dan dialah juga yang hadir di himpunan anti-Lynas di perkarangan Dataran Merdeka sekarang.

Jika tidak percaya, cubalah tanyalah 10 orang peserta anti-Lynas yang sedang tunjuk perangai hodoh mereka di Dataran Merdeka dan saya yakin bahawa 8 atau 9 orang dari mereka pasti mengaku menyertai himpunan Bershit 3.0 sebelum ini.

Saya bukan berkata kosong. Saya sebenarnya rapat dengan rakan-rakan yang sering dipergunakan oleh PAS, PKR dan DAP untuk meramaikan majlis anjuran Pakatan Haram.

Tak kira sama ada dari program sekecil ceramah diperingkat kawasan, sehinggalah ke himpunan haram besar-besaran di Kuala Lumpur, muka rakan-rakan saya itulah yang akan "tercongok" di lokasi yang akan dihuru-harakan itu.

Persoalannya, dengan muka yang sama dan kehadiran yang tidak seberapa tapi kononnya berpuluh ribu orang itu, Pakatan Haram tidak malu untuk mendakwa mereka mewakili suara majoriti rakyat Malaysia?

Tak masuk akal langsung! Rasanya orang yang tak punya akal pun takkan membuat pengakuan sebegitu bodoh, bukan?

Malangnya Pakatan Haram begitu "perasan" dan memang muka tembok untuk mengaku diri mereka telah dipilih rakyat Malaysia untuk bersuara membela nasib rakyat yang kononnya tertindas dan dizalimi.

Padahal, merekalah yang menzalimi diri sendiri dan cuba menindas minda rakyat dengan propaganda-propaganda busuk yang mampu menghancurkan kestabilan dan kemakmuran negara kita.

Saya yakin, rakyat Malaysia tidak sebodoh seperti yang Pakatan Haram jangkakan. Rakyat Malaysia sememangnya celik dari dulu dan tahu membezakan di antara Pakatan Haram yang mempergunakan nama mereka dengan BN yang memberikan khidmat terbaik kepada rakyat sejak merdeka lagi.

Bukan mahu memuji UMNO atau BN, namun itulah fakta dan hakikat yang diakui oleh majoriti rakyat Malaysia dan tak perlu beritahu rakyat pun mereka akan akui kebenaran tersebut dengan hati yang waras dan terbuka, kan?

Justeru itu, saya menyarankan agar Pakatan Haram menghentikan saja propaganda bodoh mereka itu kerana rakyat di negara ini sudah muak dengan taktik keji mereka yang mahu memperbodoh-bodohkan rakyat itu. Lebih elok, bubar sajalah Pakatan Haram itu, senang cerita, kan?

Sumber: Perak Today

KUNYIT HANGIT! KERANA TAK RAMAI ORANG ANWAR TAK SEMBAHYANG MAGHRIB DI MASJID?

Posted: 09 Dec 2012 11:37 PM PST


Orang Islam sebut dalam solat hidup ku mati ku hanya pada mu tuhan.

Entahlah ,,, adakah dalam sembahyang, Anwar baca doa "hidup dan mati ku hanya pada politik dan mahu jadi Perdana Menteri"?

Anwar sepatutnya berhenti sebentar di sebuah Masjid Naka di Padang Terap Kedah untuk sembahyang maghrib. Harap-harapnya ramailah orang dan bolehlah dia berceramah sekejap.

Orang dia yang datang rikki kata tak ramai dan banyak seperti dalam gambar atas ni ajer. Terus dia sanggup tak datang untuk sembahyang maghrib.

Entahlah mana dia sembahyang?

Hai nak sembahyang maghrib pun perlu dipolitikkan????

Sumber: The Unspinners

PANAS BERAPI! ANAK IKAN ANWAR, KISAH GAY SONGSANG YANG TERLAMPAU!

Posted: 09 Dec 2012 04:00 PM PST

Aku baca blog Mazidul beberapa hari lepas, ada satu isu yang menarik perhatian aku, ini isu seorang GAY mengaku yang dia penah banyak kali ditujahi oleh anggita beruniform. Kalau mengikut tulisan Mazidul ni, katanya askar, kalau nak tahu lebih lanjut. KLIK SINI

Aku cakap kang ada yang marah pulak kang, tapi inilah hakikatnya, disebabkan pengaruh Anwra yang kuat main belakang ni, ramai gay dah tanpa segan silu boleh ngaku yang mereka suka ditujahi lelaki dari belakang, boleh cerita dengan bangga pulak tu! Nau'zubillah.

Kepada pihak yang berkenaan, ambillah tindakan, janagn dibiar budaya GAY menular dalam pasukan keselamatan. Kelak dilaknat tuhan. Main belakang atau liwat ni sanga tla hina perbuatannya...Yang sedihnya, yang negaku suka ditujah tu adalah anak melayu...Astagfirullah....

GEMPAR! ISRAEL LAKNATULLAH BERI TEMBAKAN AMARAN KEPADA SUKARELAWAN DARI MALAYSIA!

Posted: 09 Dec 2012 10:41 AM PST

Nak tau cerita penuh KLIK SINI
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...