PAPA GOMO

PAPA GOMO


Diberi Kepercayaan Memimpin Organisasi Bukti Wanita Malaysia Diiktiraf - Rosmah

Posted: 08 Oct 2012 07:11 PM PDT


Wanita Malaysia yang diberi kepercayaan dengan memegang tampuk kepiminan dipelbagai organisasi dan institusi di Qatar telah membuktikan bahawa kebolehan wanita Malaysia diiktiraf di persada antarabangsa.Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor berkata, selain berpeluang mencari rezei diperantauan, wanita Malaysia di sini juga perlu bijak merebut peluang dalam usaha menambah ilmu pengetahuan dan seterusnya meningkatkan kepakaran dalam bidang yang diceburi.Beliau memberi ucapan ketika di Majlis Ramah Mesra Bersama Rakyat Malaysia yang tinggal di Qatar.

- Admin

Tony Pua DAP Panggil Tun Mahathir Orang Tua Nyanyuk

Posted: 08 Oct 2012 05:00 AM PDT

KP1M - Kapten Kapal, Ahli Perniagaan Tempatan Turut Bantu Misi Kemanusiaan Myanmar

Posted: 08 Oct 2012 01:00 AM PDT

KP1M - Misi Kemanusiaan Tinjau Tiga Kem Buddha Di Sittwe

Posted: 07 Oct 2012 10:28 PM PDT


Tiga kem Buddha di Rakhine dikenalpasti sebagai penerima Misi Bantuan Kemanusiaan Myanmar yang dikelolakan oleh Kelab Putera 1Malaysia (KP1M) di sini.

Menurut Pengurus Operasi KP1M, Nasir Khan Abdul Rahman segala perancangan telah disusunatur dalam memastikan pengagihan barangan bantuan berjalan lancar sampai di tiga kem penempatan sementara tersebut.

Beliau berkata tiga kem yang dimaksudkan adalah Kem Ywar Gyi Myaur, Kem Min gan serta Kem Danyawaddy Football Ground, yang dianggarkan mempunyai 2,000 orang penduduk beragama buddha.

Mengikut perancangan, sebaik sahaja kapal wap MV Shwe Thu Wan tiba pada Isnin, 8 Oktober, pengagihan dilakukan dengan menggunakan dua sistem dimana 50 peratus barangan akan dibawa terus ke kem dan selebihnya akan dimasukkan ke dalam gudang untuk dibungkus semula.



-KLPOS
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...