PAPA GOMO

PAPA GOMO


Serangan Terbaru DAP Membunuh Ekonomi Islam

Posted: 06 Aug 2012 07:00 PM PDT


Lepas satu maka satu lagi usaha dilakukan pihak DAP dalam memboikot produk keluaran bumiputera terutama yang dimiliki oleh orang Islam. Jika dulu kecoh mengenai Brand Gardenia yang emmasarkan produk roti kini serangan terbaru dihalakan pula kepada minyak Masak "SAJI" yang merupakan produk keluaran FELDA.

Emmm Tapi sayang kerana apa yang berlaku ini juga mendapat sokongan dari orang Melayu Islam yang sanggup menjadi pengkhianat kepada bangsa dan agama sendiri. Nilai mereka lebih kepada kehidupan selesa tampa memikirkan apa perjuangan yang bathil dalam hidup ini.

Semoga rakyat Malaysia dapat melihat agenda serangan terhadap produk keluaran Bumiputera Islam ini secara lebih mendalam. Jangan kerana kita marahkan kepada beberapa individu sampai sanggup membunuh ekonomi sesama umat Islam.


Psssttt.... DAP bangsa yang RACIST. Wajar mereka ditolak PRU nanti.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Video Panas MP Kuala Langat Dengan Bumper Baru Sudah Berada Dipasaran

Posted: 06 Aug 2012 06:00 AM PDT


Minggu lalu kita didedahkan dengan satu cerita sadis seorang Isteri dihalau oleh suaminya yang juga merupakan Ahli Parlimen Kuala Langat. Cerita tersebut yang didedahkan oleh blog SEL 13 telah mengundang reaksi spontan dari rakyat yang mengutuk tindakan Ahli parlimen PKR itu.

3 Ogos lalu MP PKR Kuala Langat itu menjawap dalam portal milik Pembangkang Malaysiakini bahawa beliau menafikan telah "MENGHALAU ISTERI" adalah satu pembohongan dan laporan Polis yang didedahkan juga adalah satu pembohongan.



Lucu dengan kenyataan MP Kuala Langat yang pertama sekali menafikan beliau "Menghalau Isteri" dan kemudiannya menyatakan Laporan Polis juga adalah pembohongan. Emmm betul ke bohong? Kalau Bohong semua cerita yang didedahkan mengapa tidak mengambil tindakan SAMAN keatas Blog tersebut dan membuat Laporan Polis bagi menafikan laporan Polis yang dibuat oleh isteri pada puasa ke dua?



Dalam artikel Malaysiakini paling best sekali apabila diakhir kata MP Kuala Langat menyatakan:

"Ibu saya sakit angin ahmar. Jadi sebagai anak lelaki saya ambil dan jaga dia. Tapi isteri saya tak suka dan suruh saya halau ibu saya.

"Kalau diberi pilihan siapa saya perlu halau, saya akan pilih dia (Halimah). Isteri kita boleh cari tapi ibu tak boleh," katanya.


LOGIK AKAL? Mula mula kata tidak halau, namun diakhir kata "saya akan pilih ISTERI untuk dihalau". Apa punya putar belit lah MP PKR ni? Kononya nak dapatkan simpati lalu mengaitkan pula dengan ibu kononya sakit tenat. Walhal hakikat yang sebenar adalah kerana isteri muda yang dibawa masuk kedalam rumah mengambil peranan isteri tua.

Apa pun MP PKR Kuala Langat tidak mampu menegakkan benang yang basah kerana telah terbukti isu tersebut benar dan bukan satu pembohongan. Laporan Polis oleh isteri pertama juga telah didedahkan malah rakaman juga ada dibuat bagi menyangkal dakwaan MP PKR yang cukup pandai auta putar belit sana sini.




Psssttt.... Nak kawin tu kawin jelah, yang dok pi halau isteri tua tu buat apa? Cari rumah baru dah lah!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...