PAPA GOMO

PAPA GOMO


1 Malaysia 4 Youth Gegar KLCC Pagi Ini

Posted: 14 Jul 2012 06:15 PM PDT



Pagi ini Dato Seri Najib akan hadir di KLCC dimana turut hadir adalah Menteri Keselamatan Dalam Negeri Dato Seri Hishammuddin dan beberapa pemimpin lain. Satu program yang menakjubkan bakal berlangsung pagi ini khas buat para belia.

Jam 2 petang pula Dato Seri Najib Razak akan sekali lagi bersama para belia bersama sama Menteri Belia dan Sukan Dato Seri Shabery Cheek yang juga pada sebelah petang ini membuat satu kejutan bukan sahaja untuk Malaysia malah seluruh dunia bagi menyaksikan satu persembahan khas.

Jadi kepada mereka yang merasakan diri anda seorang yang hebat ayuh kita bersama sama Dato Seri Najib Perdana Menteri Malaysia untuk sama sama dalam program 1 Malaysia 4 Youth yang akan berlangsung di pintu masuk utama KLCC.

Jom para belia....


Psssttt.... Kita berkumpul dengan menggunakan otak dan pastinya mendapat manfaat.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Dapatkan Tiket Perlawanan Harimau Malaya vs Manchester City Dengan Hanya RM 10

Posted: 14 Jul 2012 10:00 AM PDT



BERITA BAIK UTK PEMINAT HARIMAU MALAYA! & MAN CITY!
Dapatkan tiket hanya dengan RM10.00.
Dapatkannya di Pelancaran

1Malaysia 4Youth
di Esplanade, KLCC
pada 15 JULAI 2012.


Layari Disini



Dato Zaini Utusan Mangsa Fitnah Portal Malaysiakini Milik Pembangkang

Posted: 14 Jul 2012 05:07 AM PDT




Zaini Hasan dalam ucapannya memberitahu para peserta sebarang berita sebenarnya boleh digunakan untuk menimbulkan persepsi. Kaedah itulah yang digunakan oleh Jentera Propaganda Pakatan Rakyat selama ini sehinggakan blatant-lie atau penipuan terang-terangan. Dan menariknya wartawan Malaysiakini dibenarkan berada di dalam dewan sehinggalah akhirnya laopran pembohongannya dibacakan secara terang-terangan untuk menunjukkan bagaimana pembohongan dan putar belit dilakukan dengan menggunakan media baru.

Itulah yang menjadi masaalah kepada KEBEBEBASAN MEDIA hari ini apabila satu pekara yang benar telah diputar belit oleh mereka yang tidak bertanggungjawap sepertimana yang dilakukan oleh wartawan Malaysiakini pagi tadi.



FITNAH, AUTA, SPIN dan pelbagai cara digunakan oleh portal milik pembangkang ini dalam mewujudkan sentimen kebencian kepada orang orang tertentu dan khusunya UMNO, Malah serangan ini sebenarnya memberikan satu bukti jelas bahawa Kebebasan media yang diamalkan oleh BN telah disalah guna oleh media pembangkang.

Apa yang pasti wartawan Malaysiakini pagi tadi benar benar tidak bertamadun dan mempunyai hati yang busuk dalam menerbitkan artikel beliau. Semoga wartawan hari ini dapat mengambil iktibar dari apa yang berlaku dalam serangan dan fitnah jahat sebegitu.

Psssttt... Cukup cukuplah Malaysiakini dengan pembohongan dan fitnah...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



LIVE - Himpunan Oren Bertukar Ganas

Posted: 14 Jul 2012 01:02 AM PDT



Sungguh sadis bila melihat himpunan Oren yang diadakan di Kuala Lumpur hari ini GAGAL mendapat sambutan bila jumlah kehadiran yang kononya mencecah 100 ribu satu pembohongan ataupun lebih tepat lagi satu dongengan cerita Pak Lebai Malang.

Tidak sampai seribu orang yang berhimpun hari ini yang kononya berhimpun untuk membantah FELDA dengan laungan 'Bebas Peneroka Felda" , "Pecat Isa Samad" dan "Hancur Najib"

Ntah apa apa lah dengan mangkuk ayun puak puak pembangkang ni yang tidak ada kerja lain selain daripada berdemo jalanan dengan membawa cerita palsu dan dongengan untuk menghasut rakyat Malaysia.

"Hancur Najib" emmmm depa lupa yang Bapa Najib iaitu Tun Abdul Razak yang membangunkan FELDA dan mereka mungkin lupa yang Najib sentiasa menjaga kebajikan FELDA.

APa pun syabas kepada rakyat Malaysia yang mempunyai akal fikiran dengan tidak menyertai demo jalanan sepertimana yang dilakukan puak puak otak tepu didalam gambar diatas. Ini satu kejayaan membuktikan kita lebih berotak daripada mereka puak pembangkang.

Psssttt..... Makin lama makin teruk meroyan puak pembangkang ni.....hampeh


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...