Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


KASI PANASS!! Islam UMNO Tidak Masuk Syurga!! - Nik Aziz

Posted: 19 Jul 2012 10:24 AM PDT


Mc minta semua orang Islam melihat perkara ini dengan serius. Ini bukan perkara baru.. keratan akhbar ini sudah lama, namun, kita jangan lupa apa yang telah Nik Aziz kata kepada penyokong dan ahli UMNO yang beragama Islam.

Kini anaknya pula.. menghina penyokong dan ahli UMNO/BN.. sekali lagi Mc menyiarkan video sesat ini kepada semua. Dengan video ini kita boleh membuktikan bahawa Pas memang sudah sesat dari akar hingga kepucuk!!

TUDIAA!! Blogger Pas SAHkan Guru Pukul Bini Tu Ahli Pas Seumur Hidup?!! #TukarKedah

Posted: 19 Jul 2012 05:37 AM PDT


Mc terkejut melihat pengakuan ikhlas dari Blogger Pas Kedah yang dibela oleh Zulkifli Yahya. Mc pun pelik apabila blogger Pas membuat pengakuan terbuka bahawa guru yang memukul isterinya itu rupanya ahli Pas seumur hidup!!

Wow!! buat pertama kalinya, blogger Pas Kedah melaporkan salahlaku ahli Pas di blognya. Alhamdullilah mereka semakin insaf dan sedar, bahawa rakyat Kedah kini tidak mudah terpedaya dan tertipu dengan tipu helah bodoh mereka .

Sebenarnya Mc pun taktau, guru tu ahli Pas seumur hidup, selepas depa mengaku sendiri. Mc pun akui, kebenarannya.. ahli Pas memang suka tambah bini dan suka pukul bini.

Blogger Pas Kedah sendiri akui perkara itu.. terima kasih la sesangat!!


McTheory:
dah la suka pukui bini, gila seks pulak tu.. teruk rupanya orang Pas nih..

TUDIAA!! Lagi Video Pelacur Mandi Buih Di Selangor!!

Posted: 19 Jul 2012 02:12 AM PDT


Makin lama makin teruk kisah pelacuran di Selangor. Hinggakan ada premis yang sanggup terang-terang berniaga lendir bagai ada lesen yang halal. Apakah ini kemajuan yang cuba dibawa oleh kerajaan negeri Selangor yang dalangnya ditadbir oleh Dap? Atau ini merupakan sumber utama pendapatan kerajaan Selangor sekarang?

Ternyata, apa jua alasan sekalipun, kita tidak dapat menerimanya dengan otak yang waras. Maksiat harus ditentang. Kemungkaran harus dihapuskan.. apakah semua ini dapat kita lakukan jika Pakatan memerintah Malaysia? Jika perintah Selangor pun mereka rosakkan dengan rumah urut dan pelacuran, apa tah lagi jika Malaysia.. Mc percaya, Malaysia akan lingkup disebabkan mereka-mereka ini menjadi pemerintah kelak.

Pelacuran ini bukan hanya di Selangor.. di Kedah pun dah ada, berlambak-lambak. Tak percaya? Insyallah kami akan BONGKARkan isu ini kelak.


McTheory:
Seks, Seks ni memang orang Pas suka!!

GEMPAR!! Mustafa Ali Nak Letak Jawatan?? Biar Betui ni?

Posted: 18 Jul 2012 11:15 PM PDT




Mc ada terbaca cerita menarik di blog Keris7Lok. Cerita mengenai Mustaffa Ali yang gagal mengerahkan ahlul-ahlul Pas ke perhimpunan Oren yang lepas.

Ahli PAS seluruh Malaysia ada menjangkau 1 juta namun pada perhimpunan oren yang lalu walaupun dikerah oleh pemimpin mereka, yang hadir tidak sampai 2000 orang. Kalau dah keluar surat arahan daripada pucuk pimpinan kepada bahagian dan cawangan PAS, mengapa hanya itu bilangan yang hadir?


Lihat bagaimana arahan yang ditulis melalui gambar diatas. Satu arahan serius bagi mewajibkan ahli PAS untuk pergi ke perhimpunan oren. GAGAL! Inilah buktinya orang PAS sendiri sudah tidak mahu lagi melayan kerenah poltik bodoh pemimpin PAS yang dikawal oleh DAP. Inilah bukti mereka akan tewas pada pilihanraya akan datang. Kuasa arahan seorang Setiausaha Agung PAS juga tiada makna lagi.





Menurut rakan yang bekerja di pejabat PAS satu parlimen ini. Katanya kerana gagal pada perhimpunan oren yang lepas, Mustafa Ali sedang ditekan oleh pimpinan pusat dan mungkin dia akan dipaksa untuk letak jawatan. Mustafa Ali tengah cuba menepis tapi bukti kegagalan arahan kuasa seorang Setiausaha Agung PAS membuatkan kredibilitinya tercabar. Mungkin dia sudah tidak layak lagi menyandang jawatan tersebut.

Ada satu kumpulan dalam PAS memang nak jatuhkan puak anwarinnas dalam PAS dan ini merupakan salah satu peluang buat mereka. Dengarnya lagi ada beberapa nama sudah disenaraikan untuk menggantikan Mustafa Ali bagi jawatan Setiausaha Agung PAS. Tunggu je bro!

Siapa agaknya yang akan menyandang jawatan Mustafa Ali jika beliau turun kelak? Mc dengar Nasha Tantawi antara calon yang disebut-sebut, untuk jawatan itu. Betul ke?


McTheory:
Kalau dah tak mampu pikul lagi.. turun saja la.. Pak Muss oii..

KASI PANASS!! Video Anak Nik Aziz Dah Sama Sesat Dengan Bapaknya!!

Posted: 18 Jul 2012 08:19 PM PDT


Eloklah.. bapak borek, anak rintik, bapak dah sesat.. anak lagi laaa bertambah sesatnya. Apa agaknya yang ada difikiran Nik Abduh pada masa dia mengeluarkan ayat 'Allah arahkan kita ke Putrajaya" Malah dia menuduh, orang-orang yang tidak menyokong Pas itu sembah syaitan. Ini bermakna, orang UMNO yang beragama Islam semuanya menyembah syaitan? Bagi Mc itu satu tuduhan yang sangat berat.

Apakah Nik Abduh lupa, bahawa bapaknya Nik Aziz pernah mengeluarkan kenyataan bahawa Pas sanggup bekerjasama dengan sesiapa pun untuk menumbangkan UMNO, hatta dengan syaitan sekali pun. Jadi siapa sebenarnya yang berkawan dengan syaitan?

Lagi satu, apakah Nik Abduh kini sudah menjadi Nabi, hingga dapat arahan khas dari Allah untuk menumbangkan kerajaan Malaysia sekarang?

Huu yoo.. ingat bapaknya dah terukk.. rupanya anaknya lagi teruk pada bapak. Main keluar mulut fatwa ikut suka hatinya saja.

Apakah Pas ingat Islam ni hanya untuk penyokong dan ahlul Pas sahaja? iskk.. bodoh sokmo!


McTheory:
Sesuai sangat ambil dia ganti tempat bapaknya kelak!!

PANASS!! Akibat Kelab Malam dan Tarian Separuh Bogel, Phahrolrazi Meroyan Teruk!! #TukarKedah

Posted: 18 Jul 2012 05:36 PM PDT



Akibat pendedahan demi pendedahan yang dilakukan oleh Team Media Kedah. Mc diberitahu oleh orang Pas sendiri yang mengatakan Phahrolrazi sekarang sedang meroyan teruk akibat namanya dikaitkan dengan limpahan kelab malam di sekitar bandaraya Alor Setar dan Sungai Petani.

Hinggakan beliau mengarahkan orang-orangnya menyiasat siapa yang telah mengkhianatinya seingga surat sokongan beliau keatas sebuah kelab malam tersebar meluas di alam maya. Phahrol juga mengamuk mengelupur kemarahan apabila tembelangnya selama ini telah dipecahkan oleh Mc dan rakan TMK yang lainnya.

Beliau juga telah mengarahkan taukeh-taukeh kelab malam di sekitar Kedah (yang terpilih) untuk tidak membenarkan orang Islam masuk ke dalam kelab malam. Namun arahan itu hanya bersifat sementara. Mungkin selepas keadaan panas kembali reda, arahan itu juga akan ditarik balik.

Ada sumber yang mengatakan beliau rapat dengan taukeh-taukeh kelab malam, malah disebabkan beliaulah kelab malam di sekitar bandar Alor Setar tumbuh bagai cendawan lepas hujan.


Hinggakan ada sebuah cafe yang menayangkan tarian seksi dan penyanyi separuh bogel yang berhampiran dengan rumah beliau. Tak percaya boleh baca kat SINI.

Kalau tanya Phahrol, tentunya beliau kata tidak tahu dan tidak akan bertanggung jawab.. namun..

Bak kata orang, kalau kita tak salah, buat apa nak takut. Betui tak?

Tapi takkan kita nak salahkan Phahrol saja kot? Siapa yang lantik Phahrol kalau bukan kerajaan negeri.. Jadi tentunya kerajaan negeri Pas Kedah yang perlu bertanggung jawab keatas semua ini.

Kalau dibiarkan Pas terus di Kedah, Mc takut.. anak muda kita akan rosak. Sudah la gelaja moral semakin meningkat di Kedah. Kalau diteruskan lagi.. rasanya lingkup semua anak muda Kedah macam ni.

Apa yang perlu kita buat, ialah tolak kemungkaran yang telah dibawa oleh kerajaan negeri sekarang.

Macam nak buat?

Tak reti-reti nak bagi kat BN balik Kedah ni? Insyallah kerajaan BN Kedah yang sudah belajar dari kesilapan akan terus memakmurkan keharmonian rakyat di Kedah dan akan lakukan sehabis baik untuk rakyatnya.


McTheory:
Bagi kat Pas pun, nama saja ISLAM, tapi kelab malam bercambah-cambah jugak.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...