House PK

House PK


GEMPAR! KHAZANAH DAN TONY FERNANDES MEMBAZIRKAN WANG RAKYAT! INI BUKTINYA!

Posted: 26 May 2012 12:40 AM PDT

Wah! Deal dah batal tapi Tony tetap naik MAS free?
Cakap banyak pun tak guna, korang baca je la apa yang ditulis oleh YB Wee Choo Keong, KLIK SINI

Juga baca apa yang ditulis oleh Another Brick KLIK SINI

Serta tulisan panas berapi pasal MAS-Air Asia oleh JMD Kat SINI

Aku nak tanya Khazanah ni, apa yang special sangat si Tony Fernandes ni hingga diberi layanan FIRST CLASS sebegini? Lagi satu apa jasa Khazanah Nasional untuk ekonomi Malaysia ek? Masih relevan lagikah Azman Mokhtar?

MAMPOS AMBABIGA! MAKIN RAMAI SAKIT HATI DENGAN KETUA LGBT NI!

Posted: 25 May 2012 08:24 AM PDT

Aku suka apa yang sedang berlaku terhadap Ambabiga ni, selama ini betina sundal ni ingat dia besar sangat. Sekarang baru dia tahu ya, betapa tingginya langit dan rendahnya bumi. Hari-hari ada saja pihak nak buat demo depan rumah dia. Selama ini dia besra kepala dan selalu pertikaikan hak dia tak dihormati, sekarang?



Teruskan usaha korang semua, tak kira la Bersih 4.0 ke, Halau 1.o ke atau nak buat apasar malam kat rumah dia ke, janji dia tahu betapa sengasaranya rakyat Malaysia ni bila betina sundal ni nak bikin kacau!

AJAR DIA LAGI!

Juga baca kat sini bagaiman si Betina Sundal tu tak mau terima MEMO, KLIK SINI

CILI KASI TARUK! KENAPA SKANDAL SEKS BERLELUASA DALAM PAKATAN HARAM? WHY?

Posted: 25 May 2012 05:30 AM PDT

PENULIS sebenarnya benar-benar tidak faham dengan Pakatan haram pembangkang. Sejak Anwar 'berjaya' meloloskan diri dari kecaman ahli-ahli partinya dengan taktik 'looks like me but not me', semakin galak pulak pemimpin Pakatan haram yang lain mengikut jejak yang sama.

Seronok melakukan perkara terkutuk tersebut tanpa ragu-ragu dan takut-takut seperti dulu. Maklumlah, sudah ada precedent case yang boleh dijadikan rujukan untuk mengatakan bukan dia yang terlibat (walaupun terakam).

Dari parti Anwar sendiri ada (PKR), dari PAS ada, malah terbaru ini dikhabarkan, dari DAP pun ada juga.

Sebelum itu pun kita dah digemparkan dengan skandal 'mengangkang' Elizabeth Wong. Itu pun lepas juga tapi tak guna taktik macam Anwarlah, nak guna macam mana, terang-terang muka dan 'kemaluannya' yang ditayangkan milik dia.

Manakala lelaki yang terlibat ditaja duduk di luar negara secara haram, pasport dan KTP (kartu tetap penduduk @ kad pengenalan), semuanya disediakan. Macam itulah cara Pakatan haram mendiamkan perbuatan salahnya, ini pun masih ramai yang gila babi menyokong, betul tak faham.

Soalan penulis, kenapa semua ini boleh berlaku? Apa sudah jadi dengan Pakatan haram sekarang? Takkanlah tidak ada langsung sedikit pun rasa bersalah kerana terlibat dalam perilaku moral yang seumpama ini?

Yang penulis diberitahu, ramai yang terlibat ini (kecuali sorang), bukan muda-muda lagi, malah ada tu yang umurnya dah cecah 60-an pun masih ligat cari pelacur, terutama dari China (China doll).

Semua ini sebenarnya menanti masa untuk didedahkan. Dedah sekarang pun terlalu awal, malah bagi peluang untuk yang terlibat mencari alasan menafikan, kalau tidak mendiamkan diri dari sebarang publisiti. Kadang-kadang dia tampil juga, tapi walaupun batang tubuhnya ada disitu, mulutnya terkunci rapat. Takut-takut ada pulak soalan yang menjurus ke situ.

Penulis yakin, setelah masa yang dinantikan itu sampai, berbondong-bondonglah klip video yang berkenaan keluar.

Ini berbeza dengan pemimpin UMNO. Setakat yang penulis dengarlah, tidak ada skandal seumpamanya itu berlaku. Kalau ada pun membabitkan pemimpin dari Sabah, itu dah disebut adalah isterinya yang nombor dua. Tak dikecoh-kecoh untuk mengelak perasaan yang pertama terganggu, walaupun khabarnya tahu.

Yang selalu dikaitkan dengan UMNO ini selalunya soal rasuah, walaupun tak berapa banyak kes rasuah membabitkan pemimpin UMNO dibuktikan di Mahkamah. Kalau pun didapati bersalah di Mahkamah Tinggi, ramai yang bebas selepas perbicaraan di Mahkamah Rayuan dan Persekutuan.

Macamlah dalam Pakatan haram tidak berlaku penyelewengan dan salah guna kuasa, tapi sebab baik punya cover, maka masalah itu tidak menjadi kudis kepada sesiapa. Penulis yakin setelah kita merampas semula negeri-negeri itu, semua penyelewengan ini akan dibongkar.

Selebihnya, banyak dakwaan kepada pemimpin UMNO ini penulis lihat yang bersifat dakwaan air liur semata-mata. Dia tunjuk apa yang nampak, yang tak nampak dia tak peduli nak ambil tahu pun, sedangkan resmi biasa dalam menghukum, semua fakta perlu diambil kira. Tapi, itulah resmi Pakatan haram.

Sementara dia sendiri, banyak buat onar dalam bilik tidur. Ada dengan pelacur, ada dengan jantan, ada juga dengan bini orang. Bila ada bukti video, "oohh itu bukti besi, tak boleh dipakai", tapi bab Altantunya, semua pun angguk-angguk dan percaya walau apa bukti pun takde.

Paling tidak, belanja wang hantar peguam pergi Perancis, ambil gambar depan mahkamah Perancis dan buat tuduhan kononnya ada kes rasuah dan pecah amanah. Betul punya sengkek pemikiran yang semacam itu. Kalau betul ada kes, mana sapinanya, mana pertuduhannya, mana pendakwaannya?

Kepada orang-orang ini penulis nak katakan, bawak-bawaklah bertaubat. Kalau tak malu dengan manusia pun, malu dengan tuhan. Dunia ni mungkinlah boleh lepas, tapi akhirat besok nak lari kemana?

Sumber: MyKMU

WEI @mbnizar - KALAU KAU ANAK JANTAN TURUN LA CERAMAH KAT SG ROKAM MALAM INI!

Posted: 25 May 2012 02:05 AM PDT

Dewan Orang Ramai Kampung Sungai Rokam, dekat Ipoh akan menjadi gelanggang siri ceramah Nizar Pembohong Bersiri yang dijadual bermula jam 8.30 malam, sekaligus membongkar satu persatu pembohongan yang dilemparkan oleh Mantan Besar itu terhadap pemimpin dan kerajaan Barisan Nasional (BN) selama ini.

Selain Hanafiah Man, dua panel jemputan akan turut hadir memberi ceramah iaitu bekas Ketua Penerangan Pas Selangor, Hasan Basri dan Ketua Pemuda UMNO Perak, Khairul Azwan Harun.

Sebelum ini, Nizar yang juga Adun Pasir Panjang bertindak menceroboh ceramah sama yang diadakan di Tualang Sekah, dekat Kampar yang turut dihadiri oleh exco kerajaan negeri, Datuk Saarani Mohamad dan Ketua UMNO Bahagian Kampar, Datuk Mohd Radzi Manan.

Melalui video yang dimuatnaik dalam You Tube, Nizar mendakwa penceramah UMNO kecut perut apabila melihat beliau hadir untuk mendengar ceramah yang membongkar siri pembohongan yang dilakukannya selama ini.

Difahamkan, lokasi siri ceramah malam ini terletak tidak jauh dari kediaman Nizar.

Kita tunggu dan lihat sama ada Nizar masih berani datang dan ceroboh ke sesi ceramah malam ini.

HOUSE PK: Ini aku petik dari Perak Today. SO Nizar, ada berani mau turun dan serang lagi ceramah malam ini? Aku nak tengok jugak sejauh mana kau berani beb? 
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...