PAPA GOMO

PAPA GOMO


Jangan Jelous - Papa Gomo Kini Peminat K-POP

Posted: 25 May 2012 09:00 PM PDT

Gua tak berapa nak layan sangat K-POP ni, tapi malam tadi gua boleh terjebak dengan K POP yang merupakan Fenomena luar biasa buat para belia baik dalam Malaysia mahupun luar. K-POP yang sememangnya hangat dengan tarian dan muzik yang pantas serta rancak.

Semalam di Putrajaya berlangsungnya konsert K-POP yang mana membawa kumpulan dari Korea U KISS bagi menghiburkan para belia sempena Himpunan Jutaan Belia 2012. Jom layan konsert U KISS yang semat dirakamkan.





Amacam? Masih tak cukup? kalau tak cukup lu orang beli le DVD kumpulan K POP hahaha. Apa pun malam ini satu lagi kumpulan K-POP dari Korea Ten Top, Del Shabet akan hadir menghiburkan para belia terutama peminat K-POP. Jadi kepada yang berkesempatan jangan tunggu lagi ayuh kita ke Putrajaya malam ini.

Kita layan K-POP.....hahaha. Malam ni Del Shabet tu semua perempuan Korea... so hehehe......sendiri fikir lah kawan....


Psssttt... Gua sokong K POP...keh keh keh


Nik Aziz Naik Sawan Bila Ahli Parlimen PAS Gesa Belia Sokong Kerajaan BN

Posted: 25 May 2012 05:00 PM PDT



Semalam satu tamparan buat pakatan Pembangkang yang sebelum ini menyatakan Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya adalah satu pekara yang terkutuk dan tidak bagus untuk para belia. Malah jentera Cybertroopers pembangkang mengeluarkan pelbagai kisah bahawa HBN2012 di Putrajaya ini dengan pelbagai cerita yang tidak enak bagi menghasut rakyat membenci kerajaan BN yang mengadakan HBN 2012 ini.

Hakikatnya pemimpin Pembangkang sendiri yang memuji akan program Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya ini. Meh layan video dibawah:







Kenapalah pemimpin pembangkang tak macam ahli Perlimen Hulu Langat ni yang bersikap rasional dengan kerajaan yang sedia ada? Kenapa ?


Juak PAS,PKR,DAP nak kata apa lagi? Oh depa pastinya akan kata Ahli Parlimen PAS yang menyokong Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya ini telah dibayar UMNO. Biasalah puak pakatan depa lain karja takda semuanya nak dikaitkan dengan Konspirasi. BINGAI!!!

Apa pun Hari ini YAB Perdana Menteri akan turun dan akan bersama Belia negara menyertai pelbagai acara di Himpunan Jutaan Belia Negara ini.


Psssttt... Juak Pakatan Pembangkang sudah pasti maki hamun pemimpin PAS tu hahaha

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

KSU Kementerian Belia Dan Sukan Bangga Dengan Belia Malaysia

Posted: 25 May 2012 11:00 AM PDT




Ketua Setiausaha Kementerian Belia dan Sukan Dato' Mohid Mohamed berkata Himpunan Jutaan Belia 2012 Semakin Mendapat Sambutan menggalakkan dari belia seluruh Malaysia.

Hari ini Dato Seri Najib Razak akan merasmikan Himpunan Jutaan Belia jam 3 pm. So kepada yang berkesempatan jom hadir.

Psssttt... Puak Pembangkang gerenti panas pagi nanti jam 8 hahaha...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Cas RM 50 Body Massage Akan Disumbangkan Kepada Kanak Kanak Tadika - Khalid Ibrahim

Posted: 25 May 2012 05:00 AM PDT



Kah kah kah....Adoi betul betul Pakatan Haram lah depa ni. PAS,PKR DAP memang semuanya pakatan HARAM. Pemimpin depa takpayah cakap lah dah tentu harami.

Meh sini baca sat:

"Setelah berulang kali ditegur kerana tidak melaksanakan janji manifestonya, kerajaan negeri Selangor hari ini mengumumkan pemberian elaun tadika RM50 sebulan kepada 3,000 kanak-kanak mulai Julai ini.

Peruntukan RM150,000 sebulan di bawah Skim Tunas itu diumum Ahli Exco negeri, Dr Halimah Ali pada sidang media petang tadi di sini selepas mesyuarat EXCO kerajaan negeri.

Halimah mendakwa bantuan RM50 itu akan membantu "ibu-ibu muda yang tertekan dengan kenaikan harga barang".

Menurut beliau, bantuan itu akan diberikan kepada isi rumah yang berpendapatan kurang daripada RM1,500 sebulan.

Beliau tidak menyatakan bagaimana kerajaan negeri akan memilih 3,000 kanak-kanak itu ataupun butiran isi keluarga di Selangor yang masih mempunyai pendapatan kurang RM1,500."


Kah Kah Kah.... Lepas kena tibai dengan KJ barulah Kerajaan Pakatan Selangor melompat macam kera busuk sampaikan dengan tergesa gesa umumkan akan beri bantuan RM50 Hinggit pada kanak kanak berumur 5 hingga 6 tahun.

Tapi hangpa ingat rakyat bodoh ke? Depa Pakatan Haram Selangor baru UMUM dan ianya belum dilaksanakan. Malah lebih malang apabila janji mereka sebelum PRU 12 yang lalu untuk beri semua kanak kanak di Selangor berumur 5 ke 6 tahun tidak dilaksanakan sebaliknya hanya memilik kanak kanak yang layak untuk diberikan RM50 Hinggit tu.

Tak cukup degan itu Janji PRU 12 lepas yang mereka janjikan nak beri RM100 seorang telah dikurangkan menjadi RM50 Hinggit. Kenapa tak tunai janji RM 100 yang dijanjikan dulu? Kenapa dikurangkan? Kenapa bantuan yang kononya nak diberikan tu tidak kepada semua kanak kanak berumur 5 ke 6 tahun?

Ini lah Pakatan Haram yang kerja mereka hanya tahu menipu dan berbohong sahaja. Mereka sebenarnya tertekan dengan kenyataan KJ dalam debat tempoh hari yang mana GAGAL dilaksanakan mereka Pakatan Rakyat Haram ini untuk memberi bantuan kepada kanak kanak tadika. Justeru itu mereka UMUM kan nak beri bantuan walhal mereka sendiri pun tidak tahu hala tuju bantuan yang nak diberikan tersebut.


RM 50 hinggit nak diagihkan kepada kanak kanak tadika. RM 50 Hinggit tu sama dengan satu package Body Massage di Selangor. Apa duit dari rumah urut ke yang nak diagihkan kepada kanak kanak tadika tu?

Rakyat Selangor usah lagi ditipu Pakatan Haram ini. Pastikan PRU 13 kita tolak mereka pembohong dan perompak wang rakyat. Lori sampah Berpuluh juta boleh beli. Kanak kanak tadika nak bagi RM 100 Hinggit sorang pun tak boleh. Nampak sangat kuat MENYAMUN pakatan Haram Selangor ni.


Psssttt... Duit Massage pi bagi kat bebudak Tadika.....gila lah

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Belia Akan Pastikan Putrajaya Di Pertahankan

Posted: 25 May 2012 03:24 AM PDT


"Kami akan pertahankan Putrajaya"







Rata rata belia yang ditemui di Perhimpunan Jutaan Belia di Putrajaya menyatakan kepuasan dan penghargaan kepada pihak kerajaan Malaysia kerana mengadakan hari sebegini dalam mengiktiraf para belia.

Malah dalam perhimpunan Jutaan Belia di Putrajaya ini juga warga tua yang diluar lingkungan belia menyambut baik usaha kerajan atas penganjuran hari Belia ini. Dan mereka mengharapkan agar Hari belia terus diadakan dari masa ke semasa.

Aktiviti yang berfaedah dan mendatangkan manfaat buat seluruh warga belia dari membuang masa mahupun melakukan aktiviti yang tidak berfaedah sepertimana yang dilakukan beberapa belia dengan melakukan Demo dan tidor diatas jalan.

Malam ini dijangkakan lebih hangat dengan konsert konsert yang berlangsung. Jom ke Putrajaya bagi meraikan Hari Jutaan Belia 2012.

Psssttt... Cuaca baik, sesuai untuk hadir malam ini......


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


PANAS - Penduduk Kelana Jaya Perli Azmin Ali YB Jamban

Posted: 25 May 2012 12:30 AM PDT




Kecoh dan memang kecoh apa yang berlaku semalam di Kelana Jaya apabila penduduk diparlimen tersebut membantah tindakan kerajaan Pakatan PAS,DAP,PKR Selangor yang cuba merompak tanah rakyat dengan menjadikan projek komersial.


"Min mak kau panggil balik"

Paling teruk dikecam adalah YB Jamban ataupun dikenali dengan nama Asmin Ali. Kronologi lengkap kejadian semalam serta gambar rakyat yang berang KLIK DISINI


Psssttt... Kerakusan Pakatan Haram ni memang keterlaluan sampaikan padang awam pun nak dirembat depa. Celako


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...