ISU KHALWAT BADRUL AMIN - "Ostaz Badrul Ajak Saya Ke Bilik Untuk Sesi Kaunseling Sulit" - Pengakuan Zatiwani

 



AIDCNews – 27/02/12 – Wanita yang turut ditahan bersama Dr Badrul Amin di sebuah hotel awal pagi kelmarin tiba di pejabat Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) kira-kira jam 3.05 petang ditemani oleh seorang ahli keluarga yang tidak dikenali untuk memberi keterangan berkenaan kes khalwat tersebut.

Sementara itu, pasangannya, Badrul Amin seperti dilaporkan Antarapos tiba lebih awal kira-kira jam 2.40 petang dengan berjaket hitam diiringi isteri beliau dan peguamnya, Ahmad Nizam Abbdul Hamid yang juga aktivis PKR Pahang.

Mereka telah dipanggil oleh JAIP untuk memberi keterangan bagi membantu siasatan JAIP di bawah Seksyen 145 Enakmen Pentadbiran Ugama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang 1982.

Badrul Amin seperti dilaporkan Mstar menuduh kesnya itu sebagai perangkap terancang yang didalangi UMNO Read More.....

Badrul Amin kata beliau diFitnah....Hua hua hua.. jam 2 pagi Ustaz pakai tuala dalam bilik duduk buat apa? Fitnah menatang apa kalau dah suami wanita tu sendiri datang Pukul Ostaz?

Macam mana lah Badrul Amin yang Seks Mania ni si Kerajaan Pakatan Selangor boleh ambil untuk menjawat jawatan Penasihat Ugama Islam kepada Menteri Besar?

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...