PAPA GOMO

PAPA GOMO


Helmi Malik Kekasih Elizebeth Wong Akan Melarikan Diri Dari Tahanan

Posted: 27 Feb 2012 06:00 PM PST



Kesukaran hidup dan keaiban yang dilalui oleh Hilmi Hazimin Malek dan bekas kekasihnya, Elizabeth Wong dipercayai berpunca daripada permainan kotor politik Pakatan Rakyat sendiri.

Hilmi yang menjadi buruan polis Kuala Lumpur sejak 2009 bagi membantu siasatan berhubung penyebaran gambar-gambar bogel Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Bukit Lanjan itu bagaimanapun tidak tahu siapakah musuh dalam selimut yang menganiayanya itu.

"Saya tidak menolak kemungkinan ada musuh dalam selimut yang menyimpan dendam atau dengki kepada saya atau Eli (panggilan untuk Elizebeth). Namun saya tidak tahu siapakah orang itu dan motif mereka bertindak begitu,
- Kosmo Online


Exco Kesayangan Kerajaan Negeri Pakatan Selangor

Nah diatas itu kenyataan terbaru dari Helmi Malik suspek utama penyebaran Gambar Bogel kekasihnya Elizebeth Wong Adun PKR Bukit Lanjan yang juga Exco Kerajaan Negeri Pakatan Selangor. Kenyataan yang mana pada pandangan Gomo telah cuba mengalihkan isu sebenar yang Rakyat Malaysia perlu ketahui.

Dalam kenyataan diatas Helmi Malik cuba meraih simpati dengan menyatakan beliau dan Elizebeth Wong merupakan mangsa teraniaya yang mungkin dilakukan pihak yang dendam dan dengki dengan beliau ataupun Elizebeth Wong. Perminan Politik Kotor Pakatan dinyatakan Helmi Malik dalam cubaan meraih simpati masyarakat.

Gomo nak mengajak anda mengimbas kembali kenyataan Helmi Malik sewaktu beliau mula mula ditahan oleh pihak berkuasa Indonesia di Batam:

Dari keterangan Azmin keptugas, selama di Jakarta selalu dibiayai Partai Keadilan Rakyat (PKR).

"Saya memilih untuk menetap di Indonesia walaupun tempoh menetap telah berakhir, kerana saya telah disarankan oleh keluarga, pimpinan PKR di Malaysia supaya berpindah buat sementara waktu ke Indonesia"

Nah diatas ini pula Hilmi Malik secara jelas dan terang bahawa beliau DIBIAYAI oleh Parti Keadilan Rakyat PKR selama mana beliau melarikan diri di Indonesia. Segala pergerakkan dibiayai oleh PKR yang mana kita tahu ketua mereka adalah Anwar Ibrahim.

Hilmi Malik waktu ini cuba menyelamatkan individu yang membiayainya sepanjang beliau melarikan diri di Indonesia. Persoalan yang perlu dijawap adalah SIAPA PEMIMPIN PKR YANG MEMBIAYAI BELIAU?

Elizebeth Wong waktu ini terus membisu dan melarikan diri dari sebarang soalan dari wartawan. Malah program program yang dijalankan di Selangor juga tidak dihadiri beliau selaku Exco Kerajaan Negeri. Menteri Besar Khalid Ibrahim pula terus menyepi seribu bahasa dalam mengulas apakah tindakan selanjutnya berhubung pekara ini.



Azmin Ali? Lu orang Fikir fikir kanlah ye..........


Psssttt.... Yang biayai Helmi Malik adalah orang yang menyebarkan Gambar Elizebeth Wong, Difahamkan video seks Eli juga masih berada dalam tangan pemimpin PKR itu.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Ambo Tokse Doh - Dikir Barat Khas Buat Semua

Posted: 27 Feb 2012 11:00 AM PST



Mari adik kakak kita saksikan dikir barat khas buat seluruh rakyat Kelantan dan juga Malaysia untuk mengenal dengan lebih dekat Parti PAS ini. Dalam Dikir Barat ini banyak tauladan yang boleh kita ambil demi memastikan PRU 13 kelak PAS ditolak oleh Rakyat Kelantan dan juga Malaysia.

Tolong Sebarkan ye kawan kawan.....huhuhu


Psssttt.... Sengsaranya rakyat Kelantan, kalau PAS Tadbir Malaysia? Isy isy isy


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


"Ostaz Badrul Ajak Saya Ke Bilik Untuk Sesi Kaunseling Sulit" - Pengakuan Zatiwani

Posted: 27 Feb 2012 04:00 AM PST




AIDCNews – 27/02/12 – Wanita yang turut ditahan bersama Dr Badrul Amin di sebuah hotel awal pagi kelmarin tiba di pejabat Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) kira-kira jam 3.05 petang ditemani oleh seorang ahli keluarga yang tidak dikenali untuk memberi keterangan berkenaan kes khalwat tersebut.

Sementara itu, pasangannya, Badrul Amin seperti dilaporkan Antarapos tiba lebih awal kira-kira jam 2.40 petang dengan berjaket hitam diiringi isteri beliau dan peguamnya, Ahmad Nizam Abbdul Hamid yang juga aktivis PKR Pahang.

Mereka telah dipanggil oleh JAIP untuk memberi keterangan bagi membantu siasatan JAIP di bawah Seksyen 145 Enakmen Pentadbiran Ugama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang 1982.

Badrul Amin seperti dilaporkan Mstar menuduh kesnya itu sebagai perangkap terancang yang didalangi UMNO Read More.....

Badrul Amin kata beliau diFitnah....Hua hua hua.. jam 2 pagi Ustaz pakai tuala dalam bilik duduk buat apa? Fitnah menatang apa kalau dah suami wanita tu sendiri datang Pukul Ostaz?

Macam mana lah Badrul Amin yang Seks Mania ni si Kerajaan Pakatan Selangor boleh ambil untuk menjawat jawatan Penasihat Ugama Islam kepada Menteri Besar? Punaisihat punya kerja le ni si Anwar Al Juburi.


Psssttt.... Sesi Kaunseling jam 2 pagi...hahaha.....ada ke wanita lain nak bersesi dengan Gomo waktu jam 2 pagi ni? hehehe

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


MB Selangor Melindungi Penasihat Ugamanya Yang Ditangkap Khalwat

Posted: 26 Feb 2012 11:00 PM PST


Badrul Amin
Penasihat Ugama Islam MB Selangor

Kerajaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor hari ini mengarahkan Ketua Penerangannya, Dr. Badrulamin Bahron mengambil cuti selama sebulan sehingga nama beliau dibersihkan daripada tuduhan khalwat dengan isteri orang di Pahang semalam.

- Parti Kongkek Rakyat (PKR)

Kenyataan diatas dikeluarkan oleh pihak PKR ke atas Badrul Amin Penasihat Ugama Islam kepada MB Selangor Khalid Ibrahim. Satu tindakan yang pada dasarnya tepat bagi menjernihkan kekerohan yang timbul ekoran penangkapan Badrul Amin yang ditangkap Khalwat bersama Isteri orang di Pahang.

Namun demikian kenyataan yang dikeluarkan pihak PKR ini sebenarnya adalah cubaan sekali lagi menutup masaalah moral kepimpinan mereka. Cubaan demi membohongi dan menipu rakyat Malaysia bahawa pemimpin mereka dilanda masaalah moral dah akhlak yang terok.

Elizebeth Wong Adun Bukit Lanjan
Exco Kerajaan Negeri Selangor

Dulu sewaktu isu gambar bogel Elizebeth Wong tersebar, pihak PKR dan Kerajaan Negeri Selangor melakukan tindakan yang serupa iaitu menyuruh Elizebeth Wong bercuti dari menjalankan aktiviti sebagai exco Kerajaan Negeri.

Selepas sahaja cuti dan isu kembali reda Elizebeth Wong masuk bertugas semula dan menjalankan kerja biasanya tampa sebarang tindakan dari parti dan juga Kerajaan Negeri dalam isu Gambar Bogel yang mana keruntuhan Moral dan Ahlak seorang pemimpin politik.

Kini pekara sama berulang kembali yang mana Badrul Amin pula cuba diselamatkan kepimpinan PKR dan juga Kerajaan Negeri Selangor dibawah Pentadbiran Kerajaan Pakatan PAS,DAP,PKR.

Inilah Pakatan PAS, DAP, PKR yang saban hari akan menipu rakyat Malaysia. Masaalah keruntuhan mora para pemimpin mereka perlu dijauhi oleh Rakyat Malaysia agar tidak menjadi barah dalam kehidupan rakyat seharian.

Bagaimana mungkin Badrul Amin yang sudah ditangkap Khalwat dan turut mengakui beliau berkesedudukan dengan seorang Isteri orang didalam sebuah bilik hotel waktu jam 2 pagi masih boleh menafikan bahawa beliau tidak melakukan sebarang kesalahan.

Jam 2 pagi berdua duaan dengan isteri orang didalam sebuah bilik Hotel sudah pastinya mengundang satu tanggapan negatif apatah lagi yang menangkap Badrul Amin PKR adalah suami wanita itu sendiri.

Badrul Amin seharusnya malu kepada rakyat Malaysia dan malu kepada PAS sekutu parti mereka kerana saban hari memakai Kopiah putih namun melakukan perbuatan terkutuk dengan isteri orang.

Untuk apa Badrul Amin dengan hanya bertuala berdua duaan dengan isteri orang jam 2 pagi dalam bilik hotel? Untuk sesi Kaunseling seperti mana yang beliau nyatakan? Semoga Badrul Amin bermuhasabah diri dan mengakui akan keterlanjuran yang beliau lakukan.

Mungkin dalam arena politik pihak PKR dan PAS boleh menutup mata namun dengan Allah yang satu serta malaikat di kiri dan kanan segalanya tercatit dengan jelas bahawa satu perbuatan terkutuk dilakukan Badrul Amin yang merupakan Penasihat Ugama Islam buat MB Selangor.


Psssttt.... Suruh bercuti untuk tutup cerita Khalwat.... Tu ketelusan Kerajaan pakatan?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...