PAPA GOMO

PAPA GOMO


Mahasiswa Robot Berang Hassan Ali Perli Anwar Ibrahim Main Bontot

Posted: 05 Jan 2012 06:00 PM PST





Aku rasa tak lama lagi Hassan Ali akan dikenakan tindakan Disiplin oleh parti PAS dan juga Pakatan Rakyat kerana keceluparannya menidakkan apa yang digerakkan oleh Anwar Ibrahim dalam memperbodohkan rakyat Malaysia pada 9 Jan nanti. Meh layan Video dibawah ini.



Amacam beb? Pedas tak Hassan Ali tegur? Tak cukup lagi? Meh baca bawah ni pulak:

Exco kerajaan negeri Selangor Datuk Hasan Ali tidak menyokong perhimpunan 'Bebaskan Anwar' pada 9 Januari ini dan tidak akan menghadiri demonstrasi itu.

Perhimpunan itu dianjurkan oleh PKR dan akan dihadiri oleh pemimpin dan penyokong Pakatan Rakyat sebagai menunjukkan sokongan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika keputusan perbicaraan liwat II yang membabitkan ketua pembangkang itu diumumkan.

Sehubungan itu, Hasan yang juga bekas pesuruhjaya Selangor menasihatkan mahasiswa dan pelajar khususnya yang sedang menghadapi peperiksaan dalam tempoh ini supaya tidak menghadiri perhimpunan itu.


"Demi Keamanan Negara"

"Walaupun terdapat arahan oleh Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr Rani Osman bagi ahli-ahli (PAS) suapaya hadir, saya merasakan bahawa ini adalah tidak sesuai.

"Saya telah semak sebelum ke sidang media ini, tidak terdapat arahan oleh mana-mana pesuruhjaya PAS negeri lain yang mengeluarkan arahan seumpama itu. Tiada juga arahan yang dikeluarkan oleh pemimpin atasan supaya hadir. Oleh itu, saya tidak akan hadir," katanya.

Hasan, bekas ahli akademik dan bekas ketua Biro Tatanegara, berkata sebagai pelajar mereka perlu menumpukan perhatian pada pelajaran dan tidak terpengaruh apa-apa yang mungkin berlaku kepada Anwar.


"Kami Mahasiswa Robot Akan Pertahankan Kote Bengkok Anwar"

"Tumpukan perhatian pada pelajaran dan masa depan anda. Saya difahamkan kebanyakan universiti seperti Universiti Malaya, Universiti Industri Selangor, Universiti Teknologi Mara, Universiti Pertanian Malaysia sedang mengadakan peperiksaan dalam tempoh ini.

"Tumpukan pada peperiksaan dan lakukan yang terbaik.


"Saya kasihan terhadap Anwar tetapi beliau tidak seharusnya menjadikan masalah peribadinya sebagai isu negara dan mengheret orang lain bersama. Pelajar sekolah menengah juga harus kekal di sekolah-sekolah dan tidak menjejaskan pelajaran mereka," katanya. - KLPOS



Gua taknak cakap panjang tapi gua nak ingatkan satu je beb, apa yang Hassan Ali nyatakan itu adalah benar dan kita sebagai rakyat Malaysia yang mencintai keamanan sudah pasti bersetuju dengan hal ini. Mengapa hendak perbodohkan diri menyokong Anwar Ibrahim yang terbukti melakukan Liwat ke atas Saiful Bukhari?

Nak jadi Perdana Menteri mestilah mempunyai moral yang baik dan dalam hal ini kenyataan Hassan Ali yang menegaskan bahawa Anwar Ibrahim tidak bermoral perlu kita nilai dan perlu kita renungkan. Sesuaikah Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Malaysia?

Apa pun lu orang nak cakap pada Gua Hassan Ali semakin dibenci oleh puak Edrogan dalam PAS sendiri. Semakin ramai yang cuba mematikan Karier politik Hassan Ali dan Gomo yakin Hassan Ali tidak gusar akan pekara itu kerana beliau berpegang kepada prinsip Agama, Bangsa, Negara dan Raja Raja Melayu.

Psssttt...Pergh ketepek jatuh atas muka Khalid Samad Anjing DAP...ha ha ha




"I'm Monkey"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Jangan Mudah Terpedaya Dengan Raja Petra Pencacai Anwar Ibrahim

Posted: 05 Jan 2012 02:45 PM PST


Raja Petra Bangsat

Sekarang Raja Petra membalun Anwar Ibrahim walhalkan satu tika lalu beliau lah yang paling kuat merekayasakan fitnah jahat kepada Najib Razak dan juga UMNO. Ikuti temubual dibawah ini.



Syabas kepada bekas pencacai Anwar Ibrahim Mohd Nazmi Rosli Bekas Setiausaha PKR Selangor yang telah sedar diri atas kesilapan menyokong Kote Bengkok Anwar Ibrahim satu tika lalu.

Amat menarik apa yang dinyatakan oleh bekas Setiausaha PKR yang mana menemplak Raja Petra Kamarudin yang sekarang ini dilihat cuba mencari sesuatu peluang dalam Kerajaan setelah sebelum ini menghentam Dato Seri Najib Razak dan Datin Seri Rosmah Mansor.

Gomo setuju dengan kenyataan dalam video diatas Anwar Ibrahim ini, Raja Petra dulu bukan main tibai UMNO dengan fitnah dan rekayasa jahatnya. Sekarang Raja Petra menghentam pula Anwar Ibrahim dan manusia seperti ini tidak boleh dipercayai sama sekali kerana amat mudah untuk berpaling tadah.

Sekarang pembangkang telah lemah dan tidak kuat dan mungkin ini peluang Raja Petra untuk menjilat pula Kerajaan. Harap usah dilayan dan diserap kepada kerajaan akan Raja Petra ini. Jika beliau nak hentam Anwar Ibrahim ka siapa sekalipun dalam pembangkang memang kita mengalu alukan.

Kata mudah dari Gomo buat Raja Petra untuk pemahanam semua,
"Bersihkan Taik Taik yang telah dilemparkan dulu dan cuci lah taik taik itu"


Psssttt... Raja Petra..... Gua memang tak berminat dengan dia ni, bangsat dan perosak negara. Ptuih


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


LIVE - Demo Mahasiswa Robot Di USM Makin Panas

Posted: 05 Jan 2012 09:33 AM PST


Gila dan memang gila demo yang berlangsung malam tadi di USM Pulau Pinang. Agak dasyat juga diwar warkan pada mahasiswa untuk turun kononya dijangka sekitar 500 orang akan turut serta dalam demo tersebut.

Apa pun gambar diatas bukti kepada kita semua untuk menilai sendiri apa sebenarnya perjuangan anak anak muda mahasiswa robot ini.

Paling kelakar bila mahasiswa robot Anwar Ibrahim malam tadi yang berdemo di USM akhirnya buat study group konon kononya nak cover line dari ditangkap. Semua mereka juga adalah kaum cina.

Dari Demo Bertukar kepada Study Group

Nampak lah kaum cina ni demo pun depa cerdik. Time nak kena tangkap buat buat berlakon study group. Mahasiswa robot Melayu pulak? Hangpa fikir lah macam mana berlagaknya depa siap cabar Polis tangkap lagi.

Apa sekalipun malam tadi bukti jelas bahawa para mahasiswa semakin matang menjelang 9 Jan ini. Sudah makin berkurangan mahasiswa yang sanggup dijadikan Robot Anwar Ibrahim dan ini petanda jelas mahasiswa tidak menyokong apa yang dilakukan Gerakan Soliditari Mahasiswa Robot yang ditaja oleh Anwar Ibrahim.

Mesej dari YDP MPP USM
Alhamdulillah demo berjaya dicantas pd peringkat awal..perbincangan mereka hanya omong kosong semata-mata!! Terima kasih kerana doakan kami!! Aspirasi kekalkan keamanan kampus!! - YDP MPP USM..

Syabas kepada para Mahasiswa Aspirasi atas kesepakatan dan kecekapan anda dalam menyedarkan para mahasiswa lain usah menjadi Robot Anwar Ibrahim.


Psssttt... Kan bagus demo macam tu, duduk diam diam...hehehe

TERKINI - Mahasiswa Robot Merusuh Lagi Kali Ini Di Pulau Pinang

Posted: 05 Jan 2012 05:43 AM PST




Lagi demo keganasan ala ala monyet monyet yang kelaparan akan dilakukan oleh para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim malam ini. Dan kali ini lokasinya pula adalah di Pulau Pinang.

Pagi tadi Gomo menerima maklumat bahawa satu perhimpunan Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim akan dilakukan bertempat di USM pada jam 10 malam ini yang mana tempat berhimpun di Gelangang Bola Keranjang Desa Bakti USM Pulai Pinang.

Motif demo Mahasiswa Robot ini sama seperti yang dilakukan sebelum ini iaitu konon kononya minta AUKU dihapuskan dan beri kebebasan kepada para pelajar.

Ini lah kebodohan mereka Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim yang sanggup menjadi balaci semata mata untuk menyelamatkan kote bengkok Anwar Ibrahim.

Gomo Tak tahulah pada malam ini benda apa lagi para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim ini nak pecahkan. Kalau di UPSI pintu kaca klinik dipecahkan selepas ini apa lagi yang mereka nak buat?


"Saya Monkey"

Hassan Ali Pemimpin PAS sendiri telah menyatakan bahawa para Mahasiswa usah menjadi ROBOT kepada Anwar Ibrahim dan jangan menyertai perhimpunan yang sia sia ini. KLIK DISINI cerita Lanjut

Psssttt... Tak sudah sudah Anwar Ibrahim nak menjahanamkan negara Malaysia ini


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...