PAPA GOMO

PAPA GOMO


Blogger Sekupang Dua Bikin Panas, Nga Kor Meng Bakal Dibakar

Posted: 21 Dec 2011 08:30 PM PST



Lelaki diatas merupakan rakan Blogger Otai yang seangkatan dengan Papa Gomo sejak 2008. Ada cerita menaraik nampaknya semalam yang berlaku....

Bukan main berlagak si Nga Kor Meng pemimpin DAP Perak yang kita tahu seorang yang Racist dan Biadap ini. Berlagak sampaikan masuk kedalam rumah orang melayu Islam pun si Nga Koh Meng ni pakai kasut. Memang biadap si Babi DAP ni.

Semalam satu laporan Polis telah dibuat oleh rakan Blogger dari Perak Sekupang Dua keatas Nga Kor Meng yang mana mengikut dari laporan yang didedahkan mengenai Penyelewengan dan salahgunakuasa yang dilakukan Nga Koh Meng ini.

Untuk maklumat lanjut laporan tersebut sila Layari Blogg Sekupang Dua. KLIK DISINI

Psssttt... Bukti dan laporan dah ada, so pihak berwajib nak tunggu apa? Takkan tu pun nak ajar?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Demi Kebenaran Khir Toyo Diheret Ke Mahkamah, Pemimpin Lain?

Posted: 21 Dec 2011 05:00 PM PST




Kes perbicaraan bekas Menteri Besar Selangor, Dr. Mohamad Khir Toyo memasuki fasa terakhir apabila kedua-dua belah pihak Peguam Bela dan Pendakwaraya menutup hujahan kes mereka Isnin lalu. Jumaat ini, Hakim Datuk Wira Mokhtarudin akan membuat keputusan sama untuk menyabitkan Dr. Mohamad Khir dengan pertuduhan tersebut atau membebaskannya.

Dr Mohamad Khir dituduh mendapatkan satu barangan berharga bagi dirinya dan isteri dengan suatu balasan yang beliau ketahui tidak mencukupi iaitu dua lot tanah dan sebuah rumah yang terletak di alamat no 8 & 10, Jalan Suasa 7/1 L, Shah Alam, daripada Ditamas Sdn Bhd melalui pengarah Ditamas, Shamsuddin Hayroni, yang beliau ketahui mempunyai hubungan rasmi dengannya, pada harga RM3.5 juta, sedangkan hartanah itu telah dibeli oleh Ditamas pada 23 Disember 2004 dengan harga RM6.5 juta.

Pada hari jumaat ini, Hakim Datuk Wira Mokhtarudin Baki akan membuat keputusan mengenai kes ini. Berdasarkan hujahan pendakwaraya dan peguam bela, Hakim mungkin perlu memutuskan beberapa perkara berikut:

1. Apakah nilaian sebenar hartanah berserta rumah yang tidak siap pada 2007 itu sama dengan harga pembelian pada 2004 sebanyak RM 6.5 juta. Ini kerana pertuduhan tersebut dengan jelas menyatakan Dr. Khir memberi balasan yang kurang berbanding harga RM 6.5 juta.

2. Yang mana satu pilihan hakim dalam menentukan harga hartanah tersebut pada 2007 sama ada nilai pembelian, nilai oleh Rahim and Co atau nilai oleh TransAsia.

3. Jika hakim menerima nilai pembelian tersebut sebagai nilai struktur rumah tidak siap yang dibeli oleh tertuduh pada 2007, Hakim perlu membuat keputusan sama ada tertuduh mempunyai pengetahuan mengenai harga hartanah tersebut bernilai RM 6.5 juta.

4. Untuk menentukan sama ada tertuduh mempunyai pengetahuan ini, Hakim perlu membuat keputusan sama ada untuk menerima atau tidak keterangan SP2 dan SP 3. Hakim juga perlu memutuskan apakah kenyataan-kenyataan SP2 dan SP3 boleh diterima sebagai satu saksi yang suci dan melampaui keraguan munasabah. Ini kerana pertuduhan terhadap Dr Mohamad Khir bergantung kepada kenyataan-kenyataan SP2. Jika kedua-dua ini diterima oleh Hakim, maka Dr. Mohamad Khir akan disabitkan kesalahan.

5. Jika hakim menerima penilaian Trans-Asia, Dr. Mohamad Khir mungkin dibebaskan berdasarkan kenyataan SP2 sendiri bahawa beliau tidak pernah memaklumkan kepada tertuduh mengenai laporan ini.

6. Jika Hakim menerima laporan Rahim and Co, bermakna tertuduh harus dibebaskan walaupun pendakwaraya mendakwa SP2 terpaksa menjual kepada tertuduh. Ini kerana tertuduh mendapat barangan tersebut dengan memberi balasan yang setimpal. Dakwaan SP2 terpaksa menjual juga tidak dapat diterima kerana SP2 mengaku di dalam Mahkamah bahawa beliau yang menawarkan untuk menjual kepada tertuduh.

Penulis berkesempatan hadir di mahkamah isnin lalu dan membuat beberapa catatan Read More.....


Psssttt... Itu ketelusan Dato Seri Khir Toyo, Pembangkang nak pakai modal apa lagi?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

PANAS - Hassan Ali LIVE Di TV3 Jam 11.00 Malam Ini

Posted: 21 Dec 2011 07:13 AM PST



Jangan tunggu lagi mari kita saksikan temubual bersama YB Dato Hassan Ali di TV3 jam 11.00 malam ini. Dijangkakan ianya akan panas dan pastinya hangat dalam mengenal erti perjuangan PAS yang sebenar dan juga pembongkaran dalang utama dalam mematikan karier Politik Hassan Ali dan tidak lupa mereka yang bersekongkol dengan puak pelampau Kristian dalam memurtadkan umat Islam khusunya di Selangor.

TV3 jam 11.00 malam ini. ayuh saksikanya.....


Psssttt... APa lagi juak PAS? ambil lah tindakan disiplin keatas Hassan Ali


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Ekslusif - Aksi Dot Dot Dot Antara Guan Eng Nenen Dan Mansor Othman Dibongkar

Posted: 20 Dec 2011 11:30 PM PST





Hari ini gua nak story pasal Lim Guan Eng Ketua Menteri Pulau Pinang yang teruja lagi Jakun ketika dalam Kapal Selam Scorpene.Pada saat akhir nak meninggalkan KD Tun Razak tempoh hari setelah diarahkan keluar Gomo mendengar apa yang Lim Guan Eng nyatakan.

Ketika nak beredar Gomo dengar Guan Eng kata:

"Mansor! Macam mana? Ok?" Sambil tersengih sengih berjalan menuju ke arah Mansor dan menepuk bahu dan memeluk Mansor Othman Timbalan Ketua Menterinya.

Mansor Othman pula menjawap"

"Ok Boss" Dengan muka penuh bangga dan senyum meleret.

Itu lah adengan yang sempat Gomo ingat ketika saat terakhir meninggalkan kapal selam Scorpene KD Tun Razak sewaktu pameran LIMA Langkawi 2011 yang lalu.

Cuba anda bayangkan bagaimana agaknya apabila mereka Guan Eng, Mansor dan Ramasamy ketika berada dalam Kapal Selam dan menyelam sekitar 90 minit itu? Sudah pasti mereka akan terkinja kinja kerana dapat berada dalam Kapal Selam yang menjadi kebanggan negara.

Tapi sayang Gomo tidak berada waktu itu, jika Gomo ada sudah pasti Video dan Gambar Kegairahan mereka dalam Scorpene akan Gomo tampilkan buat rakyat agar menilai bagaimana Bahlol nya pemimpin Pembangkang ini dan betapa Sial nya depa ini.


Namun tak mengapa kerana setakat ini mereka ketiga tiga pemimpin Pembangkang yang menaiki kapal Selam Scorpene masih lagi Enggan Mengulas secara jelas akan keupayaan Scorpene kepada rakyat. Dengan ketakutan mereka itu sebenarnya memberikan mesej jelas buat kita bahawa Fitnah yang mereka lemparkan sebelum ini digagalkan oleh mereka sendiri.

Buat Rakyat Malaysia saksikan Video dibawah ini yang mana sempat Gomo rakan ketika berada di lautan Selat Melaka Utara diatas kapal Selam Scorpene KD Tun Razak.



Berbanggalah menjadi Rakyat Malaysia yang mana perairan negara kita dijaga cukup baik oleh pihak TLDM apatah lagi dengan adanya kapal Selam Scorpene ini. Jangan kita jadi petualang kepada negara dengan memburukkan negara dimata dunia sepertimana yang dilakukan pemimpin Pembangkang.


Psssttt.... Waktu anda membaca artikel ini Gomo berada di Sabah, meninjau Pelabuhan Scorpene..... He he he


"U Fuck With Me, U Fucking With The Best"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...