PAPA GOMO

PAPA GOMO


Khalid & Pudin What The Fuck Are U Doing?

Posted: 17 Dec 2011 06:00 PM PST


Idiot

Makin hari makin parah dengan insiden Mahasiswa kita yang dilihat semakin biadap dan kurang ajar kepada kepimpinan Negara. Cara elok dah diberi tunjuk ajar namun cara biadap juga mereka lakukan demi mencari populariti singkat demi merealisasikan hasrat pemimpin Pembangkang.


"Nak Kena Titik"

Semalam sewaktu demo dari Kumpulan mahasiswa yang terdiri gabungan Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) dan Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik di PWTC mereka telah bertindak biadap dengan menurunkan bendera Perdana Menteri Malaysia Dato Seri Najib Razak dan menaikkan pula bendera kumpulan Bodoh mereka itu.Apakah itu cara yang baik dalam menyalurkan luahan mereka kepada kerajaan?

Pada masa itu juga mereka kumpulan Mahasiswa Bodoh ini menyerahkan memorandum kepada Timbalan Menteri Pengajian Tinggi Saifuddin Abdullah atau dengan nama Glamour nya si PUDIN.

Pelik namun itulah realitinya bila si Pudin yang terima memorandum tidak menghalang para pendemo melakukan tindakan biadap dengan menurunkan Bendera Najib Razak. Apa sudah jadi? Apakah si Pudin memejam mata waktu kejadian?


"Biadap"

Sudahlah Bendera Najib Razak diturunkan dan dinaikkan dengan bendera kumpulan Mahasiswa yang bodoh itu malah lebih celaka bila tidak ada yang menghalang tindakan biadap para pelajar bingai itu. Apa sudah jadi ni?

Ini lah apabila Menteri dan Timbalan Menteri berdiam diri dengan hasutan yang disebarkan oleh pemimpin pembangkang. Bukan kita semua tidak tahu bahawa kumpulan Mahasiswa ini dibiayai oleh si Punai Bengkok Anwar Ibrahim dan keponakkan pemimpin yang lain.

Apa yang berlaku semalam sudah semestinya menjadi tanda tanya kepada kita semua apakah yang sebenarnya berlaku diantara Menteri dan juga Timbalan Menteri. Pernah dengar orang berkata si Khalid dan Pudin ni tak sehaluan. So kalau dah tak sehaluan dalam nak menyelamatkan Mahasiswa ni apa mau tunggu lagi? Angkat kaki jalan lah.


Si Pudin New Politic

Gomo melihat dalam insiden semalam yang perlu dipersalahkan adalah Si Pudin Timbalan menteri Pengajian Tinggi. si Pudin ni selalu melaungkan "NEW POLITIK" yang mana menyokong kebiadapan yang dilakukan mahasiswa kita. Apa masaalah kau ni Pudin? Kau nak jadi PM ke?

Si Pudin semakin berani sekarang ini, apakah sudah ada percaturan dalaman yang dilakukan si Pudin? Cakap cakap orang perlu diambil kira dan jika benar yang dikatakan maka sahlah si Pudin akan LOMPAT ke sebelah Pembangkang bila kedudukannya terancam.


"Habiskan DUit Mak Bapak"

Tak semua Mahasiswa berfikiran Bodoh macam yang berlaku semalam. Namun jika budaya Biadap ini tidak dikekang kelak yang parah adalah negara juga. Mahasiswa diangkat serba serbi dalam menimba ilmu untuk masa hadapan Malaysia, namun jika begini perilaku mereka maka negara akan menuju ke arah kehancuran kerana mahasiswa yang terhasil sudah tidak mampu menggunakan Otak mereka dalam memajukan negara.


"Tian Chua Pembangkang Hasut Anak Melayu"

Kita tahu Anwar Ibrahim semakin terdesak untuk menghasut rakyat menjadi perisainya menjelang 9hb January nanti dalam kes Liwat. Kita tahu Mahasiswa semalam dibayar oleh Anwar Ibrahim untuk melakukan tindakan biadap tetapi kita hairan bila Menteri dan Timbalan menteri mengiyakan apa sahaja yang Mahasiswa lakukan walaupun didepan mata sendiri.

What The Fuck?

Buat Mahasiswa semalam yang Bodoh piang tu diminta untuk anda berhenti dari melanjutkan pelajaran. Elok jadi pengerak parti pembangkang sahaja. PRU 13 kelak banyak jawatan kosong untuk anda semua. Pasang Poster pun boleh dapat rm100 sehari. So berhenti sekarang dari menjadi penyumbahleweng kepada rakan rakan Mahasiswa yang lain.


Psssttt... Si Pudin ni memang Bangsat nak mampos.....ada hati nak jadi MB Pahang pulak... Ptuih


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Mahasiswa Robot Turunkan Bendera Najib Razak Atas Arahan Kote Bengkok

Posted: 17 Dec 2011 03:31 AM PST



Semakin terdesak apabila hari ke Sg Buloh semakin hampir buat Anwar Ibrahim pelaku Seks Luar Tabii yang mana kita tahu pada 9 hb January nanti keputusan Mahkamah akan diperolehi.

Petang tadi Gomo dimaklumkan akan satu demo yang dihadiri kira kira 100 pelajar Mahasiswa Pro Pakatan yang menyerahkan memorandum bantahan kepada lerajaan berhubung isu AUKU. Maklumat lanjut insiden tersebut KLIK DISINI.

Yang tak seronok pada Gomo apabila Anwar Ibrahim mengerahkan pada Mahasiswa ini menurunkan Bendera Najib Razak Perdana Menteri Malaysia waktu demo mereka tadi.

Apakah para mahasiswa yang kononya intelektual dan berfikiran matang ini sudah bengong sehinggakan sanggup mengikut sahaja apa yang dikatakan oleh si Peliwat Anwar Ibrahim? Apakah para Mahasiswa ini sudah diliwat Dubur mereka sehinggakan sanggup bertindak sedemikian?

Ini lah satu fenomena baru dalam negara yang mana pelajar Mahasiswa yang kita boleh katakan cerdik akal ini sebenarnya sudah bengong akibat diberi suntikan vaksin oleh Kote Bengkok Anwar Ibrahim. Mahasiswa hari ini sudah lari dari perjuangan mereka iaitu menuntut ilmu dalam mencapai kejayaan dalam hidup mereka.


Robot Anwar Ibrahim

Ingat kata Mahasiswa tadi mereka bukan "ROBOT" tapi dengan tindakan yang mereka lakukan jelas membuktikan mereka adalah "ROBOT" Anwar Ibrahim yang sedang cuba mengajak rakyat menjadi perisainya demi kote bengkoknya.

Rakyat Malaysia perlu sedar terutama ibu bapa yang mana anak anak mereka yang waktu ini merupakan Mahasiswa diseluruh pusat pengajian tinggi. Jangan lah sudah berhabis duit bergadai tanah untuk memastikan anak anak anda mendapat pendidikan namun anak anda terlibat dalam menyokong si Peliwat tegar Anwar Ibrahim.Belajar buat cara Belajar, jika ingin berpolitik Nah silakan masuk gelanggan Politik secara jantan.

Psssttt... Tindakan mereka Mahasiswa yang menurunkan Bendera Najib Razak adalah BIADAP sama sekali


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Anwar Al Juburi Memang Kaki Suntut - Mat Sabu

Posted: 16 Dec 2011 11:12 PM PST

Anwar Ibrahim atau lebih dikenali dengan nama Anwar Al Juburi. Siapa bagi gelaran Al Juburi? Hehehe....

Terima kasih pada Mat Sabu Timbalan Presiden PAS yang memberikan gelaran Al Juburi kepada Anwar Ibrahim. Mat Sabu dari PAS tahu bahawasanya Anwar Ibrahim memang kaki Jubor. Pemimpin PAS juga tahu Anwar kaki Sodomy. Semua orang tahu Anwar memang suka Punggung lelaki.

9hb semakin hampir, Al Juburi akan dihukum atas kecuaian kote bengkoknya yang balun Jubor Saiful Bukhari sehingga meninggalkan Air Mani dalam dubur.

Keadilan semakin hampir.... Jahanam lah Kau Anwar Al Juburi

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...