PAPA GOMO

PAPA GOMO


Lagi Klip Video Didedahkan Dan Kali Ini Dalam Bentuk 3GP

Posted: 24 Nov 2011 06:00 PM PST





Pakatan Pembangkang yang diketuai oleh Dato Seri Anwar Ibrahim semakin terdesak dalam meraih kemenangan menjelang pilihanraya yang bakal tiba tidak lama lagi. Bermacam macam yang mereka lakukan dalam meraih sokongan rakyat dan isu yang dilihat amat ketara untuk mereka mendapat sokongan rakyat adalah isu Penggunaan Dakwat Kekal pada PRU 13 kelak.



Didalam video diatas anda boleh lihat sendiri bagaimana Anwar Ibrahim dan juga pemimpin pakatan Pembangkang yang lain beriya iya mendesak agar PSC meluluskan penggunaan dakwat kekal pada PRU 13. Kenapa begi terdesak?

Mari lihat Video dibawah ini....



Gomo dah berikan bukti nyata dan jelas bahawa dalam tempoh 5 minit dakwat yang dikatakan kekal itu boleh dihilangkan dengan menggunakan beberapa chemical dan ianya amat mudah sama sekali.

Sejak Gomo keluarkan video ini pada hari Khamis yang lalu sehingga kehari ini pihak Pakatan Pembangkang tidak mampu menjawap apa yang dipamerkan dalam video malah mereka juga diam membisu dari mencabar Gomo ataupun mana mana pihak membuktikan dakwat tersebut tidak kekal.

Pakatan Pembangkang juga sehingga kehari ini belum lagi membuktikan bahawa dakwat kekal merupakan satu pilihan yang tepat dan selamat digunakan. mengapa berdiam diri? Mengapa tidak menyakinkan rakyat Malaysia bahawa Dakwat Kekal adalah Kekal dan tidak boleh dihilangkan?



Gomo sudi kiranya Anwar Ibrahim ataupun mana mana pemimpin pembangkang bersemuka dan sama sama kita lihat keberkesananya akan hasil yang diperolehi dari dakwat Tak kekal ini. Mereka boleh bawa orang mereka dan Gomo boleh tampil dengan bahan pencuci yang MAMPU menghilangkan dakwat kekal yang mereka perjuangkan itu.

Semoga Rakyat Malaysia membuka mata agar tidak terhasut dengan agenda Pakatan Pembangkang dalam isu penggunaan Dakwat Kekal ini. Biometrik yang terbukti canggih dan selamat serta terjamin keselamatannya adalah yang terbaik jika ianya hendak digunakan pada PRU13 kelak.



Jangan sekali lagi anda semua di PERBODOHKAN oleh Anwar Ibrahim dan pemimpin Pakatan Pembangkang yang lain sepertimana anda semua di BODOHKAN pada 16 September 2008.


Psssttt... Kalau Anwar Ibrahim berani kita lawan lah beb...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

SKANDAL - Video Blogger House PK Tersebar

Posted: 24 Nov 2011 12:07 AM PST



Bukan niat nak mengaibkan sahabat Blogger House PK ataupun lebih dikenali dengan nama Parpu Kari, tetapi kebenaran buat rakyat haruslah Gua pertontonkan. Kita bukan lawan tetapi kita kawan.... saksikanlah sendiri.....



Video diatas menjelaskan segala galanya pada kita mengenai Fitnah yang dilemparkan oleh pakatan Pembangkang keatas Syarikat MELAYU 100% NFC. Dalam rakaman diatas pengulas nya iaitu House PK telah memberikan kepada kita fakta dan gambaran yang sebenar dalam kemelut yang cuba direkayasa oleh Pakatan Pembangkang.

Kami sehingga kehari ini masih lagi menunggu tindak balas dari Pakatan Pembangkang iaitu 3 ekor lembu utama PKR, Saifuddin Nasuition, Rafizi Ramli dan juga Zuraidah Mak Lampir berhubung isu NFC.

Bila depa nak pertikaikan dan menafikan apa yang kami telah dedahkan ini? sampai bila? Kwang kwang kwang....

Lagi selanjutnya KLIK DISINI

Psssttt.... Gua tak boleh tahan dengan suara Parpu hua hua hua, terbaik lah beb,.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...