PAPA GOMO

PAPA GOMO


Kondo Lembu Kata Zuraidah Walhal Dialah Lembu Betina Pakatan Haram

Posted: 18 Nov 2011 06:03 PM PST


Pudin, Rafizi, Zuraidah
Semua nya LEMBU

Pelaburan kondominium di Bangsar bernilai RM6.9 juta seunit menggunakan wang pinjaman projek ternakan lembu National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFC),adalah keputusan perniagaan bijak, kata Pengerusinya, Datuk Seri Dr Mohamad Salleh.Menjelaskan kontroversi yang timbul,beliau berkata,sekiranya wang itu ditempatkan di dalam bank,kadar pulangan tahunan hanya 2.6 peratus.

"Berbanding pelaburan sektor hartanahia mampu menjana keuntungan tahunan 12.9 peratus serta pulangan rebat tunai dan penyewaan untuk tahun pertama sebanyak RM900,000 yang disalurkan kepada syarikat dan bukannya individu.Masih ada projek membabitkan perniagaan ternakan lembu NFC yang belum dilaksanakan.Justeru,sambil menunggu pelaksanaan projek seterusnya,saya fikir duit geran yang masih belum digunakan itu perlu dilabur supaya mendapat keuntungan,"katanya pada sesi taklimat media di pejabat ladang NFC.

Melaporkan Sebelum ini Pakatan Haram mendakwa,syarikat milik keluarga Menteri Pembangunan Wanita,Datuk Shahrizat Abdul Jalil itu telah menggunakan dana melalui NFC untuk membeli satu unit kondominium mewah dengan bayaran berjumlah RM9.8 juta.

Puak Lembu Lembu PKR Kantoi Menipu dan Menfitnah


Psssttt.... Cuba cari syarikat mana yang nak melabur tetapi nak rugi? cer jawap..huhuhu



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Lembu Oh Lembu Ini Kali SPRM Kata PKR Otak Lembu

Posted: 18 Nov 2011 04:32 AM PST






Menurut Kenyataan Media SPRM, isu yang timbul hanyalah mengenai Pembelian Kondo Mewah (sebelum ini pun isu itu yang ditimbulkan dan bukan soal wujudnya konflik kepentingan Read More................




National Feedlot Corporation (NFC) sedang merancang untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap ketiga-tiga ekor lembu PKR yang cemburu kerana rakan-rakan mereka di Gemas berada dalam keadaan sihat walafiat dan sihat untuk disembelih seta daging mereka dijual di banyak premis serta gedung perniagaan, sedangkan mereka pula adalah lembu Read More.....


Psssttt... Baru balik dari ladang NFC, Kagum dengan apa yang ada disana, Gomo penat 4 hari tidor tak cukup so esok kita Tembak puak Pakatan Pembangkang..he he he


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM



ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Papa Gomo Blogger Lembu? 3 Ekor Lembu NFC Menyerupai Muka Pemimpin PKR

Posted: 18 Nov 2011 03:45 AM PST





Pakatan Pembangkang melalui Rafizi Ramli, Saifuddin Nasution dan Zuraidah menyatakan kepada rakyat bahawa NFC di Gemas N. Sembilan hanya mempunyai 3 ekor lembu sahaja. Hakikatnya apabila Gomo sampai disini dan melihat dengan mata kepala yang ada ni Gomo dapati ada SATU RIBU TIGA RATUS LEBIH lembu yang ada dalam ladang NFC.

Jelaslah disini permulaan mereka Pakatan pembangkang yang menfitnah dengan adanya 3 ekor lembu sebenarnya ada mereka.

2 ekor lembu jantan Rafizi Ramli dan Saifuddin Nasution dan seekor lembu betina Zuraidah MP Ampang.

Gomo akan maklumkan mengenai apa yang ada di National Feedlot Coporation di Gemas N. Sembilan ini dalam masa terdekat demi menjelaskan kepada rakyat Malaysia agar jangan termakan dengan dakyah Fitnah Pakatan Pembangkang.

Motif utama serangan keatas NFC adalah kerana syarikat ini dimiliki 100% Melayu yang mana dengan berkembang majunya Syarikat ini membuatkan ramai Tauke Besar Cina kerugian besar kerana tidak dapat menguasai pasaran tempatan dengan lembu import mereka.

Agenda utama Pakatan Pembangkang sebenarnya adalah agenda DAP. Nantikan pendedahannya....


Psssttt.... Ada yg kata Blogger backup NFC ni Blogger Lembu? Tak mengapa kerana mereka tidak tahu Hujung pangkal ceritanya.....



-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...