PAPA GOMO

PAPA GOMO


BREAKING NEWS - "Dakwat Kekal" Mula Diagihkan Kepada Jentera Pilihanraya PAS,PKR & DAP

Posted: 16 Nov 2011 04:30 PM PST





"Dakwat Kekal"

Beriya iya pihak Pakatan Pembangkang PAS,DAP dan PKR mendesak agar Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia menggunakan Dakwat Kekal pada PRU 13 nanti. Seluruh medium digunakan oleh pemimpin Pakatan Pembangkang bagi menarik rakyat menyokong mereka dalam penggunaan dakwat kekal.



Sebelum ini Gomo dan beberapa rakan Blogger lain sudah banyak kali menyatakan mengenai Biometrik yang terbukti lebih mampan dan tepat berbanding Dakwat Kekal. Dalam artikel Biometrik vs Dakwat kekal Gomo nyatakan perbandingan dan perbezaan yang patut kita rakyat Malaysia perhalusi dan lihat. Artikel tersebut KLIK DISINI.


Agenda Jahat PAS Yang Kononya Islam

Semakin menjelang PRU 13 semakin kuat dan rancak gerombolan Pakatan Pembangkang ini mendesak penggunaan Dakwat Kekal pada PRU 13. Kenapa mereka bertindak demikian? Mengapa dengan Biometrik yang terbukti lebih Canggih dan Telus berbanding Dakwat Kekal?


Agenda Jahat Pakatan Pembangkang

Petang semalam Gomo memperolehi maklumat mengenai cerita Dakwat Kekal yang mana pihak pakatan pembangkang sekarang ini sudah pun mewujudkan pasukan mengajar para jentera yang terpilih bagi menghilangkan Dakwat kekal jika dakwat tersebut digunakan pada PRU 13 nanti.

Begitu yakin mereka dengan Dakwat Kekal yang tidak digunakan oleh negara negara Maju. Pakatan Pembangkang pastinya mempunyai Game Stratgi mereka dalam hal ini dan oleh kerana itu desakan demi desakan dilakukan mereka bagi menghasut rakyat agar menyokong penggunaan Dakwat Kekal.


Agenda Jahat Pakatan Pembangkang

Anwar Ibrahim ketua umum pakatan pembangkang berulang ulang kali menyatakan kepada media yang Dakwat Kekal selamat digunakan. Dalam video dibawah ini anda lihat bagaimana Anwar Ibrahim mewakili pemimpin Pakatan Pembangkang menyatakan desakan demi desakan untuk pihak SPR menggunakan Dakwat Kekal.



Apa Agenda Pakatan Pembangkang yang sebenar mengenai penggunaan Dakwat Kekal? Selamat kah Dakwat tersebut? Berapa lama boleh kekal?

Kekal kah dakwat tersebut?

Malam tadi lewat jam 1 pagi Gomo telah dihubungi oleh seseorang yang minta untuk hadir ke lokasi yang dirahsiakan. Gomo ditunjukkan Demo bagaimana Dakwat yang yang diminta oleh Pakatan PAS,DAP dan PKR untuk digunakan pada PRU 13 hilang dijari dalam masa tidak sampai 5 minit.

Ya Allah, begitu mudah sekali dakwat yang dikatakan Kekal itu hilang dijari. Waktu itu juga Gomo meminta untuk dibuat rakaman akan Cara dakwat Kekal digunakan dan juga Cara dakwat kekal dihilangkan dalam masa tidak sampai 5 minit.

Dan pada jam 2 petang ini Gomo akan keluarkan Video Ekslusif yang belum pernah ada dalam negara menunjukkan cara bagaimana Proses menghilangkan Dakwat Kekal dijalankan. Dan jam 2 petang ini juga Gomo akan jelaskan kepada seluruh rakyat Malaysia Apa MOTIF Pakatan PAS,DAP dan PKR yang beriya iya hendak menggunakan Dakwat Kekal dan tidak Biometrik.


Agenda Jahat Anwar Ibrahim

Gomo juga pohon kepada seluruh rakan rakan media untuk turut sama membantu menyebarkan Video, Gambar yang akan dikeluarkan Jam 3 petang ini. Sesungguhnya Pakatan Pembangkang berniat untuk menghuruharakan negara apabila tiba hari pengundian PRU13 nanti.

Jam 2 petang ini Ekslusif diblogg Papa Gomo


Psssttt.... Jahat Gila lah pakatan pembangkang ni, habis nak diperbodohkan rakyat Malaysia.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

PORNO 18 SX - "Usaha Khianat Fitnah Jahat Pemimpin UMNO Keatas Saya" - Anwar Ibrahim

Posted: 16 Nov 2011 05:00 AM PST




"Muka Orang Takda Iman Akibat Kuat Berjubor"

"Kami nampak semua ini tidak masuk akal. Mereka menyiasat video seks ini di bawah Seksyen 182 Kanun Jenayah yang jelas tidak relevan sama sekali". Dalam pada itu Dato' Seri Anwar menjelaskan beliau diminta hadir untuk memberi keterangan bahawa ada laporan daripada pegawai polis terhadap beliau. ''Tapi ini satu lagi percubaan usaha khianat fitnah jahat pemimpin Umno untuk menghalang saya dari menjalankan tugas sebagai ketua pembangkang dalam kegiatan politik yang sah."

Selanjutnya KLIK DISINI

Kita memang sudah menjangkakan bahawa si Anwar Al Juburi ini akan menyalahkan UMNO diatas apa yang berlaku walhalkan beliau adalah pelaku Video seks yang tersebar.

Gomo tidak mahu bercakap panjang tetapi Gomo minta anda semua tonton Video KANTOI yang mana menjelaskan siapa pelaku video seks yang tersebar.

Dengan ini Gomo mewakili rakan rakan Blogger lain sekali lagi memohon agar Dato Seri Anwar Ibrahim MENYAMAN kami para Blogger Pro Kerajaan diatas mengeluarkan rakaman Klip Aksinya bersama China Doll.

Amacam ANwar Ibrahim dan para peguamnya? Ada berani? Hua hua hua...... Patut dalam sidang media tadi Anwar Ibrahim patut cakap " Saya akan ambil tindakan Mahkamah keatas Blogger Blogger Upahan UMNO" Ha ha ha Tu kan stail Anwar Brahim yang akan menyalahkan orang lain bila dah KANTOI.


Psssttt.. Air mani dia dalam Jubor Saiful yang disalahkan pun UMNO Juga.. Babi lah Nuar ni..


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

NFC - Bukti Bergambar Aktiviti Rafizi Ramli Di UK Didedahkan

Posted: 15 Nov 2011 11:30 PM PST





Rafizi Ramli Jambu Anwar Ibrahim





Penyediaan tapak National Feedlot Centre

Jan '07 NFC Implementation Planning

Mar-Dec '07 Infrastructure Development oleh Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani



Apr '07: Infrastructure Development in Gemas,Negeri Sembilan


Sept '07 : Land Clearing in Gemas,Negeri Sembilan


Jan '08 : Feedlots of National Feedlot Centre being constructed

Kronologi

2008
Pembinaan Tapak National Feedlot Centre

Jan-Apr '08 Pembinaan National Feedlot Centre oleh National Feedlot Corporation Sdn Bhd

Jan '08 Pengendalian shipment lembu ke Kluang

Operasi National Feedlot Corporation

Apr '08 Pengelolaan projek NFC di Gemas (Batch 1)
Nov '08: Penyembelihan bermula di rumah sembelih Senawang

Feb '08 : Feed Store of National Feedlot Centre being constructed


Feb '08 : Residential and Offices of National Feedlot Centre being constructed


Apr '08 : Completed Office Blocks of National Feedlot Centre


Apr '08 : Completed Residentials of National Feedlot Centre


Apr '08 : Completed Feed Store of National Feedlot Centre


Apr '08 : Completed Feedlot of National Feedlot Centre


Apr '08 : Feeding begins at National Feedlot Centre!


Apr '08 : Feeding begins at National Feedlot Centre!


Nov '08 : NFC at Senawang


Nov '08 : NFC at Senawang

Sambungan KLIK DISINI

Apa yang diberikan diatas ini belum lagi diberikan sepenuhnya dalam menjelaskan kepada rakyat Malaysia mengenai perkembangan yang sebenarnya dilakukan oleh Syarikat National Fiedlot Coporation yang dikatakan Gagal oleh Pakatan Pembangkang.

Susulan akan diberikan selepas ini bagi memberi Fakta yang nyata mengenai Syarikat NFC dalam menjana ekonomi negara dimasa akan datang setelah segalanya selesai dalam proses yang ada ini.

Projek yang diusahakan NFC ini memang besar kos nya, malah Risiko juga amatlah besar bagi memastikan Lembu lembu sentiasa sihat bagi dijual kepada pasaran tempatan.

Ingat dulu bila Tun Mahathir bina Putrajaya dan KLIA, puak pembangkang kata Membazir bla bla bla dan macam macam lagi. Tetapi bila sekarang ni mereka lah puak pembangkang yang beriya iya nak Tawan Putrajaya dan dok tersengih sengih di KLIA.

Projek NFC menelan Jutaan ringgit, dan wang tersebut adalah wang yang mana syarikat NFC meminjamnya dan bukannya wang yang diberikan begitu sahaja oleh kerajaan. Jika kita cerdik akal pasti kita nampak bahawa projek NFC ini adalah untuk jangka masa panjang yang amat berbaloi buat kita dalam masa mendatang.

Jangan kita dimomokkan dengan Pakatan Pembangkang yang akan mempolitikkan apa sahaja demi kepentingan beberapa Tauke besar Cina yang selama ini merupakan Taikun Import Daging tempatan.

Psssttt... Benda yang bagus mengapa kita perlu tolak? Patut melayu sokong NFC bukan hentak sama macam si DAP buat.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...