PAPA GOMO

PAPA GOMO


Apa Komen Anda Bila Wakil Rakyat Tidor Sewaktu Sidang Dun Berlangsung?

Posted: 12 Nov 2011 08:41 PM PST






Tidor waktu sidang Dun berlangsung si Kepala samseng Pakatan side Indians ni. Hahaha. . . . .

Awat tidor? Ops. . . . Semalam nya si Xavier Jayakumar pi Clubing kot. Hahaha.

Meh baca apa kata Awang Selamat Utusan:

Utusan Malaysia semalam menyiarkan gambar gelagat seorang wakil rakyat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr. A. Xavier Jayakumar semasa sesi Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor. Awang tidak pasti sama ada ADUN Seri Andalas itu sedang lena atau khusyuk mendengar perbahasan sehingga bersandar panggung dan memejam mata.

Ketika itu ADUN Bukit Antarabangsa, Azmin Ali yang juga Timbalan Presiden PKR sedang berucap membahaskan Bajet Selangor 2012. Sekeping gambar membawa seribu makna dan cerita. Gambar ini dirakamkan dari ruang media di DUN berkenaan oleh KLPOS.COM.

Namun Awang mahu berlapik dan tidak mahu membuat rumusan. Jika benarlah Xavier terlena, nampaknya ucapan Azmin tidak dapat menarik perhatian beliau. Di Indonesia, ada beberapa kes wakil rakyat yang didapati gagal memberi tumpuan kepada persidangan atau melakukan aktiviti menyimpang, menghadapi tekanan daripada media dan masyarakat.

DUN Selangor seharusnya tidak terkecuali. Jika benar Xavier terlena, beliau harus diberi teguran oleh Speaker. Imej DUN perlu dijaga. Apa pun gelagat beliau dalam gambar ini cukup menarik perhatian. Renungkan.

BISIK-BISIK AWANG SELAMAT

Psssttt . . . Wakil rakyat pakatan ni memang kerjanya tidor makan Gaji Buta.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ini Istana Saifuddin Nasution Yang Punya

Posted: 12 Nov 2011 05:45 AM PST





Hebat rumah Saifuddin Nasution ni. Kalau kita tengok dari luar pun reka bentuknya dah makan juta. Penuh gaya wa cakap lu beb. Kalau belah dalam pulak macam mana? Mesti lagi dasyat kan? Hehehe

Apa pun tahniah lah Penyokong Keadilan dan juga pakatan haram yang dibawah tu. Terus teruslah ditipu oleh pemimpin hangpa.

Psssttt . . .Duit dari mana tu beb si saifuddin Nasution rembat? Hehehe
Published with Blogger-droid v1.7.4
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...