Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


MAMPUIH!! Awek Nak Bunuh Diri Sampai Terkencing-Kencing!!

Posted: 10 Nov 2011 10:21 AM PST

Ha ha ha.. lawak tengah malam.. kononnya nak bunuh diri la.. tapi takut sampai terkencing-kencing.. apa pun tur.. pengotor seh..






Macam ni punya orang pun ada ka? Lain kali sebelum nak bunuh diri, pergi tandas dulu. malu kat orang weh..

MISTERI!! Bayi Berumur 1 Tahun Sudah Mengandung??

Posted: 10 Nov 2011 07:48 AM PST




Dunia memang makin pelik dan makin banyak misteri manusia yang tidak masuk akal. Yang ini benar - benar budak 1 tahun tetapi hamil. Awalnya Mc tidak percaya dan Mc menganggap ini spekulasi, tetapi setelah melihat hasil analisa pasukan doktor lengkap dengan gambar - gambarnya, seperti sukar untuk tidak dipercayai. Ini benar - benar fakta unik dan misteri kehidupan.

Budak berusia satu tahun ditemui hamil di Arab Saudi. Doktor mengatakan ini kes yang unik bagi dunia ini. Laporan Ilmu Perubatan mengatakan: " Apabila ibu kanak-kanak ini hamil, dia mempunyai 2 janin dalam dirinya.

Tapi salah satu janin tumbuh di dalam yang lain, inilah mengapa gadis ini lahir dengan janin dalam rahimnya. Pasukan Doktor Arab memastikan ini boleh saja terjadi dari sudut perubatan










Seram sejuk bila baca berita ni.. dunia sudah akhir zaman, apa-apa pun boleh jadi..

McTheory:
Allah Maha Kuasa!!..

PANAS!! Apabila Bob Lokman MURTADkan Rakyat Johor!!

Posted: 10 Nov 2011 04:38 AM PST




Cerita ni Mc ambil dari blog Pisau.net

Apa nak jadi dengan Bob Lokman ni? Senang-senang nak murtadkan orang? Dia ada bukti ke orang yang kerja kat Singapore tu tak sembahyang subuh? Dah teruk nampaknya si Bob ni, dah tahap berani keluarkan fatwa sendiri dah.

Siapa dia nak murtadkan orang? Layak kah dia untuk menilai tahap keislaman orang lain?

Dulu Guan Eng hina orang Johor, kini Bob Lokman pula. Mereka ini marah kerana Johor kubu kuat UMNO/BN. Sebab tu mereka mencerca dan menghina orang Johor dengan pelbagai gelaran.

Biasa la orang meroyan gila nak menang, memang macam tu la. Rasanya orang Johor perlu ajar puak-puak ni. Jangan bagi muka langsung kat dorang yang selalu hina dan kutuk orang Johor.

Nak tengok muka-muka ni datang buat baik, tunggu masa kempen PRU 13 nanti. Kaki orang Johor pun puak ni sanggup sembah. Nak pancing undila katakan.



McTheory:
Dap sudah, Pas pun sudah, Pkr bila lagi nak kutuk orang Johor?

GEMPAR!! KEDAH NEGERI KEBAJIKAN!! BIL AYAQ RM7,610 sebulan!!?

Posted: 10 Nov 2011 12:37 AM PST


Penoreh terkejut dapat bil air RM7,610

Seorang penoreh getah, Md. Ghazali Md. Hussin, 59, dari Kampung Padang Che Mas Mukim Pulai di sini, terkejut apabila menerima bil air sebanyak RM7,610 untuk bacaan pada bulan lalu.

Menurutnya, jumlah tersebut tidak masuk akal kerana dia yang tinggal bersama isteri, Siti Aminah Abdullah, 56, dan anak mereka, Shahruddin, 30, sebelum ini hanya membayar bil air antara RM10 hingga RM15 setiap bulan kepada Syarikat Air Darul Aman (SADA).

Katanya, bil yang diterima untuk penggunaan air pada Oktober lalu mencatatkan jumlah sebanyak RM7,610 selepas meter air ditukar baru.

"Biasanya saya hanya perlu membayar antara RM10 hingga RM15 setiap bulan, jadi saya cukup terkejut apabila menerima bil minggu lalu yang berjumlah RM7,610 dan saya percaya ia adalah kesilapan pihak berkenaan," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Menurutnya, dia kemudiannya membawa bil itu ke pejabat SADA di pekan Baling, namun dimaklumkan tiada pegawai yang bertanggungjawab untuk menjelaskan mengenai catatan jumlah tersebut kepadanya.

Katanya, dia ke pejabat berkenaan sebelum Hari Raya Aidiladha lalu, namun sehingga hari ini pihak berkenaan belum menemuinya.

Berikutan bil yang diterimanya itu, dia sekeluarga terpaksa menutup kunci meter air kerana tidak berani lagi menggunakan air paip kerana bimbang bil akan naik lebih tinggi lagi.

Ekoran itu, dia dan keluarganya terpaksa menggunakan air telaga yang terletak kira-kira 100 meter dari rumahnya untuk kegunaan harian seperti minum, membasuh dan mandi.

"Saya dan keluarga tidak lagi berani menggunakan air paip, takut bil terus melambung tinggi, lebih baik saya gunakan air perigi dulu," katanya.

Menurut Md. Ghazali, dia tidak mampu untuk menjelaskan bayaran sebanyak itu malah dia sekeluarga tidak pernah menggunakan bekalan air yang banyak untuk kegunaan harian.

Katanya, sejak menggunakan bekalan air paip sejak 20 tahun lalu bil di rumahnya tidak pernah mencatatkan jumlah seperti itu kerana dia dan keluarga sering berjimat cermat dalam menggunakan air.

Sementara itu, Pegawai Perhubungan Awam SADA, Rofedi Sulaiman ketika dihubungi enggan mengulas lanjut dan hanya berkata, pihaknya akan meneliti perkara tersebut.

PMK
SESUAI DENGAN SLOGAN SETITIS AIR AMAT BERHARGA.

BANGANG!! Malaysiakini patut tukar nama jadi Yahudikini!!

Posted: 09 Nov 2011 10:07 PM PST




Inilah yang dikatakan Malaysiakini liabiliti kepada pakatan , yang dikatakan sikap bacul baling batu sembunyi tangan,sebijik macam Lim Guan Eng lidah bercabang. Dari sebesar besar pemimpin sampailah kepada pencacai haprak memang semua kuat kencing.

Sudahlah putar belit,bohong dan fitnah,sedap sedap fitnah dan burukkan persepsi sekarang dia nak mintak maaf? Apa punya bangsat Malaysiakini !

Artikel kat bawah adalah kencing Salhan yang menglembukan pembaca Malaysiakini

Terkini kenyataan Datuk Seri Syahrizat diputar belit. Ds Syarizat difitnah kononnya beliau berkata family 'berhak mendapat projek (deserves the project)'. Walhal kenyataan sebenar Dia . Dia kata 'family tak patut diserang (does not deserve to be attacked). Sambung baca SINI.

Putar belit, menipu, membohong, memfitnah memang kerja portal yahudi ni la. Patut saja tukar nama dari Malaysiakini ke Yahudikini baru ngam.. Dah dasar yahudi, memang kerja nak merosakkan orang Islam selalu la.

McTheory:
Puak pencacai pakatan pun jadi lembu.. percaya semua kena kencing!!

KASI HEMPUK!! SAMM SEBAR RISALAH FITNAH 'BERNIAT' JAHAT!!

Posted: 09 Nov 2011 07:15 PM PST

klik untuk baca


klik untuk baca

SIANG TADI ADA SEORANG WANITA SEPARUH UMUR SEDANG MENGEDARKAN RISALAH KENYATAAN MEDIA OLEH SAMM..PMK HAIRAN,KENYATAAN MEDIA YANG SI PENGECUT TU BACA PUN NAK EDARKAN..?TAK KAN TAK POPULAR LAGI KOT.SAMPAI KENYATAAN MEDIA PUN NAK EDAR DEKAT ORANG AWAM..

DALAM KENYATAAN TU PUN FITNAH DARI BETUL. MALAH CARA KENYATAAN TU DIBUAT SEOLAH-OLAH SAMM BERNIAT JAHAT UNTUK MENGHURU-HARAKAN NEGARA!!

DAH LA MEMPERGUNAKAN KUDRAT WARGA EMAS EDAR SURAT TU..DAH TAK ADA ORANG MUDA DALAM SAMM KA YANG NAK BUAT KERJA..NAMA SAJA SOLIDARITI ANAK MUDA MALAYSIA..BUAT MALU SAJA..PMK CABAR SI CHE BAD TU KALO BERANI TURUN EDAR SENDIRI LAH..KENYATAAN MEDIA PASAL BERSHIT TU..DAH 4 BULAN BERLALU BARU NAK BUAT KENYATAAN MEDIA KE??

BILA SAMM NAK BUAT PC PASAL SEKSUALITI MERDEKA PULAK??BERSIH 2.0 SAMM SOKONG 100%...SEKSUALITI MERDEKA MACAMANA PULA?

PMK
SAMM GILA GLAM GILA BABI!

KONTROVERSI!! MB Kedah Ustaz Azizan Kaki Pukul Bini??

Posted: 09 Nov 2011 05:08 PM PST



Tergamam juga bila Mc baca cerita ni pada satu blog yang diberi nama Kedah Senget. Nampak gaya blog ini bukan blog pro UMNO. Namun pendedahan yang blog ni lakukan amat tragik. Baca artikel dibawah,

Azizan sering menengking, memaki . memukul dan menampar isterinya sebelum bergelar Toh Puan (kak Faiqah). Lebih dari 10 kali, kak Faiqah lari dari rumah untuk meyelamatkan diri atau mendapat rawatan. Pernah kak Faiqah berlindung di rumah Allahyarham Ustaz Fadzil Nor selama 3 hari. Kadang kadang lari kerumah saudara di Lorong Keriang, Alor Setar dan kerap juga ke rumah Mad Daud Alor Gelenggang. Kak Faiqah ada juga lari balik ke Bangi tampa pengtahuan DIA. Nasib baik masa itu Azizan ada balucinya (Mad Daud), yang siap siaga kemana saja mencari dan memujuk kak Faiqah. Mad Daud terpaksa membawa baju kak Faiqah dan paku kerumah Tuan Guru Haji Jusuh Pendang minta dijampi untuk memulih kak Faiqah. Masa itu, Azizan masih pakai Tok Guru .

Pernah kak Faiqah kerumah Allahyarham Ustaz Azhari A Razak, menyatakan beliau lebih senang jika Azizan melepaskan beliau. " saya tak ingin nak jadi isteri MB", ujar kak Faiqah penuh kesal. Azizan masa itu pun, masa Allahyarham Ustaz Fadzil masih ada, sudah bercadang dan beria ia mencanang mau jadi MB.


Kak Faiqah terlalu tertekan dengan sikap Azizan sehingga pernah memohon diceraikan di Mahkamah Syari'ah Alor Setar dan dibicarakan. Azizan juga tergamak mendakwa kak Faiqah, main kayu tiga..dengan bekas S/U kerja PAS Jerai. Sedangkan bekas S/U kerja inilah tempat kak Faiqah mengadu tak puas hatinya terhadap Azizan. Beliau juga menjadi tukang masak kepada anak anak Azizan bila kak Faiqah lari.

AZIZAN DAN ISTERI KE 2.

Ustazah Shamsiah, dibawa balik ke Kedah setelah kak Faiqah berkeras tak mau lagi tinggal di Padang Lumat. Kesian ustazah, beliau terpaksa mengambil 1 minggu MC selepas ditampar dan ditendang oleh Azizan. Ekoran dari itu ustazah Shamsiah bercadang untuk menceritakan hal Azizan kepada UMNO dan mendedah perangai Azizan kepada media massa. Nasib menyebelahi PAS. ustazah membatalkan hasratnya selepas ditenang dan dipujuk oleh Dr Hamdan Khalib (sekarang EXCO).

Tindakkan Azizan memukul dan menengking isteri berlanjutan hingga selepas bergelar Dato' Seri. Tok siak masjid Pekan Guar Chempedak terpaksa memujuk ustazah supaya jangan tidur dalam masjid……. bahaya… dan meminta ustazah tidur di dalam kereka spectra dia dalam kawasan masjid. Ustazah bawa diri, tinggal anak….mungkin Dato' Seri buat hal lama.

Boleh sambung baca SINI

Tragik betul cerita ni. Mula-mula Mc pun agak kurang percaya, tapi bila tanya dua tiga orang yang kenal rapat dengan Ustaz ni. Mereka sendiri pun mengaku memang Ustaz ni 'cenggeih' sikit. Tapi agak-agak la, takkan la sampai balun bini teruk macam tu. Sabar Ustaz.. sabar.. bawa mengucap..


McTheory:
Astafirullahhallazim.. apakah pukul bini adalah kewajipan baru orang Pas?
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...