House PK

House PK


PANAS BERAPI! APAKAH KERANA NOH OMAR UMNO BAKAL DIHARAMKAN? WAJIB BACA

Posted: 06 Nov 2013 03:41 AM PST

Sebelum aku nak bebel pasal Noh Omar al Fofesyenal ni, ada baiknya korang baca email yang telah aku terima dibawah ni:
 
Perkara ini telah dibawa ke pengetahuan Umno Malaysia 22.10.2013. Laporan Berita Harian 

Namun sehingga kini Umno Malaysia kelihatan seolah-olah membakul sampah laporan ini. Saya mengambil tanggungjawab untuk menghebahkan perkara ini kerana tidak mahu apa yang menimpa DAP akan menimpa Umno. 

Di Sepang sekarang perkara ini heboh diperkatakan sehingga kini dan tunggu masa untuk meletup dengan lebih besar. Sebelum letupan lebih besar berlaku dan seterusnya boleh merosakkan nama Umno saya mengambil langkah ini dengan memohon anda semua untuk mengenengahkan isu ini. 

Saya tidak mewakili mana-mana kem atau mana-mana pihak. Saya mengambil langkah ini atas insiatif sendiri untuk mengelakkan Umno terjerumus ke kancah yang lebih teruk akibat daripada kebodohan Noh Omar. 


House PK: Sebenarnya dah lama aku nak tulis pasal Noh Omar ni, aku memang takleh nak terima bila dia dilantik jadi Pengerusi Perhubungan Negeri Selangor, pasal dia la kita kehilangan Selangor pada PRU yang lepas, tiba-tiba dia dilantik jadi pengerusi.

Kalau dia pandai, maka tidak akan tumbul la masalah semacam ini di Sepang! Noh Omar akan menyebabkan UMNO jadi haram? Mohon Presiden dan Timbalan Presiden mengambil langkah yang sewajarnya, kalau boleh tukar la orang lain jadi Pengerusi, malu betul bila pengerusi sendiri tak faham undang-undang.



-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...