PAPA GOMO

PAPA GOMO


Round 5 Munawar Ahmad Anees - Anwar Ibrahim Bersih Rasuah, Keronisme & Salah Guna Kuasa?

Posted: 14 Apr 2013 06:00 PM PDT



Susah dan memang susah untuk Anwar Ibrahim menjawap pertanyaan dari Papa Gomo selama ini. Kenapa begitu sukar untuk Anwar Ibrahim menjawap segala persoalan yang ditimbulkan oleh Papa Gomo malah seluruh rakyat juga mahukan jawapan dari Anwar Ibrahim sendiri.

Sudah 3 soalan yang Papa Gomo ajukan namun segala soalan tersebut sepi untuk dijawap oleh Anwar Ibrahim. Malah gerombolan pejuang blogger dan cybertroopers pembangkang juga seekor haram pun tidak mampu menjawap persoalan tersebut. Susah sangat ke nak jawap?

Soalan kelmarin:

Siapa Dr Munawar Ahmad Anees? Serapat mana Munawar dengan Anwar Ibrahim dan Apa aset kekayaan yang dimiliki Dr Munawar Ahmad Aness ini?

Tempoh 24 Jam diberikan kepada Anwar Ibrahim untuk menjawap soalan ini. Rakyat mahu jawapan siapa Dr Munawah Ahmad Aness dan darimana Aset Aset yang beliau ada serta perolehi dan berapa jumlahnya. Anwar Ibrahim bebas Rasuah? Keronsime? Sila jawap dalam masa 24 Jam.


Susah sangat ke soalan yang Papa Gomo tanya tu? Kalau susah nak jawap takpe biar Papa Gomo jawapkan untuk Anwar Ibrahim agar seluruh rakyat Malaysia tahu akan kebenarannya.



Munawar Ahamad Aness

Beliau seorang rakyat Pakistan dan mempunyai taraf warga negara Amerika Syarikat. Bertugas sebagai penulis ucapan kepada Timbalan Perdana Menteri Malaysia iaitu Anwar Ibrahim. 

Di Malaysia beliau telah diberi taraf warga negara oleh Anwar Ibrahim sewaktu Anwar Ibrahim berkuasa dahulu.

Dr. Munawar Ahmad Anees,
NRIC No: 480927-71-5139,
No. 474, Lorong 17/13A,
Happy Garden, Petaling Jaya 

Cumanya belum sempat mendaftar sebagai pengundi, Munawir dicekup polis, pemeriksaan doktor mendapati beliau mempunyai dubur yang lohong dan mengaku mengizinkan Anwar meliwatnya. 

Mahkamah menjatuhkan hukuman penjara 6 bulan kerana kesalahan melakukan seks luar tabie bersama Anwar dan selepas keluar dari penjara, beliau kembali menetap di Amerika. Turut dipenjara ialah Sukma adik angkat Anwar Ibrahim yang memiliki butik di Kuala Lumpur. Kini berusia 62 tahun dan bekerja sebagai projek manager di sebuah syarikat perundingan dengan  US based John Templeton Foundation. - TM


Munawar Ahmad Aness ini juga merupakan salah seorang dari pemegang harta simpanan Anwar Ibrahim melalui syarikat syarikat yang diwujudkan oleh Anwar Ibrahim sewaktu beliau menjawat Jawatan Menteri Keewangan. Syarikat syaikat proksi Anwar Ibrahim dimiliki Munawar:

NTN Development Sdn Bhd Director 
Permata Ayu Sdn Bhd Director 
Sweet Luck Sdn Bhd Director 
Only Consultancy Sdn Bhd Director

Hasil dari operasi syarikat Anwar Ibrahim cukup lumayan yang mencecah Billion dalam masa setahun. Namun urusan perniagaan yang dijalankan oleh syarikat milik Munawar ini cukup pelik kerana aliran wang masuk melebihi daripada kerja yang dilakukan. Dari mana sumber keewangan tersebut?

Menurut rekod yang diperolehi dari Rahimi bekas orang kanan Anwar Ibrahim. Beliau mengesahkan bahawa Munawar Ahamad Anees menjaga aset perniagaan Anwar Ibrahim di Amerika.

"Dia (Anwar) mempunyai pejabat di Washington DC. Pejabat yang dinamakan Anwar Ibrahim Consulting Associate (AICA).

"Ada lima orang pekerja (Anwar). Muslim. Budak muda. Ada daripadanya warga Pakistan. Ada daripadanya warga Turki yang telah menetap di Amerika Syarikat.
"Menerima gaji 5 angka US dollar setiap bulan dan saya lihat perbelanjaan syarikat itu dari tahun 2006 ke 2007, hampir 2 juta US Dollar..mana Anwar Ibrahim dapat duit ni", 

Inilah yang seharusnya diambil perhatian oleh rakyat Malaysia untuk bijak dalam memilih pemimpin. Anwar Ibrahim kempen disana sini menyatakan BN korup, Rasuah dan salah guna kuasa. Namun apa yang beliau katakan itu sebenarnya adalah dirinya sendiri kerana beliau melakukan segala galanya perbuatan JIJIK merompak wang rakyat sewaktu beliau menjadi Menteri Keewangan pada era Tun Dr Mahathir.


 Soalan Papa Gomo kepada Anwar Ibrahim Round 5



Siapa Aasil Kazi Ahmad???

Soalan pusingan ke 5 ini pastinya digemari bukan sahaja rakyat Malaysia yang ingin mengetahui sejarah Korupsi dan Rasuah Anwar Ibrahim. Pusingan ke 5 ini juga akan merungkai insiden bagaimana PAS dihancurkan oleh Anwar Ibrahim melalui video seks Mustapha Ali. Tempoh 24 jam diberikan kepada Anwar Ibrahim untuk menjelaskan kepada rakyat Malaysia siapa Aasil Kazi Ahmad dan apa hubungan beliau dengan lelaki warganegara Amerika ini.

Rakyat mahukan jawapan, rakyat dahagakan kebenaran dan kita akan dedahkan segala galanya agar Malaysia selamat daripada tangan taik manusia bernama Anwar Ibrahim. Harap puak puak PAS ready dengan Round 5 ini.

Psssttt.... Bila juak Anwar Ibrahim nak bantu Anwar Ibrahim jawap soalan dari Papa Gomo ni?


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



PANAS - Surat Terbuka Chua Soi Lek Buat Dato Mustapha Ali Su Agong PAS

Posted: 14 Apr 2013 06:57 AM PDT




Salam Datuk Mustapha Ali su Agong PAS, saya yakin Dato juga tahu bahawa lelaki dalam video tersebut adalah Dato dan pasangan yang saya rasa adalah perempuan simpanan Dato. Apa yang berlaku ini adalah satu pekara yang menjijikkan kerana Dato yang berada didalam parti PAS seringkali melaungkan Islam Islam Islam bagi meraih sokongan umat Islam kepada Dato dan parti PAS. Jadi dalam isu video seks ini saya harap Dato berundur kerana ianya telah pun mencemarkan nama PAS sebagai sebuah pari yang mendukung Islam.

Penglibatan aktiviti seks Dato dan pasangan telah diketahui umum dan adalah lebih baik berundur dari pentas politik dan mangakui kesalahan Dato. Chua Soi Lek Presiden MCA sewaktu beliau diaibkan dengan video seks yang kabur dan tidak berkualiti tinggi. Beliau tampil ke hadapan dengan membuat sidang media dan kemudiaanya meletakkan jawatan didalam semua jawatan yang beliau sandang.



Chua Soi Lek berbangsa Cina dan beliau adalah orang KAFIR yang cukup berani kerana mahu bertanggungjawap diatas kesalahan yang telah beliau lakukan. Kesalahan beliau adalah kerana beliau berbangsa Cina dan berugama Budha yang tidak membenarkan untuk berkahwin lebih dari satu. Dan wanita yang bersama beliau sepertimana didalam rakaman tersebut adalah teman wanitanya.

Dato Stopa dan Chua Soi Lek mempunyai isu yang sama iaitu rakaman aksi seks didalam bilik hotel yang melibatkan PEREMPUAN SIMPANAN. Namun kejantanan Chua Soi Lek lebih baik daripada Dato sendiri yang tidak mahu mengaku salah sebaliknya menyalahkan pihak lain dan menyatakan video tersebut adalah Fitnah jahat UMNO dan Papa Gomo.

Dato sepatutnya malu kepada Chua Soi Lek bangsa Cina yang berani tampil ke hadapan. Dato tidak patut duduk dibelakang nama Islam dan menyalahkan pihak lain sedangkan Allah mengetahui Dato adalah lelaki yang bernafsu dalam video seks tersebut.


Akhir kata dari saya buat Dato Mustapha Ali, berundur adalah lebih baik daripada terus menyalahkan pihak lain dalam isu video seks Dato sendiri. Allah Maha Besar dan saya yakin Dato juga tahu musibat ini jika Dato terus menuduh pihak lain dalang video tersebut. Bersumpah lah Dato bagi membersihkan diri dari padangan negatif masyarakat terutama ahli dan jemaah PAS sendiri.

Jangan kerana kemarukkan kuasa mencemar nama baik parti PAS itu sendiri. Dan rasanya pimpinan PAS seharusnya memikul amanah dan tanggungjawap ini dari pemimpin PAS terdahulu bagi membawa haluan sebenar PAS dalam perjuangan ini.

- Papa Gomo

Blogger PAS Desak Stopa Spender Letak Jawatan KLIK DISINI

Psssttt.. Chua Soi Lek lebih bermaruah dari pimpinan PAS

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



FAKTA SULIT - Skandal Seks Mustapha Ali Didalangi Anwar Ibrahim & CIA

Posted: 14 Apr 2013 12:30 AM PDT




Bermula dari petang semalam, media maya gempar dengan pendedahan mengenai rakaman seks yang dikatakan melibatkan pimpinan tertinggi Pas. Durasi rakaman video selama 11 minit 25 saat itu, dikatakan mirip dengan Setiausaha Pas Pusat, Dato Mustaffa Ali bersama seorang wanita di dalam salah sebuah hotel.

Ekoran dari pendedahan tersebut, blog dan portal pembangkang terus menunding jari dengan menyalahkan Umno. Pelbagai andaian dikeluarkan bagi meyakinkan khalayak pembaca mereka kononnya Umno terlibat dengan skandal tersebut.

Namun apabila diteliti, nyata ia hanya merupakan satu lagi fitnah jahat yang dilakukan oleh para pencacai pakatan pembangkang bagi merosakan imej Umno. Malah sebelum ini majoriti perjuang alam maya Umno, pernah membuat penegasan, tidak memerlukan sebarang 'skandal seks' untuk menang dalam pilihanraya umum ke-13.

Ini kerana BN/Umno hanya memerlukan kemampuan dan keupayaan untuk meneruskan kepimpinan yang cemerlang dalam pentadbiran negara Malaysia ini, ditambah dengan manifesto yang meyakinkan rakyat menjelang pilihan raya umum ke 13 nanti. Walaupun pakatan pembangkang sebelum ini menegaskan manifesto itu bukan janji, namun bagi BN/Umno ia merupakan 'Akujanji' antara pemerintah dan rakyat.

Lebih mengemparkan lagi, melalui laporan yang diterima, 2 orang suspek telah ditahan polis pada 11 April 2013 kerana disyaki mengedarkan sampul surat yang mengandungi CD video seks tersebut. Suspek dikatakan telah mengedarkan CD tersebut di sekitar Kg Alor Lintang dan Kg Raja, Besut Terengganu.

Melalui soal-siasat yang dilakukan, kedua-dua suspek tersebut dikatakan merupakan ahli kepada Angkatan Muda Keadilan (AMK) yang bertindak atas arahan pihak tertentu. Maka timbullah tanda tanya, sekiranya Umno merupakan dalang kepada penyebaran rakaman tersebut, mengapa ahli AMK yang ditangkap?

Setelah dilakukan analisa, temu bual dan kaji selidik berdasarkan kronologi kes dan maklumat dari rakan-rakan yang masih akttif di dalam Pas, akhirnya berjaya merungkai persoalan yang selama ini bermain di minda. Kesimpulan yang ditemui ialah, Dato Mustaffa Ali telah diperangkap oleh 2 kumpulan di dalam pakatan pembangkang yang mempunyai kepentingan peribadi mengatasi ageda perjuangan parti.

Satu kumpulan yang diketuai oleh Anwar dan Azmin manakala satu lagi kumpulan merupakan pemimpin 'Anwarinas' atau lebih dikenali sebagai puak Endorgan Pas. Mereka-mereka inilah yang sebenarnya bertanggungjawab di sebalik penyedian dan pengedaran video seks tersebut.

Isu ini bermula sejak idea 'kerajaan perpaduan' (UG) mula diperkenalkan tidak lama dahulu yang akhirnya telah memecahkan Pas kepada 3 kumpulan iaitu 1) kumpulan ulama dan penyokong yang menyokong UG, 2) kumpulan Anwarinas @ Endorgan yang jelas menentang kumpulan ulama Pas dan 3) kelompok yang tetap akur dan setia dengan Nik Aziz selaku Mursyidul Am.

Antara pimpinan Pas yang menyokong UG ialah, Hadi Awang (sebelum didesak untuk menukar pendirian), Nasaruddin Mat Isa (Mantan Timbalan Presiden), Mustaffa Ali (Setiausaha Agung Pas), Harun Din ( Timbalan Mursyidul Am), Harun Taib (Ketua Dewan Ulama), Hassan Ali (Mantan Pesuruhjaya Pas Selangor), Mahfodz Mohamed (Pesuruhjaya Pas Johor), Hashim Jasin (Pesuruhjaya Pas Perlis), Azizan Razak (Pesuruhjaya Pas Perlis) dan beberapa lagi pimpinan yang enggan memberikan sokongan secara terbuka.

Perkembangan yang jelas mengusarkan Anwar selaku ketua pembangkang itu, akhirnya dapat diredakan, apabila kumpulan Anwarinas @ Endorgan berjaya menyingkirkan beberapa pimpinan Pas selepas pemilihan parti itu tidak lama dahulu.

Walaupun Anwar dengan kerjasama puak Endorgan telah berjaya menggantikan pimpinan Pas dengan penyokong gerakan Liberal, dendam kesumat itu nyata tidak berhenti setakat itu sahaja. Ia tetap diteruskan dengan beberapa lagi pendekatan bagi mendesak kumpulan UG agar menukar pendirian, antaranya mengunakan pendekatan skandal seks Mustaffa Ali.

Ia bagi mengugut beliau agar menarik kembali sokongan yang telah diberikan sebelum ini. Nyata pendekatan tersebut dilihat berkesan apabila tidak lama selepas itu idea mengenai UG sekali lagi berjaya dimatikan. Namun ekoran dari tindak-tanduk DAP sebagai rakan kongsi yang berterusan dengan agenda menentang Islam, ditambah dengan pendedahan demi pendedahan yang melibatkan Anwar, idea mengenai UG kembali disuburkan tapi melalui pendekatan yang berbeza.

Ini kerana ramai dikalangan mereka tidak lagi percaya dengan DAP dan Anwar yang kononnya akan ditabal sebagai Perdana Menteri sekiranya pakatan berjaya merampas Putrajaya akan serius untuk memartabatkan Islam. Atas sebab itu di dalam Muktamar Pas yang diadakan pada tahun lalu, Hadi Awang telah dicalonkan sebagai Perdana Menteri bagi mengantikan Anwar sekiranya pakatan berjaya dalam misi menyingkirkan Umno.

Malah kegagalan Pas mempertahankan beberapa dasar yang mendapat bantahan DAP semakin memburukkan keadaan. Isu pengunaan kalimah Allah akhirnya telah berjaya membuka minda dan hati pimpinan Pas yang selama ini terpaksa akur dengan keputusan atas nama 'jemaah'. Maka tidak hairanlah, apabila Harun Din sebelum ini dikatakan telah berjumpa dengan Anwar dan memberikan kata dua kepada pemimpin 'Anugerah Tuhan' itu.

Walaupun pencacai Anwar bertegas mengatakan ia hanyalah khabar angin yang sengaja direka oleh Umno, namun keputusan Pas Negeri Perlis yang enggan memberikan sebarang kerusi parlimen kepada PKR telah membuktikan dakwaan tersebut. Malah percubaan PKR untuk meletakkan Mufti Perlis, Juanda Jaya juga gagal mempengaruhi keputusan tersebut.

Dilemparkan dengan pelbagai gelaran seperti tamak dan tidak menghormati semangat parti di dalam pakatan, jelas tidak mampu menukar pendirian ustaz Hashim Jasin yang tetap bertegas dengan keputusan untuk meletakan calon Pas di Arau, Padang Besar dan Kangar.

Perkara yang hampir sama turut berlaku di negeri-negeir lain seperti Terengganu, Perak, Wilayah Persekutuan dan sebagainya. Rata-rata bertegas untuk meletakkan calon-calon lama dan mereka yang cenderung menyokong UG sebelum ini.

Bukankah keputusan itu jelas membuktikan, keinginan mereka untuk mengekang kemahuan Anwar untuk menjadi Perdana Menteri? Menurut sumber sekiranya pakatan pembangkang berjaya mengalahkan BN/Umno untuk membentuk kerajaan, mereka-mereka dari kepimpinan ulama akan segera memberikan sokongan kepada BN/Umno sekaligus menghalang usaha Anwar dan DAP menguasai kerajaan persekutuan.

Kesimpulannya, pendedahan video seks Mustaffa Ali hanya merupakan sebahagian dari perancangan Anwar untuk berdepan dengan kumpulan UG. Dengan menyalahkan Umno sebagai dalang, Anwar mengharapkan kumpulan tersebut marah dengan tindakan jijik tersebut dan kembali menyatakan sokongan kepada pakatan pembangkang, sekaligus menerima idea untuk meletakkan Anwar sebagai Perdana Menteri ke-7.

BY- KERIS PUTERA



GOMO: Rasanya pembaca boleh faham mengapa Mustapha Ali menjadi mangsa dalam isu skandal video seks ini. Dan Gomo nak buat sedikit penambahan terutama kepada ahli PAS sendiri agak tidak diperbodohkan oleh Anwar Ibrahim.
Dah lama kami blogger Pro Kerajaan menyatakan hubungan erat Anwar Ibrahim dan CIA. Malah pemecatan Anwar Ibrahim sewaktu beliau menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Keewangan adalah juga berpunca daripada hubungan intim Anwar Ibrahim dan CIA yang mana jika anda semua ingat Anwar Ibrahim membawa masuk IMF BANK DUNIA ke dalam BANK NEGARA untuk mengambil alih pengurusan keewangan negara. Tun Mahathir bertindak pantas dengan menghalau pihak IMF sekutu Anwar Ibrahim dari mencampuri urusan pentadbiran negara.

Gomo yakin dan amat pasti alat yang digunakan untuk merakam aksi seks Mustapha Ali adalah alat yang disediakan oleh CIA sekutu Anwar Ibrahim. Alat yang begitu canggih sehingga berjaya memberikan hasil yang memuaskan iaitu berwarna, clear, dan audio yang jelas.

Akhir kata dari Papa Gomo untuk pengikut setia PAS, lihat lah sendiri bagaimana CIA menghuruharakan dunia Islam selama mana ini. Lihat dan fikir secara waras dan jangan jadi taksub sehingga membutkan anda semua buta dimomokkan dajal bernama Anwar Ibrahim.

New York Times Dedah CIA Bantu PKR KLIK DISINI

Psssttt..... Mustapha Ali seelok eloknya letak jawatan dan mengakui kesilapannya.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...