Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


PANASS!! Bila Calon Syiah Akan Bertanding di Kedah Apa kata Fathul Bari! #TukarKedah #SaveKedah

Posted: 14 Apr 2013 08:19 AM PDT


Dah lama Mc tak ambil video ceramah Ustaz Fathul Bari.. Kali ni video best, ulasan berkenaan calon Syiah di Kedah. Sapa calon syiah tu? Takkan taktau kot, Abang Mat Sabu kita laa.. he he


Yang sesat ni, undang-undang buat sendiri, kawin boleh kontrak, best tuu.. kontrak 3 jam, kontrak 2 jam. Macam Stopa Ali, kontrak 12 minit saja. ha ha ha..

McTheory:
Makin lingkup Islam di Malaysia kalau syiah makin kuat

HOT INFO! Mazlan Aliman Boleh Sakit Jantung Bila Dengar Cerita #Felda #FGVH Ni!!

Posted: 14 Apr 2013 07:17 AM PDT


Datuk Sabri Ahmad 

Sebenarnya Mc baru mendapat info mengenai FGV. FGV akan melebarkan lagi perniagaan dan pelaburan mereka ke Myanmar pulak. Dahsyat betul, lagi dihentam, lagi dikutuk, lagi bersemangat FGV mengorak langkah.

FGV bakal memuktamadkan satu pengambilalihan asset berkaitan perladangan getah di Myanmar dalam tempoh 6 bulan ini. Selama ni ada yang kata FGV akan merudum adalah fitnah yang sangat besar..kalau fikir secara logik, kalau syarikat nak merudum, takkan mampu ambil alih syarikat lain..kalau syarikat dalam Negara tak apalah juga..ini syarikat negara luar.

Menurut Presiden dan Ketua Eksekutifnya, Datuk Sabri Ahmad, beliau menjelaskan bahawa pihaknya sedang mengadakan rundingan dan kajian daya maju bagi menilai potensi sumbangan pengambilalihan aset berkenaan…pengambilalihan ini mungkin berupa sebuah aset kilang pemprosesan getah di Myanmar.

Penyenaraian ini perlu dilakukan berhati-hati kerana ingin memastikan peningkatan pendapatan yang lumayan untuk masa depan…memang gilalah kemajuan yang pencapai FGV ni..memang patut pun digelar syarikat perladangan ketiga terbesar di dunia!

Untuk makluman, prestasi FGV kini berada dalam kedudukan selesa untuk melaksanakan sebarang pengambilalihan kerana mempunyai kedudukan tunai yang kukuh selepas penyenaraian selain ditambah dengan dana hasil pelupusan 20 peratus kepentingan dalam Kumpulan Tradewind.

Disebabkan itu, Mazlan Aliman sekarang ni diam saja. Sebab FGV dah stabil, kalau dia sentuh hal FGV lagi, tentu dia kena maki nanti. he he.. 

Patutnya rakyat Malaysia berbangga dengan FGV, selain menambah pendapat negara, FGV juga bakal membawa nama Malaysia kepersada antarabangsa. Contoh macamnya Petronas. Mazlan? dia tak pi mana-mana, orang jahat kaki fitnah mana berjaya. Semua orang benci!

McTheory:
Punyala takut, Mazlan tak berani jadi calon pun.. he he

PANASS!! Hadi Awang Makin Merapu, Kata Pak Stopa Ali Sakit Belakang La Pulak! #TolakPAS #StopaSpender

Posted: 14 Apr 2013 05:37 AM PDT


Mc nak tergelak la dengan orang tua Presiden Pas ni, punya la nak pertahankan Pak Mus, sampai sanggup berbohong macam-macam. Sejak bila la Pak Mus ni sakit belakang sampai nak sembahyang pun kena duduk? Adoii laa.. Gila pun puak Pas ni, nak menipu pun agak-agak la..

Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini terus menafikan penglibatan Mustafa Ali dengan rakaman video seks yang kini tersebar di internet sebaliknya mendakwa ia hanyalah lakonan yang dibuat oleh pihak-pihak tertentu.

Abdul Hadi turut mendakwa, Setiausaha Agung Pas itu sudah uzur sehinggakan sejak beberapa tahun kebelakangan ini menunaikan solat secara duduk.

Justeru beliau berkata, mereka yang menghasilkan rakaman tersebut sepatutnya "menggunakan pelakon yang lebih muda" dan bukannya seperti yang dipaparkan dalam rakaman tersebut.

Pelakon? Fitnah? Muda? Ohh.. tidak.. Pas semakin merapu! Hadi Awang patut bersara dari arena politik sebab makin tak relevan dan mengarut.

Tolonglahh. Benda realiti macam ni pun lagi nak menipu, bawa-bawa bertaubatlahh..

McTheory:
Kalau ada yang tak percaya mai la tengok kat SINI

TUDIAA!! Lagi PKR Kedah Keluar Parti!! #TukarKedah #SaveKedah

Posted: 14 Apr 2013 02:17 AM PDT


Semalam, 150 ahli PKR dari cabang Padang Serai termasuk Timbalan Ketua Cabang, Johari Teh telah mengumumkan keluar parti dengan menyertai Umno dan menyokong BN .

Kami dimaklumkan akan ada ramai akan keluar dari Pkr di Padang Serai selepas ini.

Borang keahlian diserahkan kepada Timbalan Ketua Umno Bahagian Padang Serai, Abdul Halim Hasan.

Nampaknya, selepas Lembah Pantai, Permatang Pauh ...kini PKR Padang Serai pulak terus berpecah !

Macam mana Bang Non ?? Apa dah jadi ni ?? Nak tawan Putrajaya macamana kalau jentera2 sendir dah hilang kepercayaan dan keluar parti- GPB

Keadaan ini berterusan, di Sik dah beribu-ribu orang Pas keluar parti dan masuk UMNO. Tak percaya? Tunggu yang panass dan Team Media Kedah kelak..

McTheory:
Pas Kedah dah nazak sekarang ni.. macam MB dia juga..

PANASS!! 50K Sambut Ceramah Tian Chua Di Alor Setar!! #TukarKedah #SaveKedah

Posted: 13 Apr 2013 11:17 PM PDT



Puhhh.. ramainyaaa.. sampai tak terbilang. Masa mula-mula gambar ni diberikan pada Mc, nampak macam ramai. Last-last bila kira, ada 25 orang kot. ha ha ha.. Parlimen Alor Setar besar saudara-saudara, kalau 25 orang ni, bermakna 0.000000001% kot! ha ha ha..

Ini petanda Pakatan Haram akan kekal di Kedah dan rampas parlimen Alor Setar dari tangan BN! kah kah kah.. tolonglahh.. jangan buat lawak, sesiapa yang nak bertanding parlimen Alor Setar tu.. simpan saja la niat tu.. mimpi sedih kot.

McTheory:
Geng Spender putih masih lagi trauma dengan aksi video #SpenderStopa

HOT INFO! #LahadDatu Video-Video Perang dan Gambar Eksklusif yang Patut Kita Tengok! #Pray4Sabah

Posted: 13 Apr 2013 08:17 PM PDT


SALUTE..!!! Korang ada gambar-gambar eksklusif wira-wira negara kita yang berjuang mempertahankan kedaulatan negara di Lahad Datu tak? Dah tengok belum?

Kat bawah ni ada rakaman gambar-gambar eksklusif yang "rare" dan sempat dirakam member aku masa di Lahad Datu. Memang terbaik broooo..!!! Gambar-gambar pertempuran, bombing mission dan operasi-operasi khas wira-wira Lahad Datu...

Korang tengok sendiri macamana kereta perisai Adnan bertempur, usung mayat pengganas, pesawat fighter dan banyak lagi. Memang champion! Saksikan di bawahhh...Tapi ingat, semua ni hanyalah "sandiwara" kata Tian Chua...


Sekali lagi... SALUTE..!!!






Sumber: Mynewshub.my

PANASS!! Lepas Mustafa Ali, Video Mahfuz Omar Juga Akan Tersebar? #TolakPR #SpendaStopa

Posted: 13 Apr 2013 05:37 PM PDT


Selepas tersebarnya video seks mirip si Mustafa Ali, Setiausaha Agung Parti Pas. Ramai pemimpin Pas yang komen mengenai video tersebut, diantaranya ialah Husam, Hadi dan terbaru Mahfuz Omar.

Persamaan diantara ketiga-tiga komen tersebut ialah, mereka tanpa usul periksa menuduh UMNO sebagai dalang dalam pembikinan video terbabit, malah ada yang kata video tu fitnah UMNO. Mc pun taktau dari segi apa yang fitnahnya?

Patutnya mereka boleh kaji video tu, kemudian kalau tak percaya juga suruh si Mustafa buat sumpah laknat. Ini tidak, sikit-sikit UMNO, salah sikit UMNO. Mustafa yang sedap, UMNO juga yang salah!

Kita tengok apa si Mahfuz ni kata pulak?

Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar hari ini menolak penglibatan Datuk Mustafa Ali dengan sebuah video yang memaparkan seorang lelaki mirip Setiausaha Agung PAS itu bersama seorang wanita yang tidak dikenali, sedang melakukan hubungan seks.

Sebaliknya Mahfuz seperti yang dijangka menuding jari kepada Umno Barisan Nasional (BN) dan menganggap pendedahan itu sebagai fitnah kepada PAS.

"Iya, ini dibelakangnya adalah Umno Barisan Nasional. Tak ada (Mustafa Ali), ini semua cerita rekaan. Orang boleh buat macam-macam orang boleh buat sekarang ni.

"(Macam mana) Umno BN boleh buat kepada Anwar Ibrahim (Ketua Pembangkang), begitu juga dia boleh buat kepada semua orang," kata Mahfuz ketika dihubungi Antarapos.
Cara si Mahfuz ni cakap, serupa dia pun pernah buat salah juga. Pada pemimpin pembangkang yang selalu pergi Thai dan Indon untuk buat kerja terkutuk, Mc rasa korang patut takut, sebab kemungkinan besar akan ada video korang pulak.

Macam Mahfuz ni Mc percaya takdak, sebab dia ni takut bini. Bawa kereta pun tak reti, macam mana nak berdikari! Tapi kalau ada juga, Mc percaya orang Pokok Sena tak sabar nak menantikan di 'skrin besar'! ha ha ha..


P/s: Video panas tu ada kat SINI

McTheory:
Sendiri makan pengat, sendiri mau ingat!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...